Mitä on tehtävä?

  • 210 502
  • 1 297
Tila
Viestiketju on suljettu.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
nikolaimakarov kirjoitti:
Koivu - Immonen - Surenkin, näkemystä ja auktoriteettia ainakin riittää enemmän kuin Seppo Hovin näköisellä Ken-nukella varustetulla nykytriolla. Häh?

Tällä hetkellä näyttää siltä, että kukaan entistä ei jatka ja Jokereilla tulee olemaan tunnettu ulkomaalainen valmentaja käskyttäjänä ensi viikosta alkaen.
 

yökkömies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bundesliga
cobol kirjoitti:
Tällä hetkellä näyttää siltä, että kukaan entistä ei jatka ja Jokereilla tulee olemaan tunnettu ulkomaalainen valmentaja käskyttäjänä ensi viikosta alkaen.

Ai Hardy "hard" Nilsson?
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ulkomaalainen?

Cobol hyvä, vihjaatko vielä hieman enemmän:
- ulkomaalainen on, mutta tuleeko kenties vielä lännempää kuin Turusta? Siis Ruotsista?
- vai vielä lännenpää, ison veden takaa?
- vaiko Itä-Suomesta, ihan Majorovin ja nimimerkkini synnyinsijoilta?

Epätietoisuus on sietämätöntä.
Tiedätkö sinä, miten Waden lähtö hoidetaan? Onko kyseessä "vapaaehtoinen" irtisanoutuminen? Vai tiedotetaanko asiasta potkuina?
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Jukka Koivu

En käsitä miten kukaan voi edes leikillään nostaa Jukka Koivun nimen esiin tulevana Jokeri-valmentajana. Mies joka mestaruuden ratkettua Tepsille Helsingin Jäähallissa, ensimmäisenä kääntyy kummankin käden keskisormet pystyssä Jokeri-kannattajille, ennenkuin nostaa kädet pystyyn voiton merkiksi ja kättelee päävalmentajia ja muuta joukkueenjohtoa? Tällaisella kaverilla ei ole ikinä sijaa minun Jokereissani.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
cobol kirjoitti:
Tällä hetkellä näyttää siltä, että kukaan entistä ei jatka ja Jokereilla tulee olemaan tunnettu ulkomaalainen valmentaja käskyttäjänä ensi viikosta alkaen.

Tarkoittaako tämä, että Jokerit palkkaa samassa rytinässä kaksi (tai kolme) valmentajaa? Nykyjääkiekossahan joka joukkueella tuppaa olemaan kolme valmentajan tittelillä kulkevaa jamppaa aitiossa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Oma kantani Jukka Koivusta on sama kuin Gagsin, tosin eri perustein. Koivu on lähes TPS-ikoni, joka epäonnistui TPS:n päävalmentajana. En näe missään tilanteessa siinä järkeä, että epäonnistunut lähes TPS-ikoni voisi korvata Jokereissa epäonnistuneen Jokeri-ikonin. Tämä siis on minun näkemys, ei kenenkään muun.

Nyt on syytä mennä vaikka koko ensi viikko ilman vakituista valmentajaa, jotta saadaan niin varma arpa kuin mahdollista loppukaudeksi.

Itse toivon edelleenkin, että palkataan vain yksi valmentaja ja Surenkin jatkaa kakkosena. Mutta nämä nyt ovat vain minun toiveitani. Herrat päätyvät sellaiseen ratkaisuun kuin päätyvät ja sen tiedän, että kaikkia mahdollisuuksia harkitaan herrojen toimesta niin perusteellisesti ja huolella kuin se on mahdollista tässä tilanteessa. Mikä on hyvä asia.
 

diego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruotsi
cobol kirjoitti:
Tällä hetkellä näyttää siltä, että kukaan entistä ei jatka ja Jokereilla tulee olemaan tunnettu ulkomaalainen valmentaja käskyttäjänä ensi viikosta alkaen.

Kyllähän kaikki viittaa Lundmarkin palkkaamiseen.
 

yökkömies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bundesliga
diego kirjoitti:
Kyllähän kaikki viittaa Lundmarkin palkkaamiseen.

Itse näen "kova" Nilssonin vahvempana. Hjallis jotenkin aina haluaa pärstäkertoimeltaan tunnetun valmentajan. Itse edelleenkin toivoisin Wikegårdia.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jokereiden olisi nyt vaihdettava valmentajaa kiireesti. Siellä alkaa nyt pelaajapakka rakoilla ja aikamoisia lausuntoja seuraa kohtaan ovat yksityisesti esittäneet mm. Tommi Santala. Mikäli hommaa nyt ei saada raiteilleen nopeasti alkaa teillä kohta pelaajavirta kääntyä ulospäin. Ja ihan paskimmasta päästä eivät ole ensimmäiset ulos haluavat.
 
Tsekki ruoriin

Kun täällä nyt arvuutellaan näitä uusia valmentajia,niin taidan minäkin osallistua tähän arvaukseen. 1.Tsekki päävalmentaja 2. Svenski päävalmentaja.Nimiä en osaa sanoa. Apuvalmentaja ? yllätys nimi

Tai sitten tulee suuri yllätys.

Koivu ei ota mitään valmennus töitä tällä kaudella,koska on omien sanojensa mukaan sitoutunut aivan muihin asioihin.Pojat,lapsenlapset,yritys jne.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Isaksson kirjoitti:
Jokereiden olisi nyt vaihdettava valmentajaa kiireesti. Siellä alkaa nyt pelaajapakka rakoilla ja aikamoisia lausuntoja seuraa kohtaan ovat yksityisesti esittäneet mm. Tommi Santala. Mikäli hommaa nyt ei saada raiteilleen nopeasti alkaa teillä kohta pelaajavirta kääntyä ulospäin. Ja ihan paskimmasta päästä eivät ole ensimmäiset ulos haluavat.

Valmennuksen vaihto tapahtuu 100 % varmuudella. Tommi ja jokainen muukin pelaaja tietää sen, että muutama hetki voidaan odottaa, jotta saadaan paras mahdollinen koutsi sisään.

Isaksson toki provoaa tapansa mukaan sillä, että avainpelaajat ovat lähdössä Jokereista. Tällä kertaa provo on luokkaa lapsellinen. Haavekuvia ja ainoa tapa, millä HIFK voisi edes kuvitella saavansa jonkun kovan vahvistuksen on se, että heitä Jokereista vapautuisi.

Itse kun olen pelaajien kanssa jutellut yksityisesti, niin tilanne ymmärretään erittäin hyvin ja Waden kohtalosta ollaan oikeasti pahoillaan. Pelaajat tietävät sen, että he ovat itse osasyyllisiä nykyiseen tilanteeseen. Nyt halutaan päästä takaisin arkirutiiniin eli harjoittelemaan ja pelaamaan sitten täysillä kun sarja jatkuu.
 

Xteemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
cobol kirjoitti:
Älä muuta sano! Tässä käristellään kaikki. Eiköhän tiistaina viimeistään olla viisaampia.
Tämänsyksyinen sirkus on kyllä sitä luokkaa, että Immosen lähtö avaa niin paljon solmuja, että pelaajat ja kannattajat jaksavat parikin viikkoa epätietoisuudessa tai vaikka Virmasen valmennuksessa.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
cobol kirjoitti:

Arvon cobol, määrittelisitkö tarkoittamaasi tunnettu -sanaa. Tunnettu Suomessa, tunnettu Skandinaviassa vai tunnettu maailmassa? Mitään NHL-ukkoa tänne ei tule, ja NHL-koutsi täyttää määritelmän "tunnettu" mielestäni. Tietysti eurooppalaiset maajoukkuekoutsit täyttävät tämän määritelmän myös ja totta kai Curre Lundmark. Kunhan ei Lindström.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
cobol kirjoitti:
Isaksson toki provoaa tapansa mukaan sillä, että avainpelaajat ovat lähdössä Jokereista.

No enhän mä nyt ihan noin tainnut väittää. Kerroin vain, että tietynlaista turhautumista on joidenkin pelaajien keskuudessa ilmassa, mikä ei kai sinänsä ole edes yllätys.

Enkä oikeasti ole haluamassa ainuttakaan pelaajaa Jokereista naapuriin. Santala toki kävisi, mutta ei liene missään olosuhteissa mahdollista, sen verran minäkin ymmärrän näistä asioista. Kyllä näitä ukkoja muualtakin löytyy kuin teiltä ja itse olen ainakin aivan tyytyväinen niihin kaavailuihin, mitä naapurissa tapahtuu.

Vahingoniloisena toki toivoisin, että Immonen saisi jatkaa maailman tappiin saakka, mutta niin vahingoniloinen en sentään ole.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Isaksson kirjoitti:
Enkä oikeasti ole haluamassa ainuttakaan pelaajaa Jokereista naapuriin.

Mutta minä uskon, että 95% julleista haluaisi jengiinsä Santalan, Nortonin ja Hyvösen mielummin kuin vaikkapa Whiten, Schnabelin ja Murphyn. Nortonin haluaisi 100% Hifki-faneista. Vastaväitteitä ei kuunnella.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Joo, Isaksson vetää takaisin kun huomasi että ei toiminut:

[provo] "Mikäli hommaa nyt ei saada raiteilleen nopeasti alkaa teillä kohta pelaajavirta kääntyä ulospäin. Ja ihan paskimmasta päästä eivät ole ensimmäiset ulos haluavat.[/provo]

Aina kannattaa yrittää, ei siinä mitään.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
cobol kirjoitti:
Joo, Isaksson vetää takaisin kun huomasi että ei toiminut:

[provo] "Mikäli hommaa nyt ei saada raiteilleen nopeasti alkaa teillä kohta pelaajavirta kääntyä ulospäin. Ja ihan paskimmasta päästä eivät ole ensimmäiset ulos haluavat.[/provo]

Aina kannattaa yrittää, ei siinä mitään.

Mitään takaisin vetoa ei ole tapahtunut ja tiedät hyvin itsekin, että tyytymättömyyttä esiintyy pelaajien keskuudessa, mikä on tietysti aivan luonnollista. Sinä vedit tuosta ulosvirtauksesta yhtäläisyysmerkit naapuriin, minä en puhunut siitä mitään. Lisäksi totesin, että jollei kiireesti mitään ala tapahtua. Mutta ilmeisesti alkaa, ainakin jos sinuun on uskomista ja miksei olisi.
 

Stigu

Jäsen
Panzerfaust kirjoitti:
Mutta minä uskon, että 95% julleista haluaisi jengiinsä Santalan, Nortonin ja Hyvösen mielummin kuin vaikkapa Whiten, Schnabelin ja Murphyn. Nortonin haluaisi 100% Hifki-faneista. Vastaväitteitä ei kuunnella.
95%a julleista? Mutta eihän meitä edes ole noin paljon!

Nortonin suhteen olet oikeassa. Hyvönenkin otettaisiin innolla vastaan, kun ei ole vielä "saastunut" Jokereissa ihan pilalle. Santala on jo kolmesti kieltänyt Pentin, joten tyydymme Salmelaiseen. Ja Virmasen ottaisin ilolla Pentin aisapariksi.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Isaksson kirjoitti:
. Sinä vedit tuosta ulosvirtauksesta yhtäläisyysmerkit naapuriin, minä en puhunut siitä mitään.

Ihan huvikseni vedinkin. Lähinnä nauratti tuo sinun dramaattinen keksintö "ulosvirtaus" ikään kuin pelaajat voisivat edes halutessaan sanoa sopimuksiaan irti.

Mutta eipä sorruta epäoleelliseen.

Mitä on tehtävä -asiassa prioriteetti on nyt seuraava:

1. Uusi valmennus
2. Uusi maalivahti
3. Muita täydennyksiä

Kaikki toteutuvat, joten pian alkaa tapahtumaan.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
cobol kirjoitti:
Mitä on tehtävä -asiassa prioriteetti on nyt seuraava:

1. Uusi valmennus
2. Uusi maalivahti
3. Muita täydennyksiä

Kaikki toteutuvat, joten pian alkaa tapahtumaan.
No sittenhän asiat alkavat olla hyvällä mallilla!
1.Tarkoittaako tämä sitä että koko nykyinen valmennusjohto saa lähteä, myös Vepu?
2. Onko Suomalainen !Herää kysymys onko varmasti tulevaa veskaria tarkkailtu kunnolla?
3. Itse vahvistaisin puolustusta muutamalla pelaajalla. Tietenkin Metro olisi tosi kova juttu.
Jos tuleva maalivahti on Suomalainen niin silloinhan Kallen lähdön jälkeen on vielä kolme ulkomaalaispaikkaa auki.Täytetäänkö nuo paikat?
 

Deiw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Virmanen herää ! Goehring ulos, Wade ulos, Lukkarila ulos. Tilalle tietysti uusi goutsi ja uusi laadukas maalivahti. 1-2 laadukasta kiekollista puolustajaa ja yksi hyökkäävä sentteri.. Niinimäki ei vakuuta, vois lähtee samalla oven avauksella kun jo edellä mainitut. Kyllä tän jo arvasi viime keväänä kun Jortsu ilmoitti että palaa takaisin Turkuun ja Wade päägoutsiksi. Mä jo ajattelin että voi v*ttu, pelaajien hyvä kaveri penkin taakse.. Täys vastakohta Jortsusta. Torstaina katoin Kalpa-Jokerit canal+Sportilta, siinä näki miten kädettömät ja avuttomat Immonen ja Lukkarila yritti penkin takana jotain säätää. No eiköhän me nyt edes säälipleijareihin päästä. Ehkä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös