Mistä maalit??

  • 2 686
  • 12

kaasumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tammerfors ja Södertälje Sport Klubb.
Olisiko tietoa MISTÄ voisi nähdä yhteenvetona nämä Suomi Tsekki pelin maalit?
Yleensä netistä jostain tällaiset "tavarat" löytyy, ei nyt vain löydy.
 

kaasumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tammerfors ja Södertälje Sport Klubb.
Viestin lähetti kaasumies
Olisiko tietoa MISTÄ voisi nähdä yhteenvetona nämä Suomi Tsekki pelin maalit?
Yleensä netistä jostain tällaiset "tavarat" löytyy, ei nyt vain löydy.
Lisään nyt tähän vielä että täällä Ruotsin mantereella nämä kisat eivät paljon kiinnosta medioita, yhtäkään peliä ei näytetä esim TV:stä.

Olisikohan Ruotsalaisten heikko menestys näissä karkeloissa yksi syy tähän? Epäilen että nimenomaan tämä on se pääsyy asiaan.
 

kamrat

Jäsen
Suosikkijoukkue
urheiluseura HIFK
Re: Re: Mistä maalit??

Viestin lähetti kaasumies
Olisikohan Ruotsalaisten heikko menestys näissä karkeloissa yksi syy tähän? Epäilen että nimenomaan tämä on se pääsyy asiaan.
Ruotsi on menestynyt junnujen arvokisoissa heikohkosti viimesten vuosien aikana (en ole tätä mitenkään aktiivisesti seurannut, mutta sellainen kuva minulla on).

Milloin tämä rupeaa näkymään aikuisten sarjoissa? Vai onko ruotsalaisilla joku ihmeellinen taito kehittyä muita enemmän juuri 20-ikävuoden jälkeen? Onko ruotsalaisella kiekolla laihat vuodet edessä, kun Foppa-Sundin-sukupolvi jää eläkkeelle?

Ei menestystä junnuissa ja omassakin liigassa pelaa joukkueellinen suomalaisia viemässä omien lupausten pelipaikat.

Itse olisin taipuvainen uskomaan, että Ruotsin kiekko pudottaa tasoaan seuraavan viiden vuoden aikana. Tosin tuskin mitenkään dramaattisesti, sillä ruotsalaisella joukkueurheilullahan on tunnetusti taitoa venyä. Mutta veikkaan, että jos Suomessa pelataan kortit oikein, kallistuu vaaka Suomi-Ruotsi-asetelmassa hieman Suomelle.
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche.
Re: Re: Mistä maalit??

Viestin lähetti kaasumies
Lisään nyt tähän vielä että täällä Ruotsin mantereella nämä kisat eivät paljon kiinnosta medioita, yhtäkään peliä ei näytetä esim TV:stä.

Olisikohan Ruotsalaisten heikko menestys näissä karkeloissa yksi syy tähän? Epäilen että nimenomaan tämä on se pääsyy asiaan.

Mä oon jo pitkään ihmetelly et miks helvetissä Suomessa seurataan niitä ns. MM-kisoja. Siis joihin tulee ne ketä kiinnostaa, ja sit sanotaan et "Noh, ens vuonna uudestaan". Mä ainakaan en ole muutamaan vuoteen kattonu ku tulokset.

Ja sitte ku olis kunnon kiekkoa tarjolla, johon kaikki suhtautuu tosissaan, niin kakkonen keksii ihan vitullisen kuningasidean "Hahaa! Näytetäänpä tossa Suomen pelin alkaessa jotain ihan muuta (Tänään alkaa 18.15 "Akuutti", sit 18.55 "Olen. Ajattelenko?") ".

Kysyn vaan et koska viimeksi aikuisten ns. MM-kisoiste näytettiin Kanada-Suomi jälkilähetyksenä? On se vaan suomalaisen mielestä hienoa kattoa Kanadan parhaita pelaajia. On Anson Carteria, on Martin Bironia, on Jamie Hewardia. Ja silti noi voittaa maailmanmestaruuden!

5-1!
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Re: Re: Mistä maalit??

Viestin lähetti Jaymond Flurrie
Mä oon jo pitkään ihmetelly et miks helvetissä Suomessa seurataan niitä ns. MM-kisoja. Siis joihin tulee ne ketä kiinnostaa, ja sit sanotaan et "Noh, ens vuonna uudestaan". Mä ainakaan en ole muutamaan vuoteen kattonu ku tulokset.

Ja sitte ku olis kunnon kiekkoa tarjolla, johon kaikki suhtautuu tosissaan, niin kakkonen keksii ihan vitullisen kuningasidean "Hahaa! Näytetäänpä tossa Suomen pelin alkaessa jotain ihan muuta (Tänään alkaa 18.15 "Akuutti", sit 18.55 "Olen. Ajattelenko?") ".

Kysyn vaan et koska viimeksi aikuisten ns. MM-kisoiste näytettiin Kanada-Suomi jälkilähetyksenä? On se vaan suomalaisen mielestä hienoa kattoa Kanadan parhaita pelaajia. On Anson Carteria, on Martin Bironia, on Jamie Hewardia. Ja silti noi voittaa maailmanmestaruuden!

5-1!
Siis kiinnostaako nuorten kisat vai ei? Minä ainakin ymmärrän miksi näitä seurataan, näissä skaboissa kullasta tappelee sentään maailman parhaat juniorit.

Suomenna tuo viimeinen kappale.

5-1?
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche.
Re: Re: Re: Re: Mistä maalit??

Viestin lähetti rico
Siis kiinnostaako nuorten kisat vai ei? Minä ainakin ymmärrän miksi näitä seurataan, näissä skaboissa kullasta tappelee sentään maailman parhaat juniorit.

Suomenna tuo viimeinen kappale.

5-1?

Siis tämä?

"Kysyn vaan et koska viimeksi aikuisten ns. MM-kisoiste näytettiin Kanada-Suomi jälkilähetyksenä? On se vaan suomalaisen mielestä hienoa kattoa Kanadan parhaita pelaajia. On Anson Carteria, on Martin Bironia, on Jamie Hewardia. Ja silti noi voittaa maailmanmestaruuden!

5-1! "


Tuo on sarkasmia. Aikuisten ns. mm-kisoja näytetään, mutta nuorten ei, vaikka tilanteen pitäis olla toisinpäin.
Mua kiinnostaa nimenomaan nuorten kisat, tai siis aikuistenkin kisat kiinnostaa kunhan kaikki parhaat on mukana. Niinkuin olympialaiset tai World Cup.

Ja 5-1 oli se ottelutilanne pelissä Suomi-Ruotsi 2003 ns.MM-kisoissa mikä oli ennenkuin Forsbergillä napsahti päässä tyyliin "Vittu tosta!" ja koko kentän läpi ja vanhanaikaisella maaliin. Sen näkee siitä Fopan katseesta kun se napsahtaa.
 

MaV

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Re: Mistä maalit??

Viestin lähetti Jaymond Flurrie
Ja 5-1 oli se ottelutilanne pelissä Suomi-Ruotsi 2003 ns.MM-kisoissa mikä oli ennenkuin Forsbergillä napsahti päässä tyyliin "Vittu tosta!" ja koko kentän läpi ja vanhanaikaisella maaliin. Sen näkee siitä Fopan katseesta kun se napsahtaa.

En ole oikein pysynyt tässä ketjussa perässä. Missä olet Fopan katseen nähnyt, etkö juuri tuossa aikaisemmin kertonut katsoneesi viime vuosi MM-kisoista vain tulokset?
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Re: Mistä maalit??

Viestin lähetti Jaymond Flurrie
Ja 5-1 oli se ottelutilanne pelissä Suomi-Ruotsi 2003 ns.MM-kisoissa mikä oli ennenkuin Forsbergillä napsahti päässä tyyliin "Vittu tosta!" ja koko kentän läpi ja vanhanaikaisella maaliin. Sen näkee siitä Fopan katseesta kun se napsahtaa.
Totta juu...

Forsberg ja Sundin orkestroivat Ruotsin nousua Suomen ohitse näissä ns. MM-kisoissa. Milloinkohan svenssonit saavat parhaimmat hyökkääjänsä mukaan kisoihin?

Mutta nyt lipsutaan aiheesta, anteeksi.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Nojoo, jos kuitenkin tarkkoja ollaan niin oikeastaan vain alle 18-vuotiaiden kisat ovat näistä MM-kisoista ne missä on mukana kaikki parhaat. Kanadalta ja Venäjältä esim. puuttuu ainakin kentällinen kavereita näistä kisoista, koska ovat liian suuressa roolissa joukkueissaan tai muuten vaan heitä ei päästetä/eivät halua tulla NHL'stä pelaamaan kisoihin. Toki onhan näissä enemmän kilpailullista arvoa kuin MM-kisoissa, mutta kuitenkin.

Pitipä nyt vain todeta, tosin erään kirjoittajan taso on niin heikko ja kirjoituksellinen ulkoasu niin sekavaa, että ehkäpä turhaan edes korjasin.

Itse aiheeseen sitten en tiedäkkään mitään*hymiö tähän*
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Viestin lähetti eagle
Nojoo, jos kuitenkin tarkkoja ollaan niin oikeastaan vain alle 18-vuotiaiden kisat ovat näistä MM-kisoista ne missä on mukana kaikki parhaat. Kanadalta ja Venäjältä esim. puuttuu ainakin kentällinen kavereita näistä kisoista, koska ovat liian suuressa roolissa joukkueissaan tai muuten vaan heitä ei päästetä/eivät halua tulla NHL'stä pelaamaan kisoihin. Toki onhan näissä enemmän kilpailullista arvoa kuin MM-kisoissa, mutta kuitenkin.

Pitipä nyt vain todeta, tosin erään kirjoittajan taso on niin heikko ja kirjoituksellinen ulkoasu niin sekavaa, että ehkäpä turhaan edes korjasin.

Itse aiheeseen sitten en tiedäkkään mitään*hymiö tähän*

Itseasiassa 18-vuotiaiden kisoista mm. Kanadalta puuttuu montakin huippua, koska parhaat ovet pelaamassa junnu liigojen playoffeja.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mistä maalit??

Viestin lähetti MaV
En ole oikein pysynyt tässä ketjussa perässä. Missä olet Fopan katseen nähnyt, etkö juuri tuossa aikaisemmin kertonut katsoneesi viime vuosi MM-kisoista vain tulokset?
Älä huoli, minä en ole juurikaan ylipäätänsä pysynyt Jaymond Flurrien viesteissä mukana.

Niin ja ne maalit. Joku sanoi että Ylen nettisivuilla olisi klippejä. Enpä tiedä kun en itse ole ehtinyt tarkistamaan.
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mistä maalit??

Viestin lähetti MaV
En ole oikein pysynyt tässä ketjussa perässä. Missä olet Fopan katseen nähnyt, etkö juuri tuossa aikaisemmin kertonut katsoneesi viime vuosi MM-kisoista vain tulokset?

Siitä oli joku pätkä netissä, en muista missä. Muuten en oo kattonnu ns. mm-kisoja.

Ja kyllä, euroopan maat saavat silloin tällöin mukaan ykköshyökkääjänsä, mutta yhtä aikaa kaikki? Ei ikinä...

Ja sitten jos joku viittis vilkasta USA:n listoja, ketä siellä on pelannut. Missä on Modano, Roenick, Weight, Drury, Amonte ihan noin vain muutamina esimerkkeinä. Olis muuten kiva nähdä prosenttilukema, jossa ilmoitetaan kuinka moni pelaaja pelasi ns. mm-kisoissa ja olympialaisissa

Ja se ettei mun viesteissä pysy mukana... Tyhmät ei tajuu ja muilta menee ohi. =) Et ei sen puoleen, en mä tajuu niitä aina itekkään. Tulee välillä kirjoitettua mitä sylki näppikselle tuo... =)
 

kaasumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tammerfors ja Södertälje Sport Klubb.
Viestin lähetti kaasumies
Olisiko tietoa MISTÄ voisi nähdä yhteenvetona nämä Suomi Tsekki pelin maalit?
Yleensä netistä jostain tällaiset "tavarat" löytyy, ei nyt vain löydy.

Tuota...tuta....niin mitenkäs tämän homman kanssa nyt sitten oikein oli?
Onko kenelläkään tietoa löytyykö näistä SUOMEN peleistä minkäänlaista maalikimaraa netistä?
Jos niin mistä ne löytyisi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös