Mites jatkoaikalaiset asustaa?

  • 6 338
  • 81

Asumismuoto

  • Omakotitalo

    Ääniä: 68 22,1%
  • Paritalo

    Ääniä: 8 2,6%
  • Rivitalo

    Ääniä: 44 14,3%
  • Luhtitalo

    Ääniä: 7 2,3%
  • Kerrostalo

    Ääniä: 178 58,0%
  • Asuntoauto/asuntovaunu

    Ääniä: 0 0,0%
  • Punkkaan milloin missäkin

    Ääniä: 1 0,3%
  • Joku muu

    Ääniä: 1 0,3%

  • Äänestäjiä
    307

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
31 ikiomaa kerrostaloneliötä ja aika kivankokoinen parveke siihen päälle. Riittää muuten hyvin, mutta levykokoelma kasvaa kohta kämpästä ulos.

Luultavasti jostain idempää saisi samaan hintaan parikymmentä neliötä isomman luukun, mutta mieluummin hyvämaineisella alueella ahtaasti kuin vuokraghettossa tilavasti.
 

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Blue Jackets, Panthers
Kerrostalossa, reilun 50 neliön opiskelijakämpässä. Hinta ja sijainti ovat kohdallaan. Hakametsän halli on 1,5 kilometrin päässä ja busseja menee keskustaan vähän joka puolelta.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
duud kirjoitti:
duud vaihtoi rivari neliön PK-seudulta samanlaiseen täältä Kymeenlaaksosta tasan vuosi sitten. Työt ja elämäntilanne muutenkin sattuivat kerrankin kohdalleen, eikä muutto maalle ole ainakaan vielä kaduttanut ollenkaan. Toisaalta vain tunnin kestää tuosta kotiparkkikselta rykäistä steissille, joten ei ihan mökkihöperöksi pääse tulemaan.

Heh, taidamme olla poikani kanssa kylämme ainoat Jokeri-fanit.

-duud-
Uusia KooKoo faneja siis.. Loistavaa. Jo oli aikakin vaihtaa viihdyttävämpään peliin. Tähän hymiö.

Itse asustelen kerrostalossa, 60m2.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Moto kirjoitti:
Luultavasti jostain idempää saisi samaan hintaan parikymmentä neliötä isomman luukun, mutta mieluummin hyvämaineisella alueella ahtaasti kuin vuokraghettossa tilavasti.

Asutko Lappeenrannassa?
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Asunto, jossa vuokralla asustelen, on 58 neliön rivitalokaksio. Minulla on tosin siitä 30 m2, sillä lukukauden ajan minulla on kämppäkaveri. Vain kesäajan koko asunto on ollut käytössäni, tosin kaverin huone vain silloin tällöin vierailulle tulevia ystäviäni varten.
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Omassa 98 neliön (+ iso parveke) kerrostalokämpässä kävelymatkan päässä jäähallilta. Ja tapoihini ei todellakaan kuulu kävellä yli 10 min. kestäviä matkoja.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Kerrostalossa 38,5 neliön yksiössä, kerros 4/6.

Ei parveketta, kaksi kusista tuuletusräppänää. Molemmat isot ikkunat sillä puolella, johon aurinko paistaa koko päivän -> tänä kesänä kaksi viikkoa putkeen yli 30 sisälämpötila. Syksy rulaa.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Kolmikerroksinen hirsitalo lähellä Nakkilan keskustaa (2km). Isopiha=paljon ruohonleikkuuta/lumitöitä, mutta viihdyn loistavasti.(Mononen kantaa pois aikanaan) Omakotitalo on ainoa-asumismuoto minulle, en edes osaa kuvitella muuta.

PS. lomamatkan aikana tavattiin pihalla kyy, se on kuollut, mutta oli ensimmäinen lajiansa meidän pihassa. Toivottavasti myös viimeinen.
 

Jouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Big River Prospects
My House..

Vuosi sitten valmistuneessa victoriaanisessa talossa, joka valittiin talvella kaupungin uusien kotien kilpailussa viiden parhaan joukkoon kokoluokassaan; noin 190 neliötä kolmessa eri kerroksessa, saunaa ei ole vielä eikä autotallia eikä patiota - rahat vähissä - pihat pitäisi laittaa. Joku päivä..

Muuten kämpässä on pähkinäpuulattiat, kaasutakka, poreallas jne, viihtyisin koti missä olen koskaan asunut. Jos joskus muutan, kohti isompaa samalla alueella tai sitten maaseudun rauhaan. Kahden kaukalon jäähalli ja urheilutalo valmistuu noin 400m päähän ensi vuonna.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Varmaan kannattaja ainakin.

koukou kirjoitti:
Uusia KooKoo faneja siis.. Loistavaa. Jo oli aikakin vaihtaa viihdyttävämpään peliin. Tähän hymiö.

Itse asustelen kerrostalossa, 60m2.

Taitaa ensi talvena mennä aika tasan KooKoo/Jokeri matsien kesken. Hokia on kuitenkin pakko päästä seuraamaan paikanpäälle, vaikka ei oma jengi pelaisikaan. Viime talvi menikin ihan perssiilleen matsien suhteen, kun duunihommelit veivät kaiken vapaa-ajankin.

ps. maalla on mukavaa.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt tähän ketjuun on kiva kirjoittaa. Allekirjoitin nimittäin tänään vuokrasopimuksen 34,5 neliömetrin kerrostaloyksiöstä. Edullinen kuin mikä, ja vuokraan sisältyy vielä vesimaksu ja saunavuoro. Sijainti keskustaan nähden hyvä, mutta matka jäähallille pitenee muuton seurauksesta varmaan noin reilulla viidellä kilometrillä. Tämä on kuitenkin nyt ensimmäinen OMA KOTI. Tätä on odotettu... Muutto on ensi kuun alussa, tuntuu huikealta ja haikealta.

Tällä hetkellä asun vielä kaksikerroksisessa paritalossa. Seinän toisella puolella on vanha pariskunta, joka on ottanut asiakseen meidän perheen asioiden kyttäämisen ja vahtaamisen. Lisäksi 80-vuotiaalla ukolla taitaa hieman jo sumeta päässä aina välillä. Tuon voisi päätellä ainakin siitä, että tämä kyselee mopokorttia lähiön pojilta kuin mikäkin poliisi. Ei tunnu yhtään pahalta muuttaa pois.
 

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Asun vuokralla kaksiossa 3-kerroksisessa pienkerrostalossa Espoon Matinkylässä. Talo tietysti hissitön ja asun ylimmässä kerroksessa kissani kanssa. Neliöitä asunnossani on 56 ja parveke löytyy. Saunavuorokin on. Olen asunut täällä vuodesta 1997 alkaen ja oikein hyvin olen viihtynyt. Saapas sitten nähdä, milloin ja minne seuraavaksi muutan, kun muutan...
 

ipaz

Jäsen
Jaahas, 38 neliöinen saunallinen vuokrakaksio. Kalustuksen suhteen siinä kunnossa kun poikamiesboxin pitääkin: sohva, sänky, viihdekeskus ja pöytä. En ole jaksanut naputella tauluja tms. seinille, tapetit riittäköön. Hakametsän halliin reilu kilometri, hallissa pelaavat joukkueet vaan väärät...
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
1h+kk+vaatehuone+kph 30 neliöä. Lyhyt matka töihin, yliopistolle, keskustaan ja jäähallille. Kuitenkin vielä suht rauhallisesta seutua.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Äidin kanssa 200 neliötä Punavuoressa, neljännessä kerroksessa viiskulman tuntumassa. Mikäs tässä on asuessa, kaikki ihanan lähellä. Tulevaisuudessa olen toisaalta valmis muuttamaan melkeinpä minne vaan. Kyllä ihminen sopeutuu.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Kahden hengen solukämppä Lappeenrannan Skinnarilassa. Vuokravastuuneliöitä taitaa olla 20,5. Pienihän tämä on, mutta kuitenkin lähellä koulua ja halpa. Kelpaa meikäläiselle.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
53,5 neliötä löytyy minun kerrostalokaksiostani. Vuokralla asustelen. Olen todella tyytyväinen asuntooni. Löytyy mukava pikku sauna ja iso lasitettu parveke. Muutenkin kämppä on loistavssa kunnossa. Tästä pois vasta kun oman asunnon osto tulee ajankohtaiseksi. Jäähallille n. kilometrin matka.
 

Rocco

Jäsen
Kaupungin keskustassa kerrostalokaksio. Ja king size-sänky. Yksin.

Kertooko se jotakin? Joo! Mulla on tilaa itselle!!!
 

Old TJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tämä on yksi iso syy siihen miksi asun Oulussa enkä PK-seudulla. Itse oman työni suorittamisen puolesta PK-seutu olisi oikeastaan parempi vaihtoehto. Mutta siellä en asuisi 200-neliöisessä OK-talossa alle kymmenen minuutin ajomatkan päässä työpaikasta ja kaupungin keskustasta. Niin - ja Raksilasta ennen kaikkea....

Se miksi tuota tilaa tarvitaan on tää meikäläisen perheonni vaimon ja viiden yhteisen muksun kanssa.

Old TJ
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös