Mitä joukkuetta kannatat Liigassa?

  • 4 404
  • 18

Mikä on suosikkijoukkueesi Liigassa?


  • Äänestäjiä
    194

Maigeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK❤️ The Habs, Everton FC, Joe Finley
Elikkä kysymys kuuluu, että mitä joukkuetta kannatatte SM-liigassa. tarkoituksena on katsoa kuinka paljon jatkoajassa on eri joukkueen kannattajia, suhteessa eri joukkueisiin.
 

tulikaste

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tero Lehterä
Kannatan tietenkin huonointa joukkuetta. Tähän mennessä ainoa ääni : (
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Toistaiseksi ainakin jätän äänestämättä. Vielä tässä vaiheessa ei yksinkertaisesti pysty hyppäämään minkään toisen porukan leiriin edes ajatustasolla.

Jos nyt kuitenkin jotain sisältöä täytyy saada, niin:
* SaiPa on vuosien ajan ollut tietynlainen "salainen suosikki". Seura ja sen fanit ovat jollain tavalla äärimmäisen "aitoja" ja tuossa on jotain sellaista, mihin on helppo samaistua. Lieköhän jo edesmenneen evakkomummom verissä siirtynyttä vai mitä, en tiedä.
* HIFK:n otteita tulee seurattua kohtuullisen tarkasti ja kaveripiirin takia on tullut käytyä Nordiksella se 1-2 kertaa kaudessa muuten kuin paikallisten takia. Benchmarkkaus on jotenkin ollut luonnollista, faniporukassa paljon tuttuja ja jo tutut pelaajat pitävät kiinnostusta yllä. Fanipojaksi ei missään nimessä voi hypätä, mutta kutsutaan näitä vaikka veljiksi.
* Erityisen mielenkiinnolla odotan KooKoon esiinmarssia. Noiden meiningistä on tullut diggailtua jo pidempään ja jostain syystä olen noiden takana seissyt mielummin kuin Sportin. Toki Sportin nosto oli kokonaispäätöksenä paras (ja nousutapahtumana huonoin) mahdollinen, mutta jokin tuossa Kouvolassa kiehtoo. Saa nähdä miten aktiivisesti jaksaa seurata sitten 1½ vuoden päästä Liigaa-KooKoon pelejä.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Tiputin pari viikkoa sitten suosikkijoukkue-kohdasta St. Louisin pois, koska pelkkä Blues riittää.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
KalPahan se on ollut jo kaudesta 86-87 lähtien.
 

karotenoidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Canucks, PYRY
Törmäsin joskus Jatkoajassa tutkimusmatkaillessani hakumoodiin Etsi käyttäjiä. Sitä käyttäen päädyin tällaisiin lukemiin:

Koodi:
IFK      1750
Kärpät    920
TPS       783
Ässät     734
JYP       617
Tappara   564
Ilves     520
HPK       499
SaiPa     462
Lukko     461
Blues     381
KalPa     381
Pelicans  305
Sport     223

Noiden lukujen perusteella helsinkiläisten kärkipaikka äänestyksessä ei ole suuri yllätys. Tampereen sisäinen menee tässä vertailussa kuten myös äänestyksessä tällä hetkellä niukasti Tapparalle.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Onhan näitä äänestyksiä tästä asiasta ollut ennenkin. Mutta nyt tietenkin on tilanne uusi kun Sport nousi liigaan.

Aiheseen liittyen tässä on liiga jengit facebook likettäjien määrällä mitattuna.

Kärpät 84,264
IFK 68,350
Jyp 35,865
Kalpa 34,328
Tappara 33,588
TPS 27,073
-------------
Saipa 25,214
Blues 24,260
Ilves 21,918
Ässät 21,843
--------------
Pelicans 18,577
HPK 14,974
Sport 12,931
Lukko 9,436

(Jokerit 73,728)

Ehkä tossa listassa ylätti TPS, Tapparan ja Ilveksen pienet luvut. Kun taas Saipan, Kalpan ja Jypin luku oli pienoinen yllätys.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Äänestykseen olisi voinut laittaa mahdollisuus äänestää tyhjää. Ei olisi haitannut äänestyksen tulosta, mutta olisi antanut informaatiota käyttäjien määrästä, joilla ei ole kotimaisessa liigassa suosikkia.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
En välttämättä osaa kutsua tätä kannattamiseksi, mutta kun Lahdessa asun niin siinä sivussa on ihan luonnollista sympatisoida sitä. Äänestin siis Pelicans.
 

Markiisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYPiä tullut aina kannatettua ja niin varmasti tulee jatkossakin, vaikka joukkue joskus tippuisi Suomi-sarjaan ja hommais täyteen Ruudun Jarkkoja. On sitä kuitenkin sen verran vasta-ja myötämäessä kuitenkin tän seuran mukana jo menty.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikään joukkue ei ole enää se the Joukkue minulle kun jokerit vaihtoi sarjaa joten random number generaattori päätti puolestani SaiPan.
 

Waulish

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, TPS
SaiPalle meni ääneni. En ole ikinä ees käynyt Lappeenrannassa, mutta kaverin vaikutuksesta mulla on toistaiseksi vahvin tunneside tähän seuraan.

TPS herättää mussa myös sympatiat, lieneekö sitten siksi että asun nykyään Turussa.
 

Hanjohan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Peliitat
En kannata mitään näistä, mutta sympatiat menevät Pelsulle ja Sportille. Sydän käski äänestää jälkimmäistä.

Jännä juttu muuten sinänsä, että vaikka minulla ei ole mitään yhteyksiä Vaasaan, niin Veikkausliigassakin juuri Vepsu herättää eniten positiivisia tuntemuksia. Jokin alitajuntainen linkki on selvästi siis olemassa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
En kannata mitään joukkuetta, mutta toivon että HIFK voittaa jokaisen pelin runkosarjassa ja sen jälkeen marssii ylivoimaiseen mestaruuteen. Ei suoraan sanoen haittaisi yhtään. Helsinkiläisyyden nimissä.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Blues aina ja ikuisesti, espoolainen kun olen. Toinen suosikkini sukulaisten velvoittamana on sitten SaiPa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Eihän aidolla pohjoisen ihmisellä voi olla muuta joukkuetta kuin Kärpät. Pelaa siten, mikä minua miellyttää.

Roskapuhetta, varmasti voi aidolla pohjoisen ihmisellä olla suosikkijoukkueena vaikka Rovaniemen Kiekko tai Kajaanin Hokki. Melko monta aitoa pohjoisen ihmistä ei välttämättä Kärpät tai liiga kiinnosta yhtään.

"No true Scotsman"-argumentaatiovirhe vain särähtää joka kerta niin paljon, että siihen on pakko tarttua.

Oma vastaukseni tämän äänestyksen kysymykseen on tietysti TuTo. Viimeksi olen siis kannattanut SM-liigajoukkuetta vuosina 1994-1996, mutta äänestyksessähän ei määritelty minä vuonna liigajoukkuetta tulee kannattaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös