MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 579 089
  • 18 217
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kuvittele että aloitatte kisat 7-0 voitolla, taktikoitte itsellenne vielä suotuisan playoff-kaavion ja lopulta putoatte neljännesvälierissä Marokolle.

Hienosti vedetty Espanja! Ei voi muuta sanoo ku hattuu nostaa.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
On sanottu jo sata kertaa, mutta Espanja oli todella hyvä yhden pelin verran. Sen jälkeen heikko ja ulos ansaitusti.
 

Tuplatorkkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Jets, Red Wings, Bayern
Mututuntumaa, että huomattavasti noussut maalivahtien rankkareiden torjunnat, kun tuollainen spagettiluikerointi tullut. Itse olen aina tyytyväinen kun Espanjan "meidän pelillä" tiputaan.
 
No eipä tuota Espanjan peliäkään olisi jaksanut katsella enää seuraavan pelin jälkeen, mielummin sitä katsoisi kuitenkin hyvätasoista ottelua jos ei kannata kumpaakaan, entä toisen tälläisen bussisimulaattorin läpipeluun.
Ei kannata sitten katsoa Argentiina-Hollantia, koska siinä matsissa kans jälkimmäinen maa ei tee muuta kuin jurnuttaa bussia tyhjäkäynnillä oman boksin edessä. Parempi sekin toki kuin 2010-luvun Hollanti, jonka pelikirjassa oli vain yksi virke: ”myöhässä nappulat edessä kaverin sukille aina kun voi, ja Arjen filmaa loput.”
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Ei kannata sitten katsoa Argentiina-Hollantia, koska siinä matsissa kans jälkimmäinen maa ei tee muuta kuin jurnuttaa bussia tyhjäkäynnillä oman boksin edessä. Parempi sekin toki kuin 2010-luvun Hollanti, jonka pelikirjassa oli vain yksi virke: ”myöhässä nappulat edessä kaverin sukille aina kun voi, ja Arjen filmaa loput.”
Siksi tuo "jos ei kannata kumpaakaan" on tärkeä tuossa. Jos olisin esim. Sveitsin tai Portugalin puolella niin huutaisin halleluujaa tällä hetkellä. Argentiinaa en kyllä muuten kannusta mutta Messi ansaitsisi sen kullan.

Siinähän sitä sitten oltaisiinkin jännän edessä jos finaali olisi Argentiina - Englanti. Onneksi tämä ei ole mahdollista, molemmat jäätyy aina ennemmin tai myöhemmin.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
T
Mututuntumaa, että huomattavasti noussut maalivahtien rankkareiden torjunnat, kun tuollainen spagettiluikerointi tullut. Itse olen aina tyytyväinen kun Espanjan "meidän pelillä" tiputaan.
Tosin MM-kisoissa maalin ylimpään kolmannekseen lauotuista vedoista 100% on mennyt sisään kautta aikojen.

Siinä ei luikerointikaan auta.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Jahas, Ronaldo ei avauksessa. Näpäytys?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös