Mitäs jos..

  • 2 203
  • 7

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Mitäs jos? Kai meillä kaikilla on jotain "mitäs jos" mietteitä. Minulla ainakin on kun miettii elämää taaksepäin. Sellaisia elämän risteyskohtia. Jos olisikin lähtenyt toiseen suuntaan. Mitäs sitten?
Eikös se ole ihmisluonnolle kovin ominaista pohdintaa ja jossittelua. Ei kai kukaan pääse tosissaan lauleskelemaan "en päivääkään vaihtaisi pois". Itsehän vaihtaisin vähän perkeleesti, vuosia jopa. Tai niitä voisi ottaa pois eikä tarvitsisi antaa mitään tilalle. Onhan niitä risteyskohtia mutta niistä mennään usein laput silmillä ohi, uusia risteyksiä tulee ja niistä rohkeasti johonkin. Voisi asiat olla huonomminkin.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Mitäs jos en olisi avannut tätä ketjua tuhannen humalassa. Olisinko säilyttänyt kasvoni Jatkoaika-yhteisössä?

Mitäs jos nyt ei olisi krapulaa ja entäs jos en olisi ostanut kukkapuskaa. Luuleekohan se nyt että olen tehnyt jotain pahaa. Pitäisiköhän heittää se puska ikkunasta ulos..

Kasvojen menetys, heh, olit niin humalassa ettet muista mitään. Eikös sillä selityksellä selviä rangaistuksetta lähes mistä vaan, vaikka taposta. Käyt istuttamassa ne rehut johonkin, vaikka roskikseen.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitäs jos en olisi avannut tätä ketjua tuhannen humalassa. Olisinko säilyttänyt kasvoni Jatkoaika-yhteisössä?
Oletko siis menettänyt ne? Nyt taidat hieman yliarvioida tilannetta. Et liene ainoa, joka on vähän erikoisen ketjun humalapäissään avannut, eikä tämä aiheena ole edes sieltä hölmöimmästä päästä.

Jossittelu on joskus ihan mukavaa, mutta olen tietoisesti hieman yrittänyt päästä siitä. Sillä on taipumus lamaannuttaa ihmisen toimintakyky.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos lehmällä olisi renkaat, se olisi maitoauto, heh.

Mitäs jos en silloin joskus olisi lähestynyt vaimoani, jota en silloin tuntenut, ja ryhtynyt juttelemaan ihan ilman mitään asiaa? Olisiko lapsia silloin vähempi?

Entäs jos olisinkin pitänyt vain sen yhden välivuoden lukion jälkeen, enkä 11:ta? Olisinko jo maisteri?
 

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mitäs jos alkuräjähdystä ei olisi ikinä tapahtunut? Olisikohan Jatkoaikaa edes olemassa?

Ihmisluonnon hahmottamiskyvyistä esimerkkinä; tuli pienenä väiteltyä isän kanssa kumpia on enemmän, yksittäisiä havunneulasia vai tähtiä. Minähän kivenkovaan väitin, että neulasia, mutta nyt vanhempana olen hiukan toista mieltä..
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ainoat seikkailut joita kadun on ne jotka missasin.

Kylläpähän täytyy nähdä asiat aina suuremmassa mittakaavassa, joskus jotain positiivista ei olisi tapahtunut ilman aiempaa negatiivista sattumaa joka sitten ohjasi uudempaan.

Muutama kuukausi taaksepäin lyöttäytyi minun ja paikallisen, Jatkoaikaankin kirjoittavan kamuni seuraan oikea MILF-lauma, viisi baaria vaihtavaa semipensistä ikähaarukaltaan 35-45. Eräs heistä oli juuri vaalityönsä päättämässä oleva Kokoomuksen ehdokas, pirteä blondi. Juteltiin, otimme pari fotoa, jne., mutta emme jatkaneet heidän kanssaan paikalliseen yökerhoon, ei ollut alkuperäinen suunnitelma, ja heitin aivopieruna jäihin koska tiesin että kyseisessä yökerhossa oli eräs kimalainen jota olin juuri käyttänyt parilla treffeillä ja homma näytti lupaavalta. Ajattelin ettei olisi paras ilmaantua paikalle pari-viisi semipensistä "kaulassa". Siirryimme eri suuntaan.

Loppupeleissä kaikki meni kimalaisen kanssa vituiksi, siis ehkä 2kk siitä myöhemmin, ja jo sitä ennen olin kysellyt itseltäni miksemme menneet, tajunnut että ei pitäisi ikinä muuttaa periaatteitaan siitä kannattaako hyvien MILF-kimalaisten ehdotuksiin suostua. Pitää aina! VITTU!

Ehkä tästäkin johtuen kyseinen MILF ei päässyt eduskuntaan.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Tehtyjä tekoja voi katua tavallaan, mutta eniten tosiaan katuu niitä tekemättömiä tilanteita joita jätti tekemättä, uskalluksen puutteesta, tilannetajun puutteesta, ne ovat ne jotka jäävät kaivelemaan.
Siksi olen jo aikaa sitten päättänyt olla rohkea, tehdä niinkuin haluan aina kun mahdollista.

Lapinlahden lintujen sanoin:Vihtaasi on kustu
Olen ollut kiltti koko elämäni
Olen pyyhkinyt jalkani ja pessyt käteni
Olen tehnyt läksyt ja kasvioni
Olen täyteen kerännyt

Miksi en ottanut heti kakkupalaa
Miksi en varastanut siskon viikkorahaa

Olen ollut hiljaa koko elämäni
Olen pedannut sänkyni ja pessyt hampaani
Olen tullut ajoissa ja pysähtynyt
Aina punaisissa valoissa

Miksi en kiilannut ja vetänyt välistä
Miksi en antanut muiden kärsiä

Olisiko tullut aika heti korkki aukaista
Olisiko tullut aika soittaa Helenalle
Olisiko tullut aika paksu Bertta laukaista
Olisiko tullut aika

Olen ollut mukava ja syönyt kalaa
Olen nauranut mukana ja itkenyt salaa
Olen nostanut maljan ja aamulla
Muistanut jokaisen kaljan

Miksi en ottanut silloin Helenaa
Miksi en hametta ja tangaa

Olen raatanut myöhään ja hikoillut
Olen kumartunut ja kuudesti kuollut
Olen ollut vapaa ja kurkkinut
Maailmaa selkien takaa

Miksi en tehnyt mitä halusin
Miksi en lyönyt heti takaisin

Olisiko tullut aika heti korkki aukaista
Olisiko tullut aika soittaa Helenalle
Olisiko tullut aika paksu Bertta laukaista
Olisiko tullut aika
Olisiko käynyt niin

Olisiko käynyt niin että kokkosi on poltettu
Olisiko käynyt niin että vihtaasi on kustu
Olisiko käynyt niin että sinua on huijattu
Olisiko käynyt niin "
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös