MM-Saksa 2010: Päivä 4 (Otteluseurantaketju 10.5.2010)

  • 132 257
  • 822
Tila
Viestiketju on suljettu.

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
löytyyköhän mitään nettistreamia matsiin? sellaista, joka toimisi ulkomailla. ei yle-areenaa siis
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Eipä tuossa pahaa hätää ole, kunhan Suomi saisi avausmaalin tehtyä. Jos käy toisin, niin sitten voi mennä puristamiseksi.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Täällä viilletään ranteita auki, kun ensimmäisellä parilla minuuteilla ei vielä ole suvereenia halintaa Suomelta. Ihan hyvältä tuo peli ainakin tällähetkellä minun silmiini näyttää.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
JEE Suomi sai tilanteen Saksaa vastaan, mertsin huudosta päätellen pitäisi olla iloinen..
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä odotin vähän toisenlaista alkua :) Mutta toivotaan tosiaankin, että ensimmäinen maali tulee meille, se voi laukaista lihasjännistyksen sekä katsomossa että kentällä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Täällä kun on näitä asiantuntijoita niin laitetaampa äänestys päälle.

Kumpi siis voittaa tämän pelin? Itse olen Suomen puolella. Nyt vastauksia.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
On se Jori hidas. :D

Hyvältä näyttää.

Avausmaalin merkitystä ei voi liikaa korostaa.
 

Rocco

Jäsen
Kapeat kaukalot kisoihin, kiitos. Saksa pudottaa keskialueelle välittömästi, eikä karvaa juuri pätkääkään. Kamalaa kulmissa pyörimistä hyökkäysalueella molemmilta joukkueilta. Kapeat kaukalot nähtiin Olympialaisissa, ja siellä mentiin ylös-alas ja tilanteita tuli jatkuvasti. Siellä taklattiin ja peli oli jatkuvasti elossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös