Mitä mieltä olet onko musiikki Lahden hallissa tarpeeksi laadukasta?

  • 4 087
  • 31

Vesku

Jäsen
Pelicansin kotiavauksen levynpyörittäminen oli jotakin surkean ja säälittävän rajamailta. Erätauoilla ja ennen peliä pyöri suurimmaksi osaksi korkeintaan minuutin pituisia biisinpätkiä ja lisäksi maalilaulu oli ainakin 20 sekuntia myöhässä ja sen äänenvoimakkuus ymmärtämättömällä tavalla aaltoili pohjalta takaisin huipulle. Itse pelikatkojen tarjontahan koostui viime ja toissakauden musiikeista. Rokkia ja poppia.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Viestin lähetti tyttönen
Eikös Guns 'N' Rosesin Welcome to jungle kävis hyvin?
Itse pidän tuota kappaletta tavallaan Kiekko Espoon/Bluesin omana, koska se on niillä ollut takavuosina käytössä. Siksikin mielellään joku muu biisi ja vähemmän loppuunkulutettu.
 

Kummeli1

Jäsen
Suosikkijoukkue
lahelaiset
Jep.
En nytten tiedä mitä tuo tyttönen nimimerkillä oleva henkilö meinaa, mutta jos kyse on sisääntulobiisistä, niin ei.
Nykyinen on minun mielestä hyvä.

Paitsi tuo ZZ Topin - Gimme All Your Loving
olisi hyvä sisääntulo biisi ;)
 

tyttönen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No se oli vaan ehdotus.No ei kyllä Survivorin Eye of tiger rallatusta. Ei kukaan jaksa semmosta renkutusta. Uus maalilaulu ois kiva.Mut mikä se vois olla?
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Viestin lähetti tyttönen
Uus maalilaulu ois kiva.Mut mikä se vois olla?
Ei todellakaan. Blues Brothersin biisi on osa Pelicansia jo vuosien takaa ja We're gonna win on parin kauden aikana ehtinyt myöskin vakiintua ja tämä kaksikko muodostaa hyvän kombinaation. Maalilauluja ei pidä joka vuosi ruveta vahtelemaan.
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Kuuntelin CCM-turneella musaa "sillä korvalla" eri puolilta hallia.

Tällä hetkellä musavalinnat ovat aika lailla yhdentekevä asia. Paljon tärkeämpi juttu olisi saada äänentoisto edes välttävälle tasolle.

Ike
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös