Missä olet juuri nyt?

  • 251 125
  • 3 225

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kotona. Kaffetta juon rauhassa.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Koulussa luennolla työuupumuksesta
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kotona sohvan nurkassa peiton alla (missäs muuallakaan?)
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kuortin ABC:llä syömässä maanteiden paskinta ruokaa
Kuortin ABC:llä on itse asiassa yllättävän kelvolliset ruuat noin niinku ABC:n ruuaksi. Verrattuna esim. Kuopion Pitkälahden ABC:n ruokiin. Jännä sinänsä että niissäkin on eroja, vaikka samanlaista linjastopaskaa käytännössä ovat niin silti Kuortin ruoka kyllä maistuu omaan suuhuni paremmalta.

Maanteiden varsilla olevista ruokapaikoista kannattaa ehdottomasti suosia kyllä aina joidenkin yrittäjien omien huoltoasemien paikkoja. Esim. Suonenjoella oleva Koskelo on hyvä lounaspaikka. Ja tokihan sitten Heinolassa Tähtihovi pieksee ABC:t mennen tullen.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Junassa palaamassa sählystä. Ja myös töistä, koska en ole käynyt välillä kotona.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Töissä. Voitinko jotain?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Makaan sohvalla suunnitellen huomisia lumitöitä.
Minä olen taasen sängyssä ja mietin mihin aikaan pitäisi laittaa kello soimaan että ehtisi tehdä lumitöitä tarpeeksi ennen töihin lähtöä. Ja jos ei tarvikaan tehdä lumitöitä että pääsee tielle niin mitä sitten puuhaan aamulla, katson telkkaria ehkä.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Just tässä kotiutunut, mutta aikaisemmin tänään olin mm. Mommilassa Kanta-Hämeessä. Onkohan Pelsun vai Kerhon seutua?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Just tässä kotiutunut, mutta aikaisemmin tänään olin mm. Mommilassa Kanta-Hämeessä. Onkohan Pelsun vai Kerhon seutua?
En nyt ihan warmaksi sano, mutta luulisin että Kerhon.

Olen töissä. Kakalla
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Karaokebaari Erottajassa tyttöjen kans ja selvinpäin tietty. Moikatkaa, jos tuutte! Harmaa Benchin t-paita ja kaks blondia seurassa.
Ei jaksa, himassa on Netflix ja pari olutta.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen kotona, omassa huoneessa, tuolilla läppärin ääressä. Tosin illan aikana tulen olemaan myös keittiössä ja saunassa.
Olen autossa matkalla kotiin. Äsken olin heittämässä frisbeegolffia. Kotona katson jääkiekkoa ja menen varmaan ensimmäisellä erätauolla nukkumaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Himassa. Olutta on onneksi riittävästi. Kurkistellaan tuo Tanska-peli nyt sitten.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Himassa. Kohta saunaan. Sit varmaan tuo Brittipeli täytyy tsekata. Aamulla lenkille ja parturikin olis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös