Mitä tekee Kimi?

  • 2 176
  • 11

Mitä tekee Kimi?

  • Siirtyy Renaultille

    Ääniä: 10 4,6%
  • Siirtyy Ferrarille

    Ääniä: 143 65,6%
  • Jää McLarenille Alonson pariksi

    Ääniä: 8 3,7%
  • Lopettaa uransa ja joutuu ryyppykierteeseen

    Ääniä: 56 25,7%
  • Siirtyy johonkin muuhun talliin tai sarjaan

    Ääniä: 1 0,5%

  • Äänestäjiä
    218

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Eli mihin talliin Kimi Räikkönen siirtyy ensi kaudeksi? Huhuja on paljon, välillä miestä viedään rellulle ja välillä ferrarille mitä mieltä te olette?
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Kimi vetää keppanaa ja vähät välittää mitä mieltä minä olen.

Ajatukseni formulakaudelle 2007: Kimi Matias pukee päälle maranellonpunaisen työhaalarin vähintään kolmeksi vuodeksi. Leuka tekee tilaa Kimille ja lopettaa uransa tämän kauden maailmanmestaruuteen.
 

scholl

Jäsen
Näköjään 100% annettu tuolle ryyppykierrevaihtoehdolle. Saas nähdä.

EDIT: Mutta kuten kaikissa kriiseissä niin toivon toki rauhanomaista ratkaisua ja sitä, ettei Paavo M. Petäjän tarvitsisi puuttua asiaan Thaimaasta käsin.

Finlandia-vodka ei näy enää tulevassa Bondissa, eikä ole näkynyt muuten vähään aikaan enää McLaren-kuskien kypärässäkään. Motorhomeissa pyörivät vodkapullot olisivat saattaneet näet olla sellainen himonaiheuttaja, ettei kuski olisi ollut koko viikonlopun aikana alle kahdessa promillessa, mikä tosiaankin olisi haitannut Finlandia Vodkan imagoa Yhdysvalloissa, koska siellä pidetään enemmän selvinpäin hölmöilystä ja vodkaakin otetaan vain lisukkeeksi, eikä tavoitteeksi saavuttaa humalatila.
 

Eartti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse en usko, että Kimi lähtee mihinkään, vaan jää McLarenille kaksinkertaisen maailmanmestarin, Fernando Alonson pariksi.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Olen ostanut jo punaisen Puman Ferrari-paidan juhlan kunniaksi.

Suomalainen Ferrarilla. Jolly good!
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Siirtyy Ferrarille, josta kaikki tärkeimmät miehet lopettavat tai siirtyvät muihin hommiin. Ferrarin suoritustaso romahtaa, Alonso kiidättää McLarenin maailmanmestaruuteen ja Häkkinen haukkuu Kimin tyhmäksi, rahanahneeksi pikkupojaksi Iltalehdessä kun teki väärän valinnan eikä uskonut Mikan neuvoja.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Siirtyy Ferrarille ja jatkaa samaan malliin kuin nyt, eli ajaa kännissä, ei testaa, ei osaa tankata autoaan, ei osaa laittaa renkaita paikalleen ja saa helvetin kovaa palkkaa silkasta säälistä.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Kimi lähtee bailaamaan Kanarialle jonkun kumilelun kanssa. Harkitsee kuulemma myös kokopäiväisen jörrinvilauttelijan uraa.
 

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Täähän on kompa. Vaihtoehto "Lopettaa uransa ja joutuu ryyppykierteeseen" toteutuu joka tapauksessa aikanaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös