Missä olet juuri nyt kännissä?

  • 7 096
  • 51

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Eli kalsarikänniketjun vastakohta. Tässä ketjussa kerrotaan missä ollaan dokaamassa.

Itse olen juuri nyt Pub Oslossa, Kontulassa juomassa olutta.
 

Nick Neim

Jäsen
Kotona. Täytyy tosin sanoa, että salakavalasti nämä oluet ovat uponneet, ja pikkuhiljaa nousseet hattuun. Pelkillä miedoilla kuitenkin tässä ollaan liikenteessä, ja silti tömisee.

En tiedä saiko vaihtoehtoa "koti" tähän ketjuun vastata, mutta ihan vittuillakseni vastasin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kotona. Täytyy tosin sanoa, että salakavalasti nämä oluet ovat uponneet, ja pikkuhiljaa nousseet hattuun. Pelkillä miedoilla kuitenkin tässä ollaan liikenteessä, ja silti tömisee.

En tiedä saiko vaihtoehtoa "koti" tähän ketjuun vastata, mutta ihan vittuillakseni vastasin.
Saa niinkin vastata. Itse istun kotona ja hoidan krapulaa pois. Viinat loppui enää olutta jäljellä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mä oon täs... himas. Sori mä oon vähän myöhäs.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kotona kun kellään kaverilla kiiinnosta lähteä Oulun baareihin, noh menee tämä näinki.
 

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Kotioloissa hyvän nousun kynnyksellä. Naapuruston eliitti pitivät Suomi100 kotijuhlat. Pitkästyttävien puheiden vapaudesta jälkeen saivat voimaan minut henkisesti pahoin. Virallisen ohjelman jälkeen poltin tupakan kihon ja parin muun naapurin kanssa ja tulin yksinäiseen kotiin. Ihana olo juhlavaatteissa rojahtaa sohvalle ja katsoa urheilua kaiken sen paskan jälkeen. Pitäkööt itsenäisyytensä ja vapautensa, mä oon out.

Tavallaan vähän säälin itseäni, sillä jossain vaiheessa elämää olisin halunnut kuulua siihen kollektiiviin.

Edit: Korjattu sivulause "mä en oo out" muotoon: ..., mä oon out
 
Viimeksi muokattu:

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kotona kanssa. Kylään piti lähteä, mutta koko alkoholi- varasto jäikin käytettäväksi kotiin reissun peruuntumisen takia. tavallaan aika romanttiset olosuhteet, lumivalkea maisema täällä korvessa, eikä minkään maailman ääni häiritse minun humalaani. Spotifysta soi paljon sellaista, mitä ei nyt viitsi mainita. Hyvää humalaa kaikille!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hyvää humalaa kaikille!

Minullakin peruuntui muuan juttu sairaustapauksen takia, niin tässä sitten vain. Kiitos toivotuksista, niistä tuli jouluketjut taas mieleen. En vain malta odottaa, kun dokaatko jouluna -ketju nousee. Ja sitä pahennuksen määrää ja itseänsä parempina pitäviä henkilöitä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tässä istuskelen Onnibussissa matkalla Helsinkiä. Enkä ole edes ainoa jolla on viinaa tai olutta kourassa. Jallua ja nobukkaa namskis.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Flixbusissa juuri istuskelin ja humalluin. Ei siellä kyllä kukaan muu juonut, mutta en ymmärrä miksi en olisi voinut.

Krakova, Puola.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jaahas, avausviestin toistoa, mutta olen Oslo nimisessä ravitsemusliikkeessä Kontulassa. @banaaninviljelijä pakotti mut tänne.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Ehdin jo kotiin. Tuisku pubissa käväisin ja join sen miät join.
Tolla pubilla oli joskus männä vuonna höntsy pesiksen sm.issä Tampesterissa. Muista pelattiinko heitä vastaan, mutta yhen vastustajan muistan. Se oli Hyvinkään Tahkon höntsärit ja ennen peliä sanoin Isolle-kellolle että anna tulla rajaan minkä pystyt. Ja sehän antoi. Kerran meinasin kellahtaa kun räpylään napsu, muut ei napsunu. Oli kyllä huikeeta pellailla lapsuuden idolia vastassa. Pelin jälkeen otettiin vähän kaljaa. Ja nyt oon kännissä sohvalla.

Edit. Iso-Kello tunnettaneen myös nimellä Simo Eerikäinen. Eikä liitoksia strippaavaan Eerikäiseen.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jaahas, taas minä täällä. Mökillä ja muut nukkuvat. Sitten ihan kivaa. Jossain Tampereen lähistöllä kuitenkin. Huomenna tulee Jaloviinaa.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Himassa juon olutta ja näpyttelen läppärillä turhaa tekstiä jatkoaikaan
 

Larionov #8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kotona istun keittiössä/toimistossa. Kossukola lasissa, vinyyliä soittimessa. Lapset viittä vaille nukkumassa, vaimo pikkuhiljaa valmiina iltaan.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Terassilla, omallani. Laitoin Ville Valon& Agentsin levyn soimaan. Sopii hyvin suviyöhön tuo musiikki.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Sängyssä ja Jatkoajalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös