MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 579 051
  • 18 217

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Jaahas. Mahtaako tulla itsenäisyysiltapäivän ratoksi kaatuilun ja itkun riemujuhlaa? Marokko - Espanja, tulee jo kylmiä väreitä, eikä siis hyvällä tavalla.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Espanjan hyökkäyskalusto ei nyt ihan ole Ranskan, Englannin, Brasilian tasoa, joten tuon osa-alueen tökkimisessä on Marokon mahdollisuus. Toisaalta Espanja varmaan tulee pitämään sen 70 prosenttia palloa, joten vaikea nähdä spanskien kuitenkaan nollille jäävän.
 

Silppuri

Jäsen
Espanjan hyökkäyskalusto ei nyt ihan ole Ranskan, Englannin, Brasilian tasoa, joten tuon osa-alueen tökkimisessä on Marokon mahdollisuus. Toisaalta Espanja varmaan tulee pitämään sen 70 prosenttia palloa, joten vaikea nähdä spanskien kuitenkaan nollille jäävän.
Onneksi siitä keskiympyrän sisällä pallon pitämisestä ei saa yhtään maalia
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onneksi siitä keskiympyrän sisällä pallon pitämisestä ei saa yhtään maalia
Ei toki, mutta onhan se väsyttävää kuitenkin potentiaalisesti 120 minuutista 70 prosenttia olla ilman palloa.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Marokko pelannut kolme ottelua. Kroatiaa vastaan oli hieman huonompi, vaikka tasuri oli aika ansaittu tulos ottelusta. Belgiaa vastaan oli hyvä, vaikka Belgia itse oli todella huono. Kanada-ottelun katsoin sivusilmällä, siinä ottelussa oli ainekset jopa tappioon.

Espanja pelasi Costa Ricaa vastaan hyvin, Saksaa vastaan ihan ok ja Japania vastaan kehnosti.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Ainakin omissa papereissani Marokko oli jo ennen kisoja yksi isoimmista mustista hevosista, joita ei tule aliarvioida. Joukkueessa on oikeasti paljon potentaalia ja oikeasti hyviä (jopa tosi hyviä) pelaajia. Etenkin laitapakki kaksikko Mazraoui-Hakimi on yksi maailman parhaista maajoukkueiden laitapakki -duoista. Ei oikeasti pysty kovinkaan montaa - jos kärjistetysti edes ainuttakaan - laittamaan aivan _ehdottomasti_ ja absoluuttisesti tuon kaksikon eteen. Todella kova laadukas maailman luokan laitapakki -duo ja loistava etenkin kentän molempiin (hyök./puol.) päihin.

Etenkin oik.puolella Hakimin panos hyökkäyspäähän on massiivinen ja älyttömän iso Marokolle. Ja Mazraoui vasemmalla huima syöttelijä ja kylmänviileä pelaaja kovan prässin alla (tullaan varmasti näkemään tätä loisto-ominaisuutta tänään Espanjaakin vastaan) ja pystyy häkellyttävällä tavalla ja tasolla paineen alla, tekemään lähes aina sen oikean ratkaisun.

Topparikaksikko Saïss-Aguerd myös todella solidi ja vakaa kaksikko, maalissa Bono aliarvostettu kaveri ja tosi hyvä kassari, keskikentän pohjalla Amrabat myöskin hyvä pelaaja (etenkin pallonhallinnassa ja syöttämisessä). Hyökkäyksessä kärki En-Nesyri todella työteliäs ja myös ns. 'piilo-vaarallinen'. Ja tottakai koko hyökkäyksen ykkössyömähammas, joka pystyy itse luomaan huimalla peliälyllä tilanteita ja itse rankomaan paikan tullen eli Zieych, jolle ei voi Espanjakaan antaa todellakaan liikaa tilaa tai aikaa.

Ei tämä Marokon nykyinen vire ja menestys sattumaa ole. Tänäänkin on kaikki yllätyksen mahdollisuudet olemassa. Espanjalla on hyvä materiaalia (ei ihan turnauksen kärkipäätä vrt. FRA, BRA, ENG etc.) ja ero Marokon ja Espanjan materiaalin välillä - vaikka siinä mielessä isohko onkin - ei mikään niiiikn jättimäinen ole, mitä moni saattaa väittää. Kyllä tässä jokin yllätysmomentti ja haju on Marokon osalta myös kyllä olemassa ilmassa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Apa

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Suosikkikohteeni Espanjassa on Vigo, eikä Madrid, Barcelona, Pontevedra, Santiago de Compostela, O Grove, Sitges, Lanzarote tai Platja D’Aro. Cadaques on hopealla.

Marokossa en ole käynyt, mutta Tunisiassa olen, ja Marokko ja kaikki sen ja Tunisian välissä on meidän kosmopoliittien maailmanmatkaajien silmissä ihan yhtä ja samaa kaikki. En tykännyt Tunisiasta, joten olen tänään espanjalainen.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Onko tässä oudon matala kuvakulma? Mitäs muita pelejä tällä stadionilla on pelattu?
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Suosikkikohteeni Espanjassa on Vigo, eikä Madrid, Barcelona, Pontevedra, Santiago de Compostela, O Grove, Sitges, Lanzarote tai Platja D’Aro. Cadaques on hopealla.

Marokossa en ole käynyt, mutta Tunisiassa olen, ja Marokko ja kaikki sen ja Tunisian välissä on meidän kosmopoliittien maailmanmatkaajien silmissä ihan yhtä ja samaa kaikki. En tykännyt Tunisiasta, joten olen tänään espanjalainen.
Pakko olla Marokon vankkureissa. Niillä on tosa lipussa sentään pentagrammi!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Suosikkikohteeni Espanjassa on Vigo, eikä Madrid, Barcelona, Pontevedra, Santiago de Compostela, O Grove, Sitges, Lanzarote tai Platja D’Aro. Cadaques on hopealla.

Marokossa en ole käynyt, mutta Tunisiassa olen, ja Marokko ja kaikki sen ja Tunisian välissä on meidän kosmopoliittien maailmanmatkaajien silmissä ihan yhtä ja samaa kaikki. En tykännyt Tunisiasta, joten olen tänään espanjalainen.
Olen käynyt Marokossa joten olen suurempi kosmopoliitti kuin sinä, siellä paikallinen halus nayttää kikkeliä mulla ja joku teini rannalla yritti iskeä minua kun luuli minua tytöksi. DAAAAH.
Nojoo, makasin rannalla ja oli pyöreyttä, että luuli ehkä minun omaavan tissit, siis TISSIT!!
Siksi olen alkuperäinen Marokon fani!!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Miksi Espanjalla on sininen paita?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös