Mitkä joukkueet jatkoon Villi kortti -kierrokselta?

  • 3 555
  • 15

Mitkä joukkueet jatkavat puolivälieriin?

  • HIFK ja Kärpät

    Ääniä: 24 17,9%
  • HIFK ja Lukko

    Ääniä: 9 6,7%
  • Kärpät ja SaiPa

    Ääniä: 79 59,0%
  • Lukko ja SaiPa

    Ääniä: 22 16,4%

  • Äänestäjiä
    134
  • Poll closed .

Ralph

Jäsen
Eli mitkä kaksi joukkuetta etenevät puolivälieriin Villi kortti -kierroksen kautta?
 

Wolves

Jäsen
Kärpät ja SaiPa.

Ei ole Kärppien peli ollut uomissaan ilmeisesti pidempään aikaan, mutta tuollaista Lukkoa, jonka SaiPa tänään kukisti veisi Imatran Ketteräkin.

Toinen syy voittajaparin valintaan on se, että tuolloin SaiPaa vastaan asettuisi Jokerit ja senhän kaikki muistaa, miten edellisellä kerralla kävi.
 

Baldrick

Jäsen
HIFK ja Kärpät, vaikka SaiPa antaakin stadilaisille kovan vastuksen.
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Kärpät ja SaiPa.

Ei ole Kärppien peli ollut uomissaan ilmeisesti pidempään aikaan, mutta tuollaista Lukkoa, jonka SaiPa tänään kukisti veisi Imatran Ketteräkin.

Toinen syy voittajaparin valintaan on se, että tuolloin SaiPaa vastaan asettuisi Jokerit ja senhän kaikki muistaa, miten edellisellä kerralla kävi.
Täysin samoilla linjoilla veli Wolvesin kanssa!
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Oon tylsä ja vastaan IFK sekä Kärpät. Elämä on joskus tylsää.
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei oikeastaan muuten väliä, mutta SaiPa olisi jännä nähdä puolivälierissä kiusaamassa. Äänestin Lukkoa ja SaiPaa jatkoon, mutta pahoin pelkään Kärppien laittavan Rauman Boja ny ainakin koville, jos ei muuta.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Pahan pistit...

Kärpillä peli on falskannut enemmän tai vähemmän koko kauden, mutta eipä tuo Lukkokaan ole esittänyt viime aikoina yhtään mitään. Tasainen sarja, joka ratkennee yksittäisen pelaajan yksittäiseen tilanteeseen.

HIFK:n tavoite oli kauden alussa varmasti korkeammalla ja SaiPa on nyt tavoitteessaan, sanottiin sitä ääneen tai ei. Pelillisesti HIFK ei ole mitenkään erityisen loistavaa kautta pelannut ja sotkuja on ollut milloin minkäkin asian kanssa. Matikainen->Soppa->1.9.2012->Sopan potkut->Summanen-> Ramin toimitsijakielto ja Peltosen loukkaantuminen. Väliin sitten loukkaantumisia ja ihmeellisiä linjauksia, niin vaikeaa on ollut. Tosin SaiPaan nähden HIFK on varmasti rutinoituneempi porukka ja jos SaiPa on liian tyytyväisellä asenteella liikkeellä, voi käydä kehnosti. Tästä sarjasta voi tulla 2-0, 0-2 tai 2-1 kuudennella jatkoajalla ratkeavan maalin turvin. Kaikki kortit on avoinna.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
IFK ja Kärpät jatkavat. Näin IFK pääsee pellelauman kimppuun. Summanen on jo masinoinut kostosuunnitelmat kohdilleen. Verta kentälle!
 

Ralph

Jäsen
Noin seitsemän prosenttia lienee lopulta oikeassa, mukaan lukien meikäläinen itse.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noin seitsemän prosenttia lienee lopulta oikeassa, mukaan lukien meikäläinen itse.

Kuten myös.

Edellisen kerran kun olen jotain oikein veikannut tapahtui 2011, kun veikkasin HIFK:n, Suomen maajoukkueen, Sportin ja Canucksien mestaruuksia. No, yksi G7 silloin väärin.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Molemmat meni väärin
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Olen aina tiennyt kuuluvani tällä palstalla pieneen vähemmistöön joka oikeasti tietää lajista ja tänään tietoni vahvistui entisestään;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös