MM-kisat 2010: Venäjä

  • 72 717
  • 252

kovalev

Jäsen
En usko. Leikkauskeskustelun suhteen olet aivan oikeassa, mutta kyllä perusjatkislaisetkin osaavat omiensa virheet nähdä huomattavasti paremmin kuin esim TOJ. Esimerkiksi Immosen Jaken (käänsi muuten sen pelin meille) selkääntaklaus Saksa-pelissä sai kovaa arvostelua osakseen, ja yleisesti oltiin sitä mieltä, että päästiin vähällä. Tuollaisesta Kuleminin teloituksesta ei taatusti olisi seurannut suurempia mutinoita.
Toivotaan, että olet oikeassa.
Itse vieroksun kaikkea kaukaloväkivaltaa riippumatta siitä, kuka on ottavana, kuka antavana osapuolena.
Tästä syystä en voi myöskään sietää kanadalaista jääkiekkokulttuuria. Kun maalin tehnyttä lyödään mailalla takaapäin päähän, niin ei kait voi puhua ainakaan vastustajan kunnioittamisesta?

Mutta se sivuraiteista.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
No nyt et ole tainnut ottaa oikeen asioista selvää. Downiehan pelasi tällä kaudella elämänsä parhaan kaudeen ja teki 46 pojoa ja 22 byyriä, ja Ott vähän vähemmän pojoja mutta kans 22 byyriä. Ei suomalaisista kovin moni kaveri tällä kaudella pystynyt änärissä 22 maalia tekemään. Kyllähän kaverit osaavat sikailla jos haluavat mutta kyllä he pelatakin osaavat. Molemmat vielä 1. kierroksen varauksia kaiken lisäksi.

Näin ilmeisesti väärän pelin mm-kisoissa Kanadalta. Kyllä jotkut kanadalaiset muuttavat pelityyliänsä aika paljon sikailevaan suuuntaan NHL-peleistä, jossa on vielä isompia ja kovempia jätkiä kuin he. Voi saada itse kuonoon NHL:ssä, jos aloittaa hässäkän.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Kun maalin tehnyttä lyödään mailalla takaapäin päähän, niin ei kait voi puhua ainakaan vastustajan kunnioittamisesta?

Mutta se sivuraiteista.

Minä katselen melko paljon NHL-pelejä ja ei siellä kyllä tuollaista tapahdu niissä peleissä, joita itse olen nähnyt, ehkä 50 kpl kaudella 09-10. Jos ajatellaan KHL- ja NHL-liigan joukkueita, niin eikö nimenomaan KHL-liigassa ollut joku Vitjaz, joka oli melkoinen sikajengi. En väitä, etteikö NHL:ssä tapahdu ylilyöntejä, mutta ei nyt mennä ihan epätodelliselle puolelle siinä, että ainoastaan P-Amerikassa sikailtaisiin peleissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös