Mitä valehtelit saadaksesi kirjoitusoikeudet?

  • 10 735
  • 79

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itsehän en mitään. Kerroin, että löysin vuosi sitten (2004) tämän sivun ja nyt haluaisin osallistua keskusteluun. Lisäsin myös, että olen intohimoinen Jokereiden kannattaja. Ainakin nuo kerroin, ehkä jotain muutakin. Sain oikeudet käytännössä heti. Oisko ollut jopa samana päivänä.

Pahoittelut jos aiheesta on jo keskustelua, pillua juuri saaneena ei jaksa käyttää hakutoimintoa ja sitä paitsi, nyt on juhannus :)
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
pillua juuri saaneena ei jaksa käyttää hakutoimintoa ja sitä paitsi, nyt on juhannus :)
Jo olikin aika herätä päiväunilta.

Nyt täytyy sanoa, että en kyllä muista, kun en sitä hakemustani mihinkään älynnyt laittaa ylös. Kaipa sinne jotain tuli kerrottua fanittamisesta ynnämuusta.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Kaiken, aivan kaiken. Valehtelen paljon, ehkä tässäkin viestissä.

@Lunatico onnittelut pimpsan saannista. Juhannus se alkaa mainiosti pillun päällä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Valehtelin että sain juhannuspillua ja vaadin että nyt näin panomiehenä olen oikeutettu kirjoitusoikeuksiin. Kuten myös kaikkiin muihinkin oikeuksiin. Modesedät näkivät valheeni läpi ja antoivat säälistä. Kirjoitusoikeudet.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Tein rikoksista karmeimman joka vainoaa hautaan saakka, väitin olevani Jokerit-fani.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oliko niin että joskus ennen vanhaan sen oman hakemuksensa näki vielä jälkikäteen jostain asetusten kätköistä.
Mainitsin suosikkipelaajikseni Harri Lönnbegin ja Leksa Tambijevsin, sen muistan. Halusin varmaan osoittaa että en ihan hetken mielijohteesta ole liittymässä, koska varsinkin Harri Lönnberg, you can't make this shit up.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oliko niin että joskus ennen vanhaan sen oman hakemuksensa näki vielä jälkikäteen jostain asetusten kätköistä.

Varmaksi en sano, mutta vahva tuollainen muistikuva mullakin on.

Itse hakemuksesta sen verran, että en valehdellut mitään. Olin lukenut Jatkoajan keskusteluja oikeastaan palstan alusta saakka ja sitten joskus vuonna 2005 tuli mieleen, että saattaisi itsekin haluta asiaan jos toiseenkin päästä sanansa sanomaan. Tämän mainitsin myös hakemuksessani.

Muuten oli kyllä muistaakseni niin "tynkä" hakemus, että niinköhän sillä olisi enää muutamaa vuotta myöhemmin kirjoitusoikeuksia irronnut, epäilen.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
En muista sanaakaan, mutta todennäköisesti kirjotin jotain Jumalaakin nopeampaa. Niin ja siis eihän tuollaisella "hakemuksella" ole mitään muuta virkaa kuin se, että joku osaa kirjoittaa auttavasti Suomen Kieltä. Se ja sama sisällöstä jos nyt ei aivan anaalitappi ole ihmisenä.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muistaakseni valehtelin, että minulla on jotain annettavaa tälle palstalle. Kolmannella yrittämällä piti jo vähän yrittää kikkakolmosta ja läpihän se meni kuin väärä raha.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Taisin mainita seuraavani Mestistä. No en kyllä seuraa, ainakaan enää. Joskus riitti aikaa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eihän sitä voi tarkalleen muistaa mitä 15 vuotta sitten valehteli. Taisi olla jotai tylsiä kliseitä ja kulunutta kiekkojargonia.

Silloin kesällä 2001 uskoin, että Lukko voisi edes kerran vuosikymmenessä päästä finaaliin, mutta väärässä olin. Ehkä modetkin uskoivat tähän vaiheeseen ja antoivat mulle kirjoitusoikeudet.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En tiedä mikä tilanne on nykyään mutta itseä nauratti asetelma että pitää tehdä joku "anomus" että pääsee kirjoittamaan :) samaan aikaan palstalla varmaan 20k käyttäjää joista monta tuhatta ei ole kirjoittanut viestiäkään. En tiedä mikä on tilanne nykyään mutta käyttäjiä kannattaisi siivota pois jos käyttäjämäärä halutaan pitää pienenä.

Itse taisin olla täällä mukana alusta asti..siis niin aikaisin kun se vaan on mahdollista? Oliko Jatkoajan edellinen versio tai jotain? Ei siis Kiekkopesä (joka oli ihan loistava!) vaan Jatkoajan palstalla tais olla edellinen versio. No kuitenkin siinä vaiheessa kun sain oikeudet niin se oli ilmoitusasia.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Saaneeni pilluva ja tietäväni jotain jääkiekosta.

e: tärkeimmät talteen alk. peräisestä viestistä:
Pahoittelut jos aiheesta on jo keskustelua, pillua juuri saaneena ei jaksa käyttää hakutoimintoa ja sitä paitsi, nyt on juhannus :)
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Taisin valehdella, että pystyisin tuottamaan hyvää sisältöä ja nostamaan palstan tasoa kirjoituksillani. Ikää oli 18 vuotta ja lukio kesken...
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kaiken, aivan kaiken. Valehtelen paljon, ehkä tässäkin viestissä.

@Lunatico onnittelut pimpsan saannista. Juhannus se alkaa mainiosti pillun päällä.

Teknisesti torstaina pillun saaminen ei ole kyllä juhannuspillua, vasta perjantaina on edes juhannusaatto. Torstai oli ja on ihan tuiki tavallinen arki- ja työpäivä. Toki hyvähän se on, jos pillua saa arkisinkin eikä vain juhannuksena.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
En tiedä mikä tilanne on nykyään mutta itseä nauratti asetelma että pitää tehdä joku "anomus" että pääsee kirjoittamaan :) samaan aikaan palstalla varmaan 20k käyttäjää joista monta tuhatta ei ole kirjoittanut viestiäkään. En tiedä mikä on tilanne nykyään mutta käyttäjiä kannattaisi siivota pois jos käyttäjämäärä halutaan pitää pienenä.

Itse taisin olla täällä mukana alusta asti..siis niin aikaisin kun se vaan on mahdollista? Oliko Jatkoajan edellinen versio tai jotain? Ei siis Kiekkopesä (joka oli ihan loistava!) vaan Jatkoajan palstalla tais olla edellinen versio. No kuitenkin siinä vaiheessa kun sain oikeudet niin se oli ilmoitusasia.

Tätä minäkin olen välillä ihmetellyt. Palstalle on oikeuksia jaettu valtavalle määrälle ihmisiä, joista iso osa ei kirjoita juuri mitään, osa ei ollenkaan. Ainoa kontribuutio on se hakemus. Aiemmin palstan jäsenistä sai statistiikkaa paremmin irti, silloin noita joskus tutkailin ja ihmettelin sitä, kuinka isolla osalla nimimerkeistä on niin vähän viestejä.

Tätä hakemusasiaakin vähän ihmettelen, koska moni kertoo, ettei ole oikeuksia saanut kovin helposti ja hakemuksen pitäisi mitata jotenkin sekä kirjoitustaitoa että asiapohjaa. Tästä huolimatta palstalle on päätynyt kaikenlaisia mouhottajia ja kirotusvihrekiroittajia. Hommaavatkohan nämä pahimmat tapaukset sitten jostain valmiita hakemustekstejä jotka joku muu on kirjoittanut? Ei kai tuommoinen hakemus mikään erehtymätön testi ole sinänsä, mutta kuitenkin.

Omasta hakemuksestani ei ole tuoreita muistikuvia, en muista mitä kaikkea kirjoitin joskus lähes 13 vuotta sitten.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Teknisesti torstaina pillun saaminen ei ole kyllä juhannuspillua, vasta perjantaina on edes juhannusaatto. Torstai oli ja on ihan tuiki tavallinen arki- ja työpäivä. Toki hyvähän se on, jos pillua saa arkisinkin eikä vain juhannuksena.

Olet ihan oikeassa. Olisi pitänyt sanoa, että juhannuksen vietto alkaa mukavasti ilomielisen nussimisen jälkeen.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kerroin olevani intohimoinen jääkiekon seuraaja ja seuranneeni palstaa jo pitkään.

Ps. Sain juuri äsken pillua. Raumalla.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hämärät on muistikuvat noilta ajoilta. Jos en ihan väärin muista, niin taisin joskus kännipäissäni ja uuden kotinetin innoittamana kirjautua tänne jollain "Kiekkoproffa"-nickillä, mutta en tosiaan ole ihan varma.

Modeille tiedoksi, jos tollanen joskus 2000-luvun alkupuolella kirjautunut hiljainen nicki löytyy, niin mun puolesta voi poistaa.

Muistaakseni tuolloin, kun oikeasti tänne hakeuduin, ei kovin erikoisia perusteluita kaivattu, kunhan osas kirjoittaa. Arvostan kuitenkin ylläpidon valitsemaa joidenkin mielestä natsilinjaa. Löytyyhän täältäkin väsynyttä jankkaamista yms., mutta yleisesti kirjoittelu on joihinkin muihin keskustelupalstoihin verrattuna kohtuullisella tasolla, kiitos juurikin moderoinnin ja jonkinlaisten sisäänpääsykriteereiden.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mulla oli toinen taktiikka. Vetosin ylläpidon turhamaisuuteen ja kehuin palstan tasoa. Päästivät mut sitten sisään laskemaan sitä. Revenge is mine!
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Minä käytin samaa taktiikkaa kuin @Leon . En muistaakseni vaivautunut valehtelemaan, että olisin intohimoinen lätkäfani (vaikka toki seuraan), mutta kehuin palstan tasoa ja keskustelujen säkenöivyyttä.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
En kyllä muista, mitä kerroin hakemuksessa. Vissiin seuraavani NHL:ää ja jotain Coyotesista.

PS. Pillua en ole saanut kahteen kuukauteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös