Miss Suomi 2010

  • 22 278
  • 77

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
On taas taso tippunut. Numero 5 on selvä voittaja näissä kisoissa. You heard it here first.
 

Teloch

Jäsen
Oma ääni lähtisi numero ykköselle. Tuo #5 lienee juuri sellainen välimallin blondi jolle kruunua puoliväkisin näissä karkeloissa lykätään, ikävä kyllä. Kokonaisuutena oli kyllä vallan mitäänsanomattoman näköistä porukkaa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nopeasti kuvien perusteella 1,5,6 ja 8 valittu rosteriin. Pitää katsastaa paremmalla ajalla ja paremmat kuvat ennenkuin pystyy sanomaan kuka on uusi vahvistus.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Kyllä se on klassikko Turku vs. Helsinki tänä vuonna näissä mittelöissä eli nro 3. Essi Hellsten vs. nro 5 Susanna Turja.
Nätti on kyllä Helsingin blondi, mutta Turkuunpäin menee kyllä voitto eli Essi Hellsten, lukitsen siis vastauksen Essi Hellsten.
Bikinikierros tietenkin myös ratkaisee paljon, mutta luulen Essin olevan siinäkin vahvoilla ja "poika" tuodaan Turkuun.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
No ei kyllä hääviltä näytä. Mä olen pannut paremman näköisiä aidanseipäitäkin ja nyt on sentään esillä muka suomen priimat? Joopa joo, ajokoirat, lähtö 7 paremminkin. Turjan Susannalla on hyvät tissit, otetaan sitte vaikka se kertoimella 1:7.
 

motamoro

Jäsen
Tumma tukkaiset on tänä vuonna kovilla, vaikka muuten enemmän blondeista pidänkin. 1,3 ja 7 vahvoilla ja suosikkeina. Kokonaisuutena taso tosiaan kohtuu alhainen, ehkä ne kaikista parhaimmat ei sitten ole kisaan lähtenyt mukaan?
 

scholl

Jäsen
On taas taso tippunut.

Tosin ei tainnut olla yhtään niin karmeata kuin se yhden vuoden miss suomi ja jonkun toisen vuoden 2. prinsessa. Itse en ota kantaa kuka on paras ennenkuin näen bikinikuvat. Periaatteessa voisin tukea sitä, joka on ollut yläosattomissa ja joka haki todistuksen ettei ole silikonia, vaikken tiedäkään vielä, minkänäköinen se on. Siis pelkästään sen takia, että Eino Makusta vituttaisi tuollainen missi.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voi yök miten laihoja kapistuksia suurin osa. Johan tuossa luut vaan kolisisi jos halata pitäisi.

Ei putoa meikäläiselle, mutta eipä nuo missikisat ole ollut meikäläisen juttu koskaan.

Piti nyt silti kommentoida.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitään suosikkia noista en vielä osaa sanoa, mutta minkähän ihmeen takia tossa iltasanomien sivulla noi tytöt on puettu tolleen pissislookkiin? Ei oikein miellytä silmää mitkään kuluneet farkut tai varsinkaan noi teinihorojen legginssit.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jaa, mun mielestä ihan perusnättejä tyttöjä. Muutama ehkä liian laiha mun makuuni, mutta muutamalla löytyi kaartakin sopivista kohdista. Täällä on tietysti palstauskottavuuden vuoksi suurimman osan käytävä toteamassa kuinka huono taso on, mutta eiköhän noista liki kaikki pyörittelisi ainakin palstan pikkupojat sormensa ympärille alta puolen sekunnin. Ja aika monen isonkin pojan.

Mutta joo, huono taso, hirveitä lehmiä, missä on J. Jokinen?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Täällä on tietysti palstauskottavuuden vuoksi suurimman osan käytävä toteamassa kuinka huono taso on, mutta eiköhän noista liki kaikki pyörittelisi ainakin palstan pikkupojat sormensa ympärille alta puolen sekunnin. Ja aika monen isonkin pojan.
Varmasti. En epäile sitä asiaa lainkaan. Se nyt vaan liittyy perusmiehiseen olemukseen, että tilaisuus tekee varkaan ja seksi kiinnostaa. Tietysti sinkkumiehellä nyt ei ole mitään vastuita kannettavanaan sen puoleen, mutta tosiaan jos edes perusnätti nuori nainen tulee vihjailemaan selkeästi, niin harva kieltäytyy tai ainakin houkutus on valtaisa.

Silti yksikään noista ei vastaa lainkaan kuvaa ns. ihannenaisestani (todettakoot vielä se, että ei ihastuminen/rakastuminen ole siihen sidonnainen). Itselleni kolahtaa kurvikkaammat ja muodokkaammat naiset, ei nyt mikään michelin-ukkoa tai valasta muistuttava, mutta muodokas.

No, ei tässä mitään uutta ollut, mutta tulipahan todettua.
 
"Look" oli varmaan nyt se suurin "turnoff", kun ei oikein ketään iskenyt sen enempää. No. En minä sen kummemmin ole näitä kisoja seuraillutkaan ja enpä näemmä juuri mitään ole missannutkaan. Ihan nättejä naisia kuitenkin kaiken kaikkiaan ja noista kuvista suosikit 1, 2 ja 8.

Bikinikuvia odotellessa.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Huono on taso! Tuollaisia tulee vastaan jatkuvalla syötöllä kun kävelee keskustassa. Mutta jo valita pitää niin:

Vasen laita nro 3 - Sentteri nro 9 - Oikea laita nro 8
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Monellako tämän vuoden missifinalistilla mahtaa olla poikaystävänä jääkiekkoilija?

Kyllä näinkin tarpeellinen faktatieto varmasti lähipäivinä selviää.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Mitä valitaanko täällä lähikuppilaan uutta karaoke-emäntää?!

No, jos se vaikka sitten olis kakkonen. Ihan vahingossa lipsahti maikkarin sivuilla hiiri semmoiseen kohtaan kuin "Katso missi-finalistien bikinikuvat", siis ihan vahingossa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Nopeasti katsottuna ykkönen on meikäläisen ehdoton suosikki. Melko mitäänsanomattomia ja tavallisen näköisiä ihmisiä kaikki, mutta tuo yksi on ehkä eniten minun tyyppiäni.

Tosin kamala vääryys ei olisi vaikka numero viisikin kilpailun voittaisi.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Melko mitäänsanomattomia ja tavallisen näköisiä ihmisiä kaikki, mutta tuo yksi on ehkä eniten minun tyyppiäni.

Ai jaa? Missä päin asustelet? Samaa mieltä, että kaikki ovat ihmisen näköisiä kylläkin. Muistetaan, että kyseessä on kuitenkin vielä aikuisten tyttöjen kisa ja tytöiksi ovat kaikki hyvinkin nättejä.

Nopeasti katsottuna ykkönen on meikäläisen ehdoton suosikki.

Tosin kamala vääryys ei olisi vaikka numero viisikin kilpailun voittaisi.

Toiset horjuvat päätöksissään. Kyllä se on numero kuusi, tuohan on ruotsiksi sex.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ihme, että Eino on avannut tämän ketjun.

Kyllä suuresti ihmettelen, että minkälaisia kissoja teillä jatkoaikaan kirjoittajilla on tyttöystävinä tai vaimoina, kun nämä eivät ulkonäöllisesti kelpaa?

Mullehan nämä eivät kelpaisi siksi, kun etsin sisäisesti kaunista ja olen siis edelleen yli 40 vuotiaana sinkku.

Näille en antais.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Tarkennetaan sen verran että vaikka no.5 on suosikki, no.3 ei ole paha myöskään.
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Kyllähän numero 3 Hellsten on ylivoimaisesti kaunein. Katsokaapas vaikka tätä kuvaa. Tuo on niin kaunis vosanderi, että jos tuo ei kelpaa jatkislaisille niin alkakaapa laittaa niitä vaimojenne ja tyttöystävienne kuvia tähän ja heti!

Itse uskon, että numero 3 on ainut kilpailija, joka pystyisi kamppailemaan hyvistä sijoituksista myös Miss Universum-kilpailuissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös