Miten saadaan yleisömäärät nousuun?

  • 730 837
  • 3 722

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Itse olen torstaina töissä joten en itse pääse kuten en siihen mahdolliseen kolmanteenkaan peliin. Mut jos sitten välierissä
 

Wingman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valmentajien hautuumaa
Ei saisi halliin päästää yli 5000 ihmistä niin voisi tulla voittojakin.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Toisaalta tuossa ajellessani pohdin asiaa, että koskakohan olen mahtanut viimeksi olla kyseisessä G3-katsomossa.
Tosta G3-katsomostahan alkaa pikkuhiljaa muodostua mun uusi suosikkipaikkani!

Kettuherra - konekiväärikysymyksiä lyhyillä vastauksilla:

K: Missä olit keväällä 1999, kun kolmannessa (?) finaalissa Aki Berg ajettiin isoista ovista pihalle koko sarjan kääntäneen kyynärpäätaklauksen johdosta?
V: G3:ssa

K: Missä olit keväällä 2010, kun neljännessä välierässä Lee Sweatt pamautti once-in-a-lifetime -tasoituksen JYP:n Pekka Tuokkolan selän taakse?
V: G3:ssa

K: Missä olit keväällä 2010, kun neljännessä finaalissa HPK pitkitti finaalisarjaa voittaen sen ainoan ottelunsa?
V: G3:ssa

K: Missä olit keväällä 2016, kun toisessa puolivälierässä Patrik Moisio paukutti SM-liigan yhden ottelun jäähyennätykset uusiksi?
V: G3:ssa

Tuntuu siltä, että aina kun meikäläinen on G3:ssa, niin matsissa sattuu ja tapahtuu jotain sellaista, jota voi muistella vielä vuosienkin päästä!
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Mikä A2 katsomon tarina nyt on? Kenelle ne liput ovat varattuina? Eilen muuten hyvin täydessä alakerrassa näytti vähän hassulta kun hallin parhaassa katsomonosassa oli vain kourallinen ihmisiä. Ja torstaille ei taaskaan saa lippuja sinne ostettua.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikä A2 katsomon tarina nyt on? Kenelle ne liput ovat varattuina? Eilen muuten hyvin täydessä alakerrassa näytti vähän hassulta kun hallin parhaassa katsomonosassa oli vain kourallinen ihmisiä. Ja torstaille ei taaskaan saa lippuja sinne ostettua.
Minun käsittääkseni se on varattu pelaajien läheisille. En kyllä ole ihan satavarma asiasta. Olisko täällä ollut joskus aiemmin juttua samasta aiheesta?
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Istuin itse F1:ssa ja hieman ennen pelin alkua katselin juuri A2:een ja ihmettelin, että kaljallako jengi on kun on niin paljon tyhjää. Kai noikin paikat voisi myydä.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Musta tuntuu ettei mun kannata ostaa lippua enää B2 katsomoon. Olen vaihdellut A4 ja B2 välillä. Kärpät,HPK ja eilen Kärpät. Ne pelit jotka TPS hävisi. Kaikki muut ottelut ne on voittanut. Ja noissa kolmessa ottelussa olin B2 katsomossa ja loput pelit sitten A4. Ei saa taikauskoinen olla mutta kuitenkin näin on käynyt. Saas nähdä miten ens torstaina käy kun mä en pääse lainkaan katsomaan
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Musta tuntuu ettei mun kannata ostaa lippua enää B2 katsomoon. Olen vaihdellut A4 ja B2 välillä. Kärpät,HPK ja eilen Kärpät. Ne pelit jotka TPS hävisi. Kaikki muut ottelut ne on voittanut. Ja noissa kolmessa ottelussa olin B2 katsomossa ja loput pelit sitten A4. Ei saa taikauskoinen olla mutta kuitenkin näin on käynyt. Saas nähdä miten ens torstaina käy kun mä en pääse lainkaan katsomaan

TPS on hävinnyt lonkalta heitettynä n. 10 viimeisintä matsia jota olen ollut katsomassa. Tällä kaudella esim. Tappara, Pelicans ja vieras-HPK, josta viimeisimmästä edes tuli piste, joten valoa näkyy tunnelin päässä!

Toisaalta kun palasin parin viikon lomalta, jonka aikana TPS hävisi kuudesta ottelusta viisi, Ruudun ääreen, alkoikin neljän ottelun voittoputki. Eilen puoliksi juuri tämän vuoksi valitsin Ruudun Turun reissun sijaan, mutta taisi pelkkä ajatus otteluun lähtemisestä jinxata pelin.

Torstaina taas hallilla, joten siinä matsissa kannattaa panostaa isosti Kärpille. (Toki jos eilisen kaltainen perseily jatkuu vielä tiistaina niin torstain kertoimilla ei Kärppävoitosta kunnon tiliä pääse tekemään).

E: Piti oikein laskea niin olen viimeeksi ollut paikanpäällä Tepsin voittaessa 8.12.2012, kun TPS voitti Jokerit 4-2... Sen jälkeen olen 9 kertaa todistanut Tepsin tappiota livenä, eli aikaa on mennyt, mutta tosin moneen peliin ei ole päässytkään viime vuosina.
 
Viimeksi muokattu:

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Mikä A2 katsomon tarina nyt on? Kenelle ne liput ovat varattuina? Eilen muuten hyvin täydessä alakerrassa näytti vähän hassulta kun hallin parhaassa katsomonosassa oli vain kourallinen ihmisiä. Ja torstaille ei taaskaan saa lippuja sinne ostettua.

Kaveriltani joka toimii järkkärinä matseissa tuli tieto, että katsomo on pääosin yritysten ja isompien herrojen kausareita täynnä. Katsomo on yksi niistä harvoista joka on kausareilla loppuunmyyty ainakin runkosarjassa.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Mikä A2 katsomon tarina nyt on? Kenelle ne liput ovat varattuina? Eilen muuten hyvin täydessä alakerrassa näytti vähän hassulta kun hallin parhaassa katsomonosassa oli vain kourallinen ihmisiä. Ja torstaille ei taaskaan saa lippuja sinne ostettua.

Minullakin oli ymmärrys, että seuran toimijoiden läheisille nuo paikat on, ei siis yksin pelaajien. Erään vaihtoaition takana tönöttävän henkilön perheenjäseniä tuntevana tiedän heidän istuvan nimenomaan tällaisella kausarilla A2:ssa.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Paljonkos on myyty lippuja huomiseen kamppailuun? Onko odotettavissa tuollaista +9 000 katsojaa?
 

Daenboudian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Paljonkos on myyty lippuja huomiseen kamppailuun? Onko odotettavissa tuollaista +9 000 katsojaa?

Mitä äsken katsomokartasta laskin, niin sain 3540 myytyä istumapaikkaa. Päälle tietty seisomapaikkoja ja aitiot, mutta alle 4000 liikutaan luultavasti.

Lauantaina lippuja meni ovelta karkeasti arvioiden noin 2000 (perustuen TPS:n antamiin tilannetietoihin). Eli tällä hetkellä kokonaisyleisömäärä huomisessa ottelussa olisi noin 6000 luokkaa. Edellisessä matsissa TPS myi noin tuhat ennakkolippua vielä edellisen vuorokauden aikana, joten "teoreettinen" maksimi voisi olla 7000 katsojaa.

Ennakkolipunmyynnistä ja ovimynnistä riippuen veikkaisin huomisen ottelun yleisömäärän olevan välillä 6000 - 7500.
 
Viimeksi muokattu:

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Pääsiäinenkin vaikuttaa hieman joko tai. Joko on ihmiset lähteneet muualle Turun katupölystä TAI sitten nähdään vihdoin mahdollisuus ehtiä matsiin.

Hieman olen jo pessimisti.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Onko odotettavissa tuollaista +9 000 katsojaa?

Melkein toivoisi, että paikalla olisi vain puolet tuosta määrästä sillä mitä enemmän yleisöä on paikalla sitä surkeammin Tepsi on pelannut, toki olisihan se hienoa rikkoa 10000 raja edes kerran kaudessa.
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Daenboudian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Laskin katsomokartata ja sain 4300 myytyä paikkaan. Lisäksi +seisomapaikat +aitiot ja +mahdolliset vieraskannattajat. Arvioisin, että alle 5000 ollaan kuitenkin vielä? Vielä menee tänään jonkin verran ennakkolippuja. Ovimyynti on maksimissaan 2000. Joku 6500-7000 voisi olla aika lähellä.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Surullinen lukema kun ottaa huomioon miten paljon viime kausista on menty kuitenkin eteenpäin ja, että tässä pudotuspelivaiheessa ollaan kuitenkin ensimmäistä kertaa sitten mestaruuskauden..
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
1-6 on kuitenkin melko surullinen lukema viime kotipelistä. Tepsi on aika jäätävästi nollannut kaikki orastavat hurmokset.

Itse menen hallille, mutta on tästä jo suurin huuma kieltämättä haihtunut.

Taasen voitto tästä ja tiukka peli Oulussa, niin saattaisi vielä kauden yleisöennätys rikkoontua ma 28.3.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Pääsiäinen lomineen verottanee hieman väkeä. Edellinen kotipeli verottanee vähän enemmän väkeä. Ja vähän verottaa sekin että ehkä TPSn jatkomahdollisuuksiin ei niin uskota. Harmi, mutta näin se vaan tänään lienee.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Maanantain peliin ei näköjään lippupalvelun sivuilla myydä lippuja kannattajakatsomoon? Harkittu päätös vai lippupalvelun oma moka?
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Maanantain peliin ei näköjään lippupalvelun sivuilla myydä lippuja kannattajakatsomoon? Harkittu päätös vai lippupalvelun oma moka?

Tällaisen vastaus on samaiseen kysymykseen TPS:n facessa:

"Kannattajakausikorttilaiset voivat ostaa erikoishintaisen lipun Mutkaan ennakkoon TPS-toimistolta (16€) tai HK Areenan lipunmyynnistä ennen ottelun alkua kausikorttiaan näyttämällä. Nämä erikoishintaiset liput on tarkoitettu vain kannattajakausikorttilaisille.
Tervetuloa kannustamaan ja pitämään ääntä Mutkaan esimerkiksi seisomalipulla."



Ja B3-katsomoon ei ole myynnissä kuin lastenlippuja (6-15v), mikähän moka tämäkin nyt sitten on?
 
Viimeksi muokattu:

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Tällaisen vastaus on samaiseen kysymykseen TPS:n facessa:

"Kannattajakausikorttilaiset voivat ostaa erikoishintaisen lipun Mutkaan ennakkoon TPS-toimistolta (16€) tai HK Areenan lipunmyynnistä ennen ottelun alkua kausikorttiaan näyttämällä. Nämä erikoishintaiset liput on tarkoitettu vain kannattajakausikorttilaisille.
Tervetuloa kannustamaan ja pitämään ääntä Mutkaan esimerkiksi seisomalipulla."



Ja B3-katsomoon ei ole myynnissä kuin lastenlippuja (9-15v), mikähän moka tämäkin nyt sitten on?

Oliko facessa infoa onko tepsin toimisto normaalisti auki pääsiäisenä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös