Mitä joukkuetta sinä kannatat SM-liigasta?

  • 7 203
  • 94

Mitä joukkuetta sinä kannatat SM-liigasta?

  • Blues

    Ääniä: 31 5,5%
  • Hifk

    Ääniä: 113 20,0%
  • HPK

    Ääniä: 46 8,1%
  • Ilves

    Ääniä: 32 5,7%
  • Jokerit

    Ääniä: 68 12,0%
  • JYP

    Ääniä: 34 6,0%
  • Kärpät

    Ääniä: 38 6,7%
  • Lukko

    Ääniä: 24 4,2%
  • Pelicans

    Ääniä: 23 4,1%
  • SaiPa

    Ääniä: 36 6,4%
  • Tappara

    Ääniä: 52 9,2%
  • TPS

    Ääniä: 42 7,4%
  • Ässät

    Ääniä: 26 4,6%

  • Äänestäjiä
    565

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Minä vastaan -ja varmasti ainakin jo toista kertaa- täysin yllättäen ja mielivaltaisesti HIFK. Onko niitä muitakin?
 

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Tsuih.

Äänestysprossaksi DDR-mäiset 100%, eli otsikko loikkii kärkeen kunnes 1744 ääntä on rekisteröity.
 

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
ylösshh
 

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Kyllä tästä viellä monia ääniä uupuu.

UP!
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Monte

Viestin lähetti Monte-Cristo

Onko meitä tosiaan noin hirvittävästi? Hmmm... Näen jo yhtälön: jos keskiverto jatkoaikalainen kannattaa suurimmalla todennäköisyydellä Hifkiä, on hän silloin melko varmasti myös kokoomuslainen ja siten luultavasti (hellsinkiläinen) ylemmän keskiluokan edustaja, jotka puolestaan tunnetusti ovat majoriteetti netinkäyttäjissä ja luultavasti em. syistä johtuen usein myös Hifkin kannattajia. Selvitetty.

MC:

Häh häh hää,keskiluokkaa olen,mutta poliittisesti olen äärioikeistoon päin kallellaan.Sitä paitsi olen Vantaalainen,mutta minähän en ole keskiverto J.Aikalainen.

Ne tulee ja vie mut pois,hihii.Ne tulee ja vie mut pois,ha haa.Ne tulee ja vie mut pois hi hii,ha haa ho hoo!!!!!

Ps:Iltasella Wanhaan.......Vai??????;)
 

Fireblade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Baby Beast
300 ääntä meni rikki!
 

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Sm-liigassa minulla on kolme suosikkijoukkuetta, mutta kun asuu samalla paikkakunnalla kuin Saipa, niin kai se Saipa on se kovin sana.
 

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Tätä ketjua pitäisi pitää koko ajan ylhäällä,sillä uusia käyttäjiä tulee jatkuvasti lisää.
Pääkaupunki-seudun joukkueet keräävät muuten yhteensä lähes 40% äänistä.
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti NiK#91
Tätä ketjua pitäisi pitää koko ajan ylhäällä,sillä uusia käyttäjiä tulee jatkuvasti lisää.
Pääkaupunki-seudun joukkueet keräävät muuten yhteensä lähes 40% äänistä.

Tämä asia ei ole lainkaan hämmästyttävä. Jos laskisi väestön jakautuman Suomessa ja vertailisi sitä liigajoukkueiden sijoittumiseen kartalle, niin tuo luku ei olisi todennäköisesti lainkaan hämmästyttävä. Joku sen voisi laskeakin, mutta mutulla se voi olla jopa laskennallista pienempi.

Silmämääräisesti tilastollisesti merkittävin ja kysymyksiä eniten herättävä on akseli Blues-HIFK-Jokerit. HIFK:n kannattajien osuus korkeampi kuin Blues-Jokereilla yhteensä?!

Yksi selitys on tietysti HIFK:n oman foorumin puute, mutta onko se ainoa selitys? Siis onko?
 

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
up
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Missä espoolaiset? Ainakin tekstiä tulee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös