Mitä matkapuhelin liittymää käytät?

  • 5 404
  • 68

Mitä matkapuhelin liittymää käytät?

  • ACN

    Ääniä: 14 3,9%
  • Cupio

    Ääniä: 0 0,0%
  • DNA

    Ääniä: 58 16,3%
  • Radiolinja

    Ääniä: 69 19,4%
  • Saunalahti

    Ääniä: 78 22,0%
  • Sonera

    Ääniä: 121 34,1%
  • Zeroforty

    Ääniä: 2 0,6%
  • Joku muu, mikä?

    Ääniä: 13 3,7%

  • Äänestäjiä
    355

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Itselläni on ollut liki 13 vuotta Sonera. Nyt tuntuu siltä, että pitäisi vaihtaa. Pitkäaikaisasikkuudesta ei ole ollut vuosiin mitään hyötyä ja samalla kk-maksulla saisi muualta enempi puheaikaa ja tekstareita (jota kuitenkin lähetän aika paljon). Onko vaihtamisesta ollut muilla kokemuksia? Nimim. paraneeko vaihtamalla?
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Soneraa ollaan käytetty koko perhe jo aikojen alusta asti, kovastihan ne yrittävät myydä aina jossain Saunalahdellakin sentin halvempaa liittymää, mutta kuka noitakin käy semplaamaan? Näille puhelinmyyjäeinareille ei tosin tarvitse kun ilmoittaa liittymässä olevan puhelinmyyntiesto, niin johan ovat toivottelemassa päivänjatkoja...

Kaikin puolin tyytyväinen olen siis Soneraan.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Onko vaihtamisesta ollut muilla kokemuksia? Nimim. paraneeko vaihtamalla?

Vaihdoin viitisen vuotta sitten Elisan DNA:n liittymään. Syytä en muista, saatoin olla iltapäiväkekkulissa, ja puhelinmyyjä pääsi yllättämään. Kallista tuntuu yhteydenpito olevan DNA:n liittymällä, pitäisi joskus tarkistaa kunnolla nuo laskut. Välillä minusta tuntuu, että DNA laskuttaa tyhjästä. Kuuluvuuteen ei taida nykyään olla mahdottomasti vaikutusta operaattorin valinnalla ainakaan kotomaassa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Saunalahdella mennään ja täytyy olla tyytyväinen. Toimii moitteettomasti ja sopivan paketin ansiosta ovat laskutkin mukavan pieniä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mulla on ollut Sonera niin kauan kuin kännykkäkin, eli keväästä 1993 alkaen. Tai oliko sen liittymän nimi silloin vielä joku muu, en muista, mutta samassa puljussa olen ollut koko ajan oman puhelimeni kanssa.

Työpuhelimessa on dna.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Onko vaihtamisesta ollut muilla kokemuksia? Nimim. paraneeko vaihtamalla?

Kunhan pysyy erossa DNA:sta, niin joskus joitakin etuja tulee otettua vastaan. Nykyään enää eivät soita ja myy, mutta vielä ennen sitä ostin yhdeltä puhelinmarkkinoijalta nykyisen TeleFinland-liittymäni. Siinä on pieni puhepaketti ja lisähintaan rajaton internetin käyttö.

DNA:n laajakaista on toiminut ihan ok, mutta matkapuhelinliittymän vaihdoin, kun päivän yksi pätki ihan tasaisesti. Never again...
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Saunalahti on ollut viimeiset 5 vuotta. Helvetin tyytyväinen olen ollut. Halvat hinnat ollut aina ja vieläpä tuossa muutama kuukausi takaperin sieltä kaveri soitteli ja kyseli josko laitetaan liittymäasiat kuntoon. No asia hoidettiin puhelimitse ja nyt laskut on viitisen euroa kuussa halvempia. Okei eihän tuo iso summa todellakaan ole, mutta hyvää palvelua firmalta joka tapauksessa. Tykkään.
 

ardou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1988
Itsellä ollut käytössä Sonera melkein 15 vuotta. Tosin, ei putkeen, sillä tuli työn puolesta vierailtua Saunalahdella reilun vuoden verran. Vaihdoin kyllä mielelläni takaisin Soneraan, koska itselläni ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia kyseisen kanssa! Kun hinnatkin ovat nykyään vielä peruskäyttäjälle enemmän kuin edulliset niin ei aio pois lähteä! Pitää vaan olla välillä itse hereillä että saa käyttöönsä kaikki hyödyt liittymästä..
 

DaHolla

Jäsen
Radiolinja/Kolumbus/Saunalahti- on ollut viimeiset 13 vuotta mutta nyt tuli vaihdoksen aika kun rupesi tökkimään Elisan/Saunalahden tietyt sopimusehdot. Olen onnellinen Soneran käyttäjä ensi vuoden alusta lähtien. Mukava lisä Soneralla että dataa voi käyttää Pohjoismaissa sekä Baltiassa samaan hintaan.
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Mulla oli pitkään Kolumbus mutta sitten otin firman tarjoaman matkapuhelinedun ja liittymäksi tuli Elisa. Aika huonosti pelannut, ainakin täällä Kuopion suunnalla, pätkii ja tipahtaa verkosta.
 

Crick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sotkamon Jymy, Ducks ja FC Barcelona.
Saunalahti ollut muutaman vuoden ja olen erittäin tyytyväinen ollut. Nyt on liittymänä MegaReilu, joka on todella halpa. Ihmettelen suuresti Soneran vahvuutta tässä äänestyksessä, aika sukka taitaa nykyään olla.
 
DNA on ollut jo muutaman vuoden. Olen kyllä ollut tyytyväinen kaupunkipaikoissa, mutta maalle mennessä on viisaampi käyttää prepaid Saunalahtea tai firman Elisaa.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Saunalahti.
Halpaa on. 3000min/kk Elisan verkon liittymiin puhetta, sekä 15 megan netti maksaa 4,94€/kk. Vaimolla 3000min/kk Elisan verkon liittymiin puhetta, sekä meganen netti, 1,90€/kk.
Yhteensä meille tulee n. kympin lasku kuussa.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saunalahti.
Halpaa on. 3000min/kk Elisan verkon liittymiin puhetta, sekä 15 megan netti maksaa 4,94€/kk. Vaimolla 3000min/kk Elisan verkon liittymiin puhetta, sekä meganen netti, 1,90€/kk.
Yhteensä meille tulee n. kympin lasku kuussa.

Nyt näyttää olevan megareilu 3G 19,90 €/kk. Sisältää 21M datan ja käytönnössä kaikki puheet ja viestit 5000kpl ja min. Melko halpaa alkaa jo olemaan.
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
o2:n liittyma Deutschlandsimin kautta.

Tarifübersicht

100 minuuttia ja 100 tekstaria kuukaudessa riittavat ihan hyvin eika WhatsAppin kanssa tule edes niita lahtettya. Lisaksi 500 mb nettia. Kaikki tama hintaan 5,95.

Mutta olen ehka vaihtamassa Telekomiin, koska o2:n 3G-yhteys patkii aika pahasti kaupungin laidalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös