Mitä helvettiä?

  • 2 868
  • 31

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Olen rakentanut itselleni bunkkerin, johon ei laatat eikä luodit tehoa. Ähäkuitti!:cool:

Pimpelipom eli pampelipuim siis pampampamela oli tarkoitukseni sanoa.

Kysymys: "Mistä tuli Mannerheim Suomeen vuoden 1918 sisälliskahinassa?" (tällöin tietysti kaikille on jo kaadettu piripintaan ja seisotaan asennossa lailla tönkkösuolatun muikun)

tällaista tänään. Kyllä lääkitys jäi ottamatta:D
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Reilu viikko sitten kärsin pahoista keskittymishäiriöistä. Aina ollessani lähellä tietokonetta kuulin kummaa huhuilua. Ihan kuin joku olisi huudellut suomenkielistä nimeäni jostain. Pelko ehti jo valtaamaan mielen ja olinpa jo lähdössä hakemaan apua ongelmaani. Ajauduin kuitenkin liian syvälle ja olin pelokas. Niinpä lähdin hakemaan jotain syötävää kaatikselta. Sinne päästäni huhuilu kuitenkin voimistui. "Kummitus Kummitus" -huudot jyskyttivät päässä voimakkaasti. Katsoin suurimman roskakasan taakse ja siellä paljastui karmaiseva näky. Oiva hokemassa tuota lausetta pää mätien tomaattien peittämänä. Kaikkein kamalinta asiassa oli kuitenkin se, että Oiva kehtasi luulla Ex:ää minuksi. Sekoittamalla minut johonkin minkälie Tapparan kannattajaan Oiva sai aikaan sellaiset tuskat sisälleni, että hoitoon tässä pitää suunnata joka tapauksessa. Enää eivät häiritse huudot, mutta järkytys tuosta sekaantumisesta on siinä määrin suuri että burn outin ja depression johdosta joutunen siirtymään useiksi viikoiksi normaalielämästä suljetulle osastolle.
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Perkele

Aina, jos kohta muulloinkin, minua syytetään jostain paranormaalista toisten tuuppimisesta ja milloin muiden kaljojenkin kittamisesta, mutta nythän on asiat ihan hullusti.

Ghost on ilmeisen selkeästi, joskaan ei ihan selkeänä, hoipparoinut Ruskon kaatopaikalla. (Miten lie miespolo Ouluun joutunut?) Siellä hän luullut aterioivaa lokkiparvea kummitukseksi ja sekapollaisena päätellyt seuraavaa: 1. kummitus 2. Minähän olen enkunkielinen kummitus 3. Mutta minähän olen silloin kummitus 4. Eikös Oiva olekin, joskus kutsunut minua kummitukseksi? 5. Todellakin: kummitus

Tästä kohtaa päätön päättelyketju alkaa taas alusta.

Jäätyään tämän täysin mielipuolisen ja muutenkin hämmentävän typerän ajatuskulun pauloihin, sattui paikalle onneksi joku kovakourainen, mutta agressiivinen herra, joka ohjasi pikku kummitusraukan hoitoon.

Asiat ovat siis reilassa eli jätjektyktettä. Niin kerta.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Pääsinpäs livistämään karkuun osastolta ja puolustamaan tänne oikeuksiani. Ja pitihän se arvata, että täällä Oiva koittaa puhumalla jälleen karttaa vastuuta. Vai, että päättelyketju. Ei toimi tämä teoria. Ensinnäkään tuossa ketjussa on 5 (neljä) kohtaa enkä minä osaa laskea neljään asti, jota tuo ketjusi edellyttää. En siis voi millään ajatella noin pitkälle menevää ajatusketjua.

Sen sijaan entistä vakavammaksi asian tekee se, että Oiva ei ole yksin, vaan hän on koonnut kokonaisen legioonan minua viatonta oliota vastaan. Tätä todistaa muun muassa kaatiksen ulkopuolelta todellisesta maailmasta löytyvä fiftyeightin viesti, jolla koitetaan saada minut epäilemään olemassaoloani. Näin kuuluu tämä viesti:


Kummituksia onko heitä

Nyt pääsiäisenä tulee mieleen kummia juttuja. Varmaan johtuu noidista. Niitä kun joka kodissa on.

Mutta mihin ovat hävinneet kummitukset? Mietipä tuota. Niiltä on viety asunnot.

Ajattelepa miten on kummitus ihmeissään esimerkiksi kerrostalossa. Kummitus kun menee porraskäytävään ja alkaa louskutella leukojaan, niin mikä on vaikutus. Ei mikään. Ihmiset vaan ajattelee, että ai niin se on se yläkerran mummo, joka tekohampaitaan lonksauttelee. Tai sitten on jäänyt hissiin jumiin. Tai jos se yrittää roskiksella yllättää, niin soittavat pirut poliisit. Että joku spurgu on taas lusinut roskalaatikossa. Väestösuojakaan ei ole hyvä paikka, sehän on vaan täynnä kaiken maailman skeittilautoja, fillareita ja renkaita. Kuka siellä käy. No jos talossa on askarteluhuone? No, siellähän on paikallinen rokkibändi "treenaamassa", eikä sitä meteliä kestä kummituskaan. Entäs pesuhuone, akkoja voisi säikytellä. Vaan ne ämmät luulevat lakanaksi ja paiskaavat pesukoneeseen. Siinä kun pyörii rintsikoitten ja pikkumustien seassa niin taitaa tulla kummituksellekin maallisemmat asiat mieleen.

Eikä ole sitten omakotitaloissakaan helppoa. Vanhat talot on purettu ja ullakot niiden myötä. Uusissa taloissa niitä ullakoita kun ei enää ole.

Entäpä sitten riihet ja navetat? Voe, voe. Nehän on purettu palasiin ja numeroitu. Sitten siirretty merenrantaan ja koottu. Siellä sitä haamu ihmettelee keskellä ison firman edustustilaisuutta. Vaan ei ihmettele kauaa. Viina on ilmaista ja naisia riittää. Kohta se on jo niin perseet olalla ja kaksi mimmiä kainalossa, ettei elävien porukasta erotu. Luullaan varmaan IFKoon toimitusjohtajaksi."

Heti toinen kappale todistaa salaliiton. Siinähän sanotaan selvällä Suomen kielellä, että kummituksilta on viety asunnot. Vaikka muistini onkin järkytyksen vuoksi vielä hakoteillä, luulen tämän olevan perimmäinen syy siihen, että olen ajautunut elämään, kaatiksen ja osaston välillä. Ei ole kotia. Seuraavat kappaleet taas antaisivat osviittaa siitä, kuinka kaikki on tapahtunut. Mutta mikä on Oivan osuus. Onko Oiva heittänyt minut pesukoneeseen, pitänyt meteliä vai tarjonnut viinaa ja naisia? Muisti ei toistaiseksi kykene vastausta tarjoamaan. Vai onko Oiva vain houkutellut minut jollain ihmeen ilveellä ensin kaatikselle ja nyt sitten koittaa vierittää syitä jonkun muun niskoille, kun itse ilmiselvästi en pysty järkevästi ajattelemaan enkä muistelemaan. Epäilykset ja pelot kasvavat. Näin ollen lienee viisasta palata jälleen osaston suojiin.
 
Viimeksi muokattu:

Lukkolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Ex

Ei, kyllä ongelmaan on saatava pysyvämpi ratkaisu! Ehdotan komitean perustamista, jossa tältä riiviöltä paitsi evätään kaikki tunnukset, myös estetään kaikin keinoin hänen palaamisensa milloinkaan näille palstoille huseeraamaan. Ihmetyttää aidosti mikä on tällaisen nettiterroristin perimmäinen motiivi, ja yleensäkin koko hänen mielenterveydellinen tilansa. Vaan sehän nyt näyttää olevan jo selvillä: Mies(?) on kaiken avun ulkopuolella!

!

Eikö kukaan voi auttaa??? [Välihuomautus: Oikea vastaus on "Mä voin!"]

Joopa joo. Joopati joo. Ja silleen.


Testin
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Osama Bin Laden ei ole kuollut! On nimittäin havaittavissa pieniä elonmerkkejä eräästä nettiterroristista, joka tosin ei mitenkään liity OBL:iin, mutta todistaa kuitenkin omalla nurinkurisella tavallaan OBL:n osaamattomuudesta ja olevaisuudesta.

Olen kaatiksella, siis olen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös