MM 2016: Suomi

  • 926 218
  • 4 238
Tila
Viestiketju on suljettu.

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi, Jari Viuhkola, Kärpät
Kyl mua kyrsii edelleen, ettei Pulju päässyt mukaan. Ei siinä mitään loukkaantumisen takia poisjääntiä ollut, koska iso9 ite sanoi jossain haastattelussa, että lähtisi mielellään, mut ei kelpaa.Seliseliä Kojolta ym.

Ei kai tuossa ole kahta sanaa, että Puljujärvi varsinkaan loukkaantuneena ei yksinkertaisesti mahdu joukkueeseen. Välillä on hyvä purkaa paineita joo mutta nyt olet kerännyt paineita ihan turhista :) Jos Laine hypetys ottaa koville, niin älä lue keskustelupalstoja.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Kaikille teille, joihin "kalikka kalahti". Olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että on todella huono juttu, että narsistinen tämä hetki vaatii lehdissäkin toimittajien naamojen vahtaamista ja heidän kuuntelemistaan, ennen kuin voi saada jonkun jutun kahlattua läpi. Tarkoitan siis, että mitä enemmän itse lukemisenvaiva vähenee sitä enemmän näyttäisi luetun ymmärtäminen heikkenevän. Niin minunkin kirjoitukseni suhteen, näemmä.

Kirjoitin, etten ole kateellinen, enkä tunne olevani katkera, vaan koen epäoikeudenmukaiseksi sen, miten Jesseä on näiden kisojen suhteen kohdeltu. Se on MINUN mielipiteeni ja siihen minulla on yhtä suuri oikeus kuin teilläkin omaanne, ilman että rakkikoiralauman tavoin hyökkäätte kimppuuni. Olen niitä harvoja, jotka uskaltaa kirjoittaa suoraan, aika moni seuraa "vaatteetonta keisaria". Lauman mukana on aina helpompaa.

Miten Jesseä on kohdeltu epäoikeudenmukaisesti? Ei valitsematta jättäminen ole epäoikeudenmukaisuutta.

Iso9 sanoi olevansa kunnossa kisoja varten. Ketä siis pitäisi uskoa? Mediaa, jonka sana lienee oma Raamattunsa, Jatkoajan kirjottajia, mitä?Jos Jesse ite tulee ja kertoo olevansa rikki, niin ihmettelisin toki aiempaa lausuntoa, mutta hyväksyisin luonnollisesti vasdtauksen. Ei oo kuulunu mitään. Jesse ole N20MM-kisojen PARAS. Kisoissa on nuo muut kärkikolmikosta, mutta Jesse ei kelpaa. Kyllähän tuo ihmetyttää, jos vähänkään järkeään käyttää. Miettikääpä vaikka sitä, jos vaikka Laine olisi samassa asemassa. Niin, Jesse ei ole huonompi pelaaja, siitä tuskin ollaan eri mieltä. Eri asiat painottuu aina eri pelaajilla, muutenhan heidän voisi sanoa pelillisesti olevansa toistensa klooneja ja sehän on mahdotonta.

Miksi se on niin vaikea ymmärtää ettei Puljujärvi tällä kertaa vain mahtunut joukkueeseen? Ei siinä mistään järjestä tai sen puutteesta ole kyse. Ja Laine ei ole samassa asemassa koska on tällä hetkellä Puljua parempi pelaaja. Tai ainakin tuossa roolissa on parempi pelaaja.

Tuohon on todella lapsellista vetää esiin kannattamani joukkue. Mielipiteeni julkaisin SIITÄ HUOLIMATTA, ymmärsittekö?Olen tietysti seurannut Kärppiä eniten, mutta se ei ole se pointti. Kaiken maailman "uhriutumist"ovat ala-arvoisia heittoja. Mut "totuudenpuhujaahan ei rakasteta" kuten sanonta kuuluu, mutten sitä kyllä haekaan. Tässä myötähyminässä tekee hyvää, että tulee vähän särmääkin, kun se on aiheesta.

No näemmä kannattamasi joukkue on ainoa motiivi kirjoitella tänne, ja yleensä jos joku kohtelee "epäoikeudenmukaisesti" kannattamasi joukkueen pelaajia. Sinä vedät paksut värilasit silmillä, turha edes kiistää.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ei kai tuossa ole kahta sanaa, että Puljujärvi varsinkaan loukkaantuneena ei yksinkertaisesti mahdu joukkueeseen. Välillä on hyvä purkaa paineita joo mutta nyt olet kerännyt paineita ihan turhista :) Jos Laine hypetys ottaa koville, niin älä lue keskustelupalstoja.
@Noitarumpu

Eikä Pulju olisi mahtunut joukkueeseen täysin terveenäkään, kyllähän tämän voi ääneen sanoa.

Kyse on roolituksista, Laineen kaltaiselle snaipperille oli käyttöä, kun taas Puljun kaltaisen "yleispelaajan" paikalle oli muitakin tarjokkaita. Ylipäätään huvittavaa itkeä Puljusta, kun ulos jäi Makke Granlundin kaltainen änäripelaajakin. Ja tämäkin meni ihan oikein, sillä Makelle ei roolia löytynyt.

Jos nyt väkisin haluaa Laine-hypestä repiä jotain negaa (itse en halua), niin mitään tekemistä tällä ei ole Puljun kanssa, mutta Aho jää turhan pienelle huomiolle. Aho pelaa niin kokonaisvaltaisen hyvin myös kv. tasolla jo nyt, että vaikea itse asiassa uskoa Laineen ihan samalle tasolle pystyvän. Sikäli mikäli tarkkaillaan siis kokonaisvaltaista pelaamista.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei kai tuossa ole kahta sanaa, että Puljujärvi varsinkaan loukkaantuneena ei yksinkertaisesti mahdu joukkueeseen. Välillä on hyvä purkaa paineita joo mutta nyt olet kerännyt paineita ihan turhista :) Jos Laine hypetys ottaa koville, niin älä lue keskustelupalstoja.

Ystävä hyvä, justhan mä kirjoitin, että Jesse sanoi olevansa kunnossa, muttei huolita JÄLKEEN nuorten 18MM-kisojen!Vaikeahan se on olla pois palstalta, kun rakastan jääkiekkoa, eikä Suomessa ole laadukkaampaa palstaa. Kävin aikoinaan lukemassa sellaistakin foorumia kuin nyrkkiä leukaperiin tjsp.=)Ei oikein ollu mulle...

Olen aivan varma, että osaa täällä voi hyvinkin kyllästyttää jatkuva Laine-hehkutus, ihan samalla tapaa kuin vaikkapa Sebastian Ahon. Eivät vaan uskalla sanoa ääneen palstasimputuksen takia.Jos Puljua on ihan nöösinä enemmän mainittu, en vertaisi sitä kuitenkaan ihan tähän päivään. Pelit ovat kuitenkin jo aikuisten pelejä. Ja mitä tulee itse Laineeseen, niin kehotan vähän tarkemmin lukemaan kirjoituksiani aiemmin. En ole häntä dissannut vaan antanut arvoa. Hän ON loistava pelaaja ja toivon hänelle edelleenkin kaikkea hyvää. Vika ei ole pojassa vaan olen tympääntynyt siihen kaikkeen mikä velloo hänen ympärillään.

Suosion huipulla oleminen on raakaa, enkä totisesti toivo Patrikille mitään huonoa, tuollainen on jo sairasta. Huomioikaa kuitenkin, että jos kaikki ei menekään kuin Strömsössä, niin ette pudota häntä tai ketään muutakaan huipulta rotkoon. Sehän on niin helkkarin helppoa. Kyseessä ovat kuitenkin vielä poikaset, jotka kehittyvät lisää ja lyövät varmasti läpi jossain vaiheessa. Älkää hakeko vikoja ketjukavereista, jos maaleja ei ala tulla solkenaan, kuten joidenkin epärealistiset odotukset tuntuvat toivovan, ei niitä maaleja tule roppakaupalla kuin kisojen heikompia maita vastaan, jos tulee.

Koko joukkueelle kaikkea hyvää, jokainen tekee parhaansa roolissaan se on saletti, niin myös Kukkonen, vaikkei maailman paras pakki olekaan, vaikka yksi nikki niin mulle auko päätään. Olen Lassen suuri fani ja jotkut asiaatuntevat ovat jo kirjoittaneetkin syitä, joiden vuoksi itsekin miestä arvostan. Sekin sit tästä.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
@Noitarumpu

Kyse on roolituksista, Laineen kaltaiselle snaipperille oli käyttöä, kun taas Puljun kaltaisen "yleispelaajan" paikalle oli muitakin tarjokkaita. Ylipäätään huvittavaa itkeä Puljusta, kun ulos jäi Makke Granlundin kaltainen änäripelaajakin. Ja tämäkin meni ihan oikein, sillä Makelle ei roolia löytynyt.

Jos nyt väkisin haluaa Laine-hypestä repiä jotain negaa (itse en halua), niin mitään tekemistä tällä ei ole Puljun kanssa, mutta Aho jää turhan pienelle huomiolle. Aho pelaa niin kokonaisvaltaisen hyvin myös kv. tasolla jo nyt, että vaikea itse asiassa uskoa Laineen ihan samalle tasolle pystyvän. Sikäli mikäli tarkkaillaan siis kokonaisvaltaista pelaamista.

Tuo, että joku on änäripelaaja ei kyllä ole se syy, miksi Ma Granlund olisi edes ollut Puljua parempi. Mun mielestä pikkuG ei näyttänyt kyllä mitään sellaista, että olisi ollut oikeutettu kisoihin, niin änärissä kuin pelaakin.

Mitä tulee Ahoon, niin kyllähän hän on ollut mediassa paljon, mutta usein syistä, jotka eivät liity itse pelillisiin juttuihin. Jälkimmäisistä olen jokseenkin samaa mieltä.Studiossa toki tulee niitäkin esille enemmän. Olen siis ihminen, joka kaipaisi enemmän pelillisten hienouksien esittelyä kuin näitä hehkutuksia ja kehumisia. Toki niitäkin saa ja pitää olla aiheesta, mutta itse peli on se tärkein juttu. Keskipiste.
 
H

Hidas_ja_kankea

Värilasit voisi nostaa nenältä pois, kun kerran nyt seurataan Suomen menestystä MM-kisoissa.

Tilanne on ainutlaatuinen Suomen ollessa kertoimissa kolmossijoitettuna. eikä niin kaukana RUS/CAN kertoimista.

Jesse itse suhtautui realistisesti omiin mahdollisuuksiinsa "Ei ne mua tarvi/ Menen jos kutsutaan". En tuosta nyt ihan tarkkaa lainausta ala kaivamaan, mutta jotain tuon tapaista se oli.

Huhua on ollut jalkavamman korjaamisesta, mutta ei tuosta julkista selvitystä tarvitse tehdä. Eikä se palvelisi edes Puljua itseään.

Valinnoista riittää aina pientä pulinaa ja enemmän minua arveluttaa tapaukset Kuusela ja Lehkonen.
 

Snagari

Jäsen
@Noitarumpu Kertoisitko jo miten Jesse Puljujärveä teilataan joka taholta kuten sanoit? Muutenhan näiltä sinun jutuiltasi lähtee se viimeinenkin pohja kun kirjoitat suoranaisia valheita.

Jesse ole N20MM-kisojen PARAS. Kisoissa on nuo muut kärkikolmikosta, mutta Jesse ei kelpaa. Kyllähän tuo ihmetyttää, jos vähänkään järkeään käyttää. Miettikääpä vaikka sitä, jos vaikka Laine olisi samassa asemassa. Niin, Jesse ei ole huonompi pelaaja, siitä tuskin ollaan eri mieltä. Eri asiat painottuu aina eri pelaajilla, muutenhan heidän voisi sanoa pelillisesti olevansa toistensa klooneja ja sehän on mahdotonta.
Eli sinun mielestäsi loppukauden peliesityksillä ei ole painoarvoa? Laine ei ole samassa asemassa, koska Laine oli Liigan pudotuspelien PARAS. Silloin mahdollisuudet MM-kisajoukkueeseen paranevat huomattavasti. Jos ei voi olla eri mieltä kahden huippupelaajan paremmuudesta niin miksei vaan sanota kaikkien olevan yhtä hyviä?
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Miten Jesseä on kohdeltu epäoikeudenmukaisesti? Ei valitsematta jättäminen ole epäoikeudenmukaisuutta.

Mun mielestä valitsematta jättäminen oli juuri sitä. Mitä merkitystä esim. maailmalla arvostetulla N20MM-kisojen parhaan pelaajan tittelillä on, jos ei mahdu kisajoukkueeseen ja moni muu sieltä kuitenkin mahtuu?



Miksi se on niin vaikea ymmärtää ettei Puljujärvi tällä kertaa vain mahtunut joukkueeseen? Ei siinä mistään järjestä tai sen puutteesta ole kyse. Ja Laine ei ole samassa asemassa koska on tällä hetkellä Puljua parempi pelaaja. Tai ainakin tuossa roolissa on parempi pelaaja.

Nuorten kisojen nuorisoketju olisi pitänyt olla mukana. Näkihän sen heti jenkkejäkin vastaan, että kun Laine ja Aho olivat yhdessä, niin peli kulki kuin ajatus ja joo, ovat hyviä, mut niin on iso9:kin!



No näemmä kannattamasi joukkue on ainoa motiivi kirjoitella tänne, ja yleensä jos joku kohtelee "epäoikeudenmukaisesti" kannattamasi joukkueen pelaajia. Sinä vedät paksut värilasit silmillä, turha edes kiistää.

Sun on turha puhua motiiveistani, kun et niitä kuitenkaan tiedä.Huolehdi vain omistasi.Tunnen parhaiten kannattamani joukkueen pelaajat, joten tottakai kommentoin heitä enemmän, oli se sit oikein tai väärin. Enkä ole kyllä kaikkiin Kärppätaustaisten dissauksiin edes vastinetta antanut, vaikka välillä ois aihettakin. Sitä negaa vaan tulee niin paljon ja tulisi vastakin, koska Kärpissä pelanneita on joukkueessa todella paljon. Sekin voi osaltaan johtua siitä, että Kojo tuntee heitä kuitenkin hyvin. Toki Lassesta kirjoitettaessa päässäni on ruusunpunaiset lasit;)
 

Valo yössä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikille teille, joihin "kalikka kalahti". Olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että on todella huono juttu, että narsistinen tämä hetki vaatii lehdissäkin toimittajien naamojen vahtaamista ja heidän kuuntelemistaan, ennen kuin voi saada jonkun jutun kahlattua läpi. Tarkoitan siis, että mitä enemmän itse lukemisenvaiva vähenee sitä enemmän näyttäisi luetun ymmärtäminen heikkenevän. Niin minunkin kirjoitukseni suhteen, näemmä.

Kirjoitin, etten ole kateellinen, enkä tunne olevani katkera, vaan koen epäoikeudenmukaiseksi sen, miten Jesseä on näiden kisojen suhteen kohdeltu. Se on MINUN mielipiteeni ja siihen minulla on yhtä suuri oikeus kuin teilläkin omaanne, ilman että rakkikoiralauman tavoin hyökkäätte kimppuuni. Olen niitä harvoja, jotka uskaltaa kirjoittaa suoraan, aika moni seuraa "vaatteetonta keisaria". Lauman mukana on aina helpompaa.

Iso9 sanoi olevansa kunnossa kisoja varten. Ketä siis pitäisi uskoa? Mediaa, jonka sana lienee oma Raamattunsa, Jatkoajan kirjottajia, mitä?Jos Jesse ite tulee ja kertoo olevansa rikki, niin ihmettelisin toki aiempaa lausuntoa, mutta hyväksyisin luonnollisesti vasdtauksen. Ei oo kuulunu mitään. Jesse ole N20MM-kisojen PARAS. Kisoissa on nuo muut kärkikolmikosta, mutta Jesse ei kelpaa. Kyllähän tuo ihmetyttää, jos vähänkään järkeään käyttää. Miettikääpä vaikka sitä, jos vaikka Laine olisi samassa asemassa. Niin, Jesse ei ole huonompi pelaaja, siitä tuskin ollaan eri mieltä. Eri asiat painottuu aina eri pelaajilla, muutenhan heidän voisi sanoa pelillisesti olevansa toistensa klooneja ja sehän on mahdotonta.

Tuohon on todella lapsellista vetää esiin kannattamani joukkue. Mielipiteeni julkaisin SIITÄ HUOLIMATTA, ymmärsittekö?Olen tietysti seurannut Kärppiä eniten, mutta se ei ole se pointti. Kaiken maailman "uhriutumist"ovat ala-arvoisia heittoja. Mut "totuudenpuhujaahan ei rakasteta" kuten sanonta kuuluu, mutten sitä kyllä haekaan. Tässä myötähyminässä tekee hyvää, että tulee vähän särmääkin, kun se on aiheesta.

Kun Jesse ei pelaa, niin tuskin tämän enempää sitten tästä tähän ketjuun. Odottelen pojan itsensä ilmoitusta tai häntä edustavan lääkärin, ettei olisi ollut kunnossa. Silloin asia on selvä, eikä mullakaan nokan koputusta toisen Nokan suuntaankaan.


Jesse ei vain mahtunut joukkueeseen. Ei ollut sopivaa roolia.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
@Noitarumpu Kertoisitko jo miten Jesse Puljujärveä teilataan joka taholta kuten sanoit? Muutenhan näiltä sinun jutuiltasi lähtee se viimeinenkin pohja kun kirjoitat suoranaisia valheita.


Eli sinun mielestäsi loppukauden peliesityksillä ei ole painoarvoa? Laine ei ole samassa asemassa, koska Laine oli Liigan pudotuspelien PARAS. Silloin mahdollisuudet MM-kisajoukkueeseen paranevat huomattavasti. Jos ei voi olla eri mieltä kahden huippupelaajan paremmuudesta niin miksei vaan sanota kaikkien olevan yhtä hyviä?

Olenko sanonut, että Laine ei kuulu kisoihin? En!Olen tuolla kirjoittanut toiselle nikille asiasta, en ala jankkaamaan. Lue sieltä, kirjoitin ihan äskettäin.
 

Wire

Jäsen
Älkää hakeko vikoja ketjukavereista, jos maaleja ei ala tulla solkenaan, kuten joidenkin epärealistiset odotukset tuntuvat toivovan, ei niitä maaleja tule roppakaupalla kuin kisojen heikompia maita vastaan, jos tulee.

Ei niitä maaleja tule solkenaan, se on fakta. Statistiikan mukaan Ovie teki runkosarjassa vain 2 one-timer yv-maalia paraatipaikaltaan.

Vaikka muuta väität niin ketjukavereilla on merkitystä esim Ovien 500 maalissa Bäckströmillä oli 183 ykkössyöttö...
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tuo, että joku on änäripelaaja ei kyllä ole se syy, miksi Ma Granlund olisi edes ollut Puljua parempi. Mun mielestä pikkuG ei näyttänyt kyllä mitään sellaista, että olisi ollut oikeutettu kisoihin, niin änärissä kuin pelaakin...

Mä en ymmärrä, mihin rooliin sä oikein olet Puljua tyrkyttämässä?

En keksi tuosta jengistä hänelle paikkaa. Yläketjuissa tilaa ei ole.
 
Mun mielestä valitsematta jättäminen oli juuri sitä. Mitä merkitystä esim. maailmalla arvostetulla N20MM-kisojen parhaan pelaajan tittelillä on, jos ei mahdu kisajoukkueeseen ja moni muu sieltä kuitenkin mahtuu?





Nuorten kisojen nuorisoketju olisi pitänyt olla mukana. Näkihän sen heti jenkkejäkin vastaan, että kun Laine ja Aho olivat yhdessä, niin peli kulki kuin ajatus ja joo, ovat hyviä, mut niin on iso9:kin!
Siis ei kai nyt yhdellä nuorten turnauksella ole niin paljoa painoarvoa, että valinnat aikuisten kisoihin pitäisi tehdä sen perusteella. Kyllä seurajoukkuenäytöt ovat hieman tärkeämpiä.

Olisiko Pulju mennyt mielestäsi vielä esim. Kuuselan ja Lehkosenkin edelle, jotka olivat tarjolla samankaltaiseen rooliin?

En tiedä miksi edes kommentoin.

Edit: Typoja.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Mun mielestä valitsematta jättäminen oli juuri sitä. Mitä merkitystä esim. maailmalla arvostetulla N20MM-kisojen parhaan pelaajan tittelillä on, jos ei mahdu kisajoukkueeseen ja moni muu sieltä kuitenkin mahtuu?

Öö, ei mitään? Vai pitäisikö kyseisen tittelin myötä saada automaattinen paikka aikuisten kisoihin?


Nuorten kisojen nuorisoketju olisi pitänyt olla mukana. Näkihän sen heti jenkkejäkin vastaan, että kun Laine ja Aho olivat yhdessä, niin peli kulki kuin ajatus ja joo, ovat hyviä, mut niin on iso9:kin!

Kenet pudottaisit joukkueesta? Neloseen Puljua on turha ottaa rouhimaan, eli kenet pudottaisit; Granlund, Jokinen, Pulkkinen, Aho, Laine, Komarov? Tuossa on 99% varmuudella meidän kolmen ensimmäisen ketjun laiturit, kuka tippuu Puljun tilalta pois?

Sun on turha puhua motiiveistani, kun et niitä kuitenkaan tiedä.Huolehdi vain omistasi.Tunnen parhaiten kannattamani joukkueen pelaajat, joten tottakai kommentoin heitä enemmän, oli se sit oikein tai väärin. Enkä ole kyllä kaikkiin Kärppätaustaisten dissauksiin edes vastinetta antanut, vaikka välillä ois aihettakin. Sitä negaa vaan tulee niin paljon ja tulisi vastakin, koska Kärpissä pelanneita on joukkueessa todella paljon. Sekin voi osaltaan johtua siitä, että Kojo tuntee heitä kuitenkin hyvin. Toki Lassesta kirjoitettaessa päässäni on ruusunpunaiset lasit;)

Puhun vain siitä mitä näen. Ja kannattaa muistaa, että vaikka pelaajia mollataankin, se ei johdu välttämättä edustamastaan seurajoukkueesta.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mä en ymmärrä, mihin rooliin sä oikein olet Puljua tyrkyttämässä?

En keksi tuosta jengistä hänelle paikkaa. Yläketjuissa tilaa ei ole.

Kirjoitin jo ajat sitten, että nuorisoketju oli se sit PuLa-Aho tai PAhoLaine-nimeltään olisi pitänyt ottaa ja kannassani pysyn. Jesse EI ole huonompi muita kisoihin päässeitä nuoria. Kokonaisvaltaisesti olisi ollut ihanneketjuni, mut kaikkea ei voi saada, pakko todeta.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Mun mielestä valitsematta jättäminen oli juuri sitä. Mitä merkitystä esim. maailmalla arvostetulla N20MM-kisojen parhaan pelaajan tittelillä on, jos ei mahdu kisajoukkueeseen ja moni muu sieltä kuitenkin mahtuu?
Toki Pulju oli ihan eliittiä kisoissa, mutta itse kuulun siihen joukkoon, joka olisi valinnut Laineen MVP:ksi. Ei sinne joukkueeseen pääse vaikka olisi u20-kisojen MVP, jos sopivaa roolia ei ole tarjolla.

Jos nyt vaikka verrataan suoraan Ahoon ja Laineeseen, kyllähän heidän pelinsä on enemmän kehittynyttä, Pohjois-Amerikassa puhuttaisiin "NHL-ready" -pelaajista. Joukkue on jo nyt täynnä todella nuoria pelaajia, ja tasapainonkin vuoksi on hyvä ettei junnuja ole liikaa. Toki tämä ei se pääsyy ollut, Puljulle ei vain löytynyt paikkaa nyt. Jos Pulju olisi niin valovoimainen ettei Jaloselle jäisi vaihtoehtoja jättää häntä ulos, varmasti Pulju olisi ollut mukana.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Puljujärvi on kokonaisvaltainen paketti ja se riitti junnukisoissa. Ja ihan ansaitusti valittiin kisojen parhaaksi pelaajaksi. Laineella ja Aholla taas on erityisosaamista josta Leijonat saa hyötyä irti. Puljujärvi ei toisi pöytään MITÄÄN sellaista vielä tänä vuonna tuohon ryhmään mitä ei siellä jo olisi.
 

Snagari

Jäsen
Mun mielestä valitsematta jättäminen oli juuri sitä. Mitä merkitystä esim. maailmalla arvostetulla N20MM-kisojen parhaan pelaajan tittelillä on, jos ei mahdu kisajoukkueeseen ja moni muu sieltä kuitenkin mahtuu?
Eli kun jätetään valitsematta aikuisten MM-kisoihin niin se on "teilaamista joka taholta". Siispä puhut täysin puuta heinää. Tuosta jälkimmäisestä lauseesta meinasin laukoa jonkun vitsin, mutta etköhän hoitanut sen ihan itse.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Siis ei kai nyt yhdellä nuorten turnauksella ole niin paljoa painoarvoa, että valinnat aikuisten kisoihin pitäisi tehdä sen perusteella. Kyllä seurajoukkuenäytöt ovat hieman tärkeämpiä.

Olisiko Pulju mennyt mielestäsi vielä esim. Kuuselan ja Lehkosenkin edelle, jotka olivat tarjolla samankaltaiseen rooliin?

En tiedä miksi edes kommentoin.

Edit: Typoja.

En mäkään tiedä miksi kommentoin, kun on jo kiire lähteä tästä, mut yks sana: NUORISOKETJU!Se kuuluisa, on ainut syy. Palailen myöhemmin, kun ehdin!
 

Odessa_park

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, OTP
Kirjoitin jo ajat sitten, että nuorisoketju oli se sit PuLa-Aho tai PAhoLaine-nimeltään olisi pitänyt ottaa ja kannassani pysyn. Jesse EI ole huonompi muita kisoihin päässeitä nuoria. Kokonaisvaltaisesti olisi ollut ihanneketjuni, mut kaikkea ei voi saada, pakko todeta.
1. Jesse on loukkaantunut
2. Väläyttelyistä huolimatta Jessen peli ei ollut tasaisesti yhtä hyvällä tasolla kuin U20-kisojen ketjukaveriensa
3. Sieltä jäi kovempaakin jälkeä tehneitä laitahyökkääjiä ulos joukkueesta (Kuusela, Lehkonen)
4. Lopeta Jessen puolesta uhriutuminen, myötähäpeä on valtava
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jesse ei vain mahtunut joukkueeseen. Ei ollut sopivaa roolia.
Varmaan ihan sama kuin Kuuselallakin. Ihmettelin aikani poisjättämistä, mutta sitten rupesin hiukan zoomailemaan noita ketjuja. Kun on omalle pelipaikalle parempia tarjolla, niin sitten ne paremmat lähtevät joukkueen mukaan.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Turha itkeä sitä, että puljujärvi ei ole mukana. Kehityksen kannalta on paras tilanne, että 17-vuotias saa kesällä hyvin aikaa lepoon ja harjoitteluun. Kehitys ei tapahdu vain pelaamalla.
Se muutaman kärppäfanin purkaus siitä, että Pulju olisi kokenut suurta vääryyttä jäätyään MM-kisojen ulkopuolelle on täyttä roskaa. Tarjolla oli enää paikkoja puolustaviin rooleihin ja niihin on tarjolla paljon Puljujärveä parempia ja kokeneempia pelaajia.
 
En mäkään tiedä miksi kommentoin, kun on jo kiire lähteä tästä, mut yks sana: NUORISOKETJU!Se kuuluisa, on ainut syy. Palailen myöhemmin, kun ehdin!
Olisihan tuo ketju ollut mielenkiintoista nähdä, mutta tällä kertaa tuli niin paljon parempia vaihtoehtoja kisoihin, ettei se kannattanu. Ei siitä tarvitse mieltään pahoittaa :) Ensi vuonna sitten.
 

Barney

Jäsen
Nuorten kisojen nuorisoketju olisi pitänyt olla mukana.
Kenen tilalle olisit ottanut Puljujärven ja millä perusteluilla? Eiköhän se nyt ollut siitä asti selvää, kun Laine ja Aho kutsuttiin pelaamaan maajoukkuepelejä Puljujärven jäädessä rannalle, että hän ei tule kisoissa pelaamaan. Kovasti hehkutetaan Puljujärven nuorten kisoja, mutta mitalipeleissä hän oli ketjunsa huonoin pelaaja. Minun on vaikea nähdä mitään roolia Puljujärvelle noissa kisoissa. Haihattelut jostain "PuLaAho-ketjusta" ovat aivan turhia, sillä Sebastian Aho on laitahyökkääjä, eikä hänestä olisi pelaamaan keskushyökkääjänä MM-kisoissa. Tuolla ketjulla kolisisi omissa sen verran useasti, että siinä saisi ylivoima olla aika kovassa iskussa, jos Suomi meinaisi pelejä voittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös