Mitä asiaa inhoat yli kaiken?

  • 11 997
  • 164

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämän ketjun avaamiseen sain suuren inspiraation kuulemaltani yhtyeeltä tuossa toukokuun lopulla. Eli mikä asia tässä maailmassa nyppii niin paljon, että alkaa savu nousta päästä, kun siihen törmää?

Omalla kohdallani elämäni pisimmät, järkyttävimmän, kauheimmat, traumaattisimmat 45 minuuttia osui elon tielleni toukokuussa olympiastadionilla. Oltiin frendiporukalla kentällä, odoteltiin Metallicaa ja fiilis korkealla. Sitten lavalle pamahtaa tämä kidutuksen ja vitutuksen lähettiläs, Slipknot!!! Auta armias sitä tuskaa, pakoon ei päässyt, kuulematta ei voinut olla, järkyttävää melusaastetta kolmen vartin ajan. Hirvittävää paskaa! Kuunneltiin kaverin kanssa naama peruslukemilla, puolessa välissä keikkaa frendi sanoi, että ei ole vielä saanut mitään tolkkua yhdestäkään biisistä. Oli helppo nyökätä. Keikan päätteeksi toinen kaveri sanoi, että onhan se varmaan siistiä kiertää maailmaa, ryypätä ja tienata rahaa, kun kaikki voi soittaa ja huutaa samaan aikaan mitä vaan haluaa. Aika hyvin sanottu kyseisestä yhtyeestä!

Tämä kaikki trauma ja tuska palasi mieleeni, kun luin jostain, että kyseinen pumppu palaa taas kiduttamaan suomalaisia. Elämäni tuskaisimmat hetket on koettu Slipknotin ansiosta.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Viestin lähetti Kuvernööri
Tämä kaikki trauma ja tuska palasi mieleeni, kun luin jostain, että kyseinen pumppu palaa taas kiduttamaan suomalaisia.
Olen itse aikeissa mennä katsomaan Slayeriä, mutta välillä pistää miettimään, että kannattaako se. Varsinkin kun ei ole mitään tietoa, kumpi soittaa ensin. Jos se on Slayer, niin sen jälkeen voisikin jo lähteä pois.

Mutta nyt ketjun varsinaiseen topiciin. Itse inhoan ihmisiä, jotka haukkuvat toisten musiikkimakua. Jos ei tykkää jostain bändistä, niin ok, mutta onko pakko arvostella toisia sen takia, että tykkäävät erilaisesta musiikista.

Inhoan poliitikkoja kuitenkin eniten. Kansan etu jää aina toiseksi.
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
Eläköön kuningas mammona!

Minä inhoan yli kaiken ahneutta. Varallisuuden yletön jahtaaminen on tehnyt maailmasta jokseenkin sietämättömän. Vähemmälläkin tavaramäärällä ihminen tulee toimeen. Me vain kuljemme laput silmillä ja uskomme, että materiasta syntyy onni.

Mielestäni ihminen, joka hamuaa omaisuutta yli oman kohtuullisen tarpeen on jokseenkin sairas.

Tarkennetaan sen verran, että ei hyvinvoinnin tavoittelussa ole mitään pahaa. Sen eteen tehdystä työstä kuuluu kuitenkin etu kaikille palkkana tai muina etuina kuten terveydenhuoltona tai koulutuksena. Hyöty ei saa valua ainoastaan valtaapitävien/yritysjohtajien käsiin.

Lieveilmiönä tässä omaisuuden hamuamisessa ovat nämä pappa betalar -lapsukaiset, jotka maksattavat vanhemmillaan kotkotuksensa. Toki nuoret tarvitsevat tukea itsenäistyessään, mutta siinä vaiheessa vastuu elatuksesta pitää olla nuorella itsellään.

Itse olen sitä mieltä, että omalla työllä on jokaisen hankittava elantonsa. Meikäläiselle ainakin tulee parempi mieli, kun omalla työllään saa hankittua edellytyksiä elämään.

Tässä vaiheessa monet varmasti ajattelevat, että olen kommunisti tai muuten vaan kateellinen varakkaille ihmisille. En ole kumpaakaan. En ole taipuvainen aatteisiin enkä kadehdi millään tavalla mammonan perässä juoksevia.
 

Sachl

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No ensimmäisenä tuli mieleen sipuli.

Ei pysty syömään millään sitä, varsinkaan paistettuna ja runsas lukuisena. Jos keitossa tai jossain on sitä paljon, niin ruokahalu menee kertaheitolla.

Onhan niitä paljon muitakin asioita joita inhoo, sipuli tuli vaan mieleen.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Hyi saatana!! Nimittäin kesäkeitto. Tota valkosta lientä kera kaikkien vihannesten kanssa ei helvetti pysty syömään millään. En varmasti ole ainut.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Yksi unohtui aikaisemmin:

ARMEIJAN KAAKAO

Siinä on kyllä karseen makuista litkua. Vaikka laitoin siihen aina n. 10 sokerikuutiota, niin silti se maistui yhtä hyvälle kuin hikinen sukka.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
- Maiskutusta
- Tekno-, rap- ja HipHop musiikkia
- Jonottamista
- liiallista huomionhakuisuutta
- verilettuja
 

Micco!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haluttu muutos
Viestin lähetti Horizontal
Inhoan ylikaiken....hmmm :

Kuopion kaupunkia ja jääkiekkojoukkue KalPaa!!!!!!!

Voih. Ilkeät isoveljet Kuopio ja KalPa kiusaavat pienempiään vai mistä moinen johtuu? Palan halusta kuulla, mistä näin suuret antipatiat KalPaa ja Kuopiota kohtaan. Vieläkö se Matti Tiihosen jatkoaikamaali korventaa?

Kannattaa Mikkelissäkin muistaa, että ilman Kuopiota ja KalPaa teillä ei olisi Jani Väänästä ;)


Itse otsikkoon en tällä hetkellä pysty laittamaan mitään. Ei taida olla mitään sellaista, jota yli kaiken vihaisin tai inhoaisin.
 

raipe#41

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Suomi
Eniten tässä maailmassa inhoan ihmisiä, jotka rypee itsesäälissä. Mikään ei vituta niin paljon kun kuunnella semmosta ruikutusta. rajansa kaikella. Joo Jokereita inhoon kans ylikaiken ja kaalilaatikkoa. :)
ja tietenkin kaikki rap ja hip-hop etenkin suomalaisten tekemä...
 

ShakesBier

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kiittämättömyyttä!! Sitä, ettei ymmärrä arvostaa niitä tärkeitä asioita, mitä on saanut. Ja omia vaivojaan ruikuttavia rääpäleitä, joilla ei ole mitään tajua oikeista murheista.
 

kaksyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Allergioita.

Joka ikinen kevät ja kesä ne tulevat uudestaan, vaikka lääkitystä kuinka muuttaisi ja vahvistaisi. Johtaa usein myös kuumeiluun ja korvatulehduksiin, kun altistuu pahemmin.

Luojan kiitos itselläni allergisten oireiden aiheuttajia on tietääkseni vain kolme (heinä, koivu, paju), joten saan olla valtaosan vuodesta oireitta.
 

ShakesBier

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
HN: Usko pois, on ihmisiä jotka valittavat yksinkertaisesti turhista asioista!! Jos sinä jaksat kuunnella työkaveriasi, joka ruikuttaa joka ikinen päivä huonosta säästä ja ylivoimaisesta työmäärästä, joka ei ole sen suurempi kuin muillakaan, niin onnittelut sinulle kyvystäsi tuntea empatiaa tällaista henkilöä kohtaan 7 tuntia päivässä. Minä en siihen pysty todellakaan, enkä kaikessa kamaluudessani jaksa edes tuntea siitä syyllisyyttä.

Saat anteeksi!
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti HN
Anteeksi, mutta mikä tekee Sinun subjektiivisesta murheestasi oikeamman/todellisemman kuin toisen ihmisen subjektiivinen murhe on hänelle?

Toi on kyllä totta. Mutta kyllähän se on aina hauskaa kun joku viitsii laittaa vitutusketjuun itkut kahden euron menetyksestä, kun edellisessä viestissä toinen toteaa, että talo paloi ja vaimo sekä lapset siinä mukana.

En toki ole semmosta kieltämässäkään, tuli vaan mieleen.
 

Horizontal

Jäsen
Suosikkijoukkue
KahVa - KalPa
Viestin lähetti Micco!
Voih. Ilkeät isoveljet Kuopio ja KalPa kiusaavat pienempiään vai mistä moinen johtuu? Palan halusta kuulla, mistä näin suuret antipatiat KalPaa ja Kuopiota kohtaan. Vieläkö se Matti Tiihosen jatkoaikamaali korventaa?

Kannattaa Mikkelissäkin muistaa, että ilman Kuopiota ja KalPaa teillä ei olisi Jani Väänästä ;)


Itse otsikkoon en tällä hetkellä pysty laittamaan mitään. Ei taida olla mitään sellaista, jota yli kaiken vihaisin tai inhoaisin.

Kiitosta vuan Vänästä! Tosin eipä Janin pelillinen taso varmaankaan paljoa neloskenttää korkeammalle ensi kaudella Jukureissa riitä.

Kuopio ja KalPa ovat minulle kuin punainen vaate härälle: Inho nousee pintaan heti kyseisistä asioista kuultuani. Kuopiolaiset ketä tunnen ovat täysiä kusipäitä ja KalPa on vihajoukkue numero Uno. Ja kuopiolaiseten asenne muita Itä-Suomen kaupunkeja kohtaan on pöyristyttävä. Niinkuin näin juuri. "Ilkeät isoveljet Kuopio ja KalPa kiusaavat pienempiään."

Mikkelin, Joensuun, Savonlinnan ja muiden isompien Itä-Suomen suurempien kaupunkien puolesta nujertaen iljettävän Kuopion yksinvaltaa!!!!
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Inhoan ihimisiä, jotka ovat kovia inhoamaan!

Muistan kun joskus luin aikanaan paljon kohua herättäneen kirjan Sieppari ruispellossa, ja minua ärsytti suunnattomasti päähenkilö, jota tuntui ärsyttävän kaikki asiat maailmassa. Myös suvaitsemattomia ihmisiä pitää suvaita (tiettyyn erittäin vaikeasti määriteltävissä olevaan rajaan saakka), juuri se erottaa meidät heistä.

Kesäkeitosta en toki minäkään pidä.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Horizontal
Kuopio ja KalPa ovat minulle kuin punainen vaate härälle: Inho nousee pintaan heti kyseisistä asioista kuultuani. Kuopiolaiset ketä tunnen ovat täysiä kusipäitä ja KalPa on vihajoukkue numero Uno. Ja kuopiolaiseten asenne muita Itä-Suomen kaupunkeja kohtaan on pöyristyttävä. Niinkuin näin juuri. "Ilkeät isoveljet Kuopio ja KalPa kiusaavat pienempiään."

Olemme nähtävästi tutustuneet erilaisiin ihmisiin. Tiedän muutaman mikkeliläisen, jotka puolestaan suhtautuvat pöyristyttävästi (lue: ylimielisesti) Kuopioon ja muihin kaupunkeihin. Tällaisia on joka paikassa. Itse tunnen aika paljonkin kuopiolaisia, eikä minulla ole heistä mitään pahaa sanottavaa. Lupsakoita ja ystävällisiä savolaisia kaikki.

Viestin lähetti Horizontal
Mikkelin, Joensuun, Savonlinnan ja muiden isompien Itä-Suomen suurempien kaupunkien puolesta nujertaen iljettävän Kuopion yksinvaltaa!!!!

Vetämällä muut kaupungit mukaan omaan vihaasi tuskin parannat omaa asemaasi. Kuopio on itäiselle Suomelle tärkeä keskuskaupunki, jonka kehitys on hyväksi myös muulle Itä-Suomelle. Ja muistuttaisin Mikkelin asemasta läänin pääkaupunkina..

Itse olen sentään seurannut Mikkelin ja Kuopion välisiä taistoja pidemmällä aikavälillä kuin Jukurit ja KalPa ovat vastakkain pelanneet. Luulisi siis minun vihaavan Kuopiota vielä sinuakin enemmän, mutta ei sentään. Kuopio on viihtyisä kaupunki, jossa urheilu on voimissaan.

Itse ketjun aiheeseen liittyen: inhoan turhaa inhoamista.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Murteita ja niiden ylimääräistä esille tuomista.
 

Pikkujofa

Jäsen
Aikaansaamattomia, elikkä todella laiskoja ihmisiä.Tähän kun vielä yhdistetään minä sitä ja minä tätä ja muut ei tiedä mistään mitään, niin tuloksena on multi-vitutus.
Jatkuvat valittajat jaksavat joskus myös yllättää sanomalla jotain positiivista. (Tähänkö ne 1000 hymiötä kuuluisi?)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös