Missä he ovat nyt?

  • 1 594 446
  • 2 252

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Entäpäs vanhan liiton pleksinsärkijä Jan Caloun? Tsekeissä kenties?

Ja nyt siirtyi ainakin ensi kaudeksi:

Čaloun Jan, HC Moeller Pardubice => HC Slovan Ústečtí Lvi -nimiseen joukkueeseen hokej.cz:n mukaan, ja iDNES.cz:n mukaan joukkueen nimi on ÚSTÍ NAD LABEM. Kyseessä lienee kuitenkin sama joukkue.
 

Luz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Red Wings, Manchester United, Nettan
Kärpät/Tappara -akseli nyt hereillä. Juha Vuorivirta, anyone?
 

koohoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paris Saint-Germain
Kärpät/Tappara -akseli nyt hereillä. Juha Vuorivirta, anyone?

Mulla on semmonen käsitys, että VV toimii tamperelaisessa ravitsemusliikkeessä ovimikkona. Saattaa toki olla vanhaa tietoa syystä että itse en tämän kyseisen kuppilan asiakkaisiin juurikaan kuulu. Joskus ainakin herran ovelta bongasin.
 
Mulla on semmonen käsitys, että VV toimii tamperelaisessa ravitsemusliikkeessä ovimikkona. Saattaa toki olla vanhaa tietoa syystä että itse en tämän kyseisen kuppilan asiakkaisiin juurikaan kuulu. Joskus ainakin herran ovelta bongasin.

Vuorivirta on koulutukseltaan insinööri ja tekee ihan oman alansa töitä arkisin, joten aika ihmeelliseltä kuulosta tuo portsarihomma...
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Päivän Keskisuomalaisessa on juttua Mikko Kankaanperän nykykuulumisista. Olkapäät ovat niin romuna, ettei pelaamisesta tule enää mitään, joten toissa kauden pelit jäivät uran viimeisiksi. Nyt mies asuu taas Jyväskylässä, opiskelee hoitoalaa ja harrastaa golfia, minkä takia juttukin oli tehty, sillä ensimmäinen hole-in-one onnistui vähän aikaa sitten.
 

keppimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Plankkiapina Kunnari, FC TPS ja aktiivinen HC TPS
Harri Lönnberg poseerasi tämän päivän Satakunnan Kansassa yhtä verenhimoisen näköisenä, kuin kiekkovuosinaan.
Mies ajaa ilmeisesti taksia, kun sen ratissa kuvassa oli.
Enpä olisi Harrista uskonut.
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitä mahtaa tehdä nykyisin tämä kyseenalaisen sm-liigaennätyksen haltija???


Varmaan pelaa jossain ranskassa ja on joukkueensa maalitykki...
 

Incarnation

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, PoPa
Tero Paappasen kohtalo kiinnostaisi. Vieläkö peliura jatkuu ja kuinka on selvinnyt parin vuoden takaisesta aivotärähdyksestä, jonka oireet olivat kovin pitkäikäisiä?
 

Islanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Myykö Pepe "ruoska" Lehtonen vielä lihapiirakkaa kauppatorilla? Onko hän missään kontakteissa kiekkoon?
 

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Mitäs SaiPassa pelanneelle Juha Pursiaiselle kuuluu nykyään? Eikös kaveri lopettanut siksi, ettei laji yksinkertaisesti kiinnostanut. Jostain muistaakseni luin tuommoista, korjatkaa jos olen väärässä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin tässä ketjussahan siis spekuloidaan, mitä kuuluu ex-liigatähdille. Itseäni kiinnostaisi jonkin verran, missä luuraa ja mitä puuhaa Jere Karalahti nykyisin? Jos joku ei muista, hän pelasi joskus Helsingin IFK:ssa ja oli jopa joukkueen kantavia voimia vuosia sitten. Nykyään on hiljaisempaa ja Jeren olinpaikka sekä tekemiset ovat hämärän peitossa.
 

Jooqeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja KiVa, Jeren käsilaukku & HCM
Itseäni kiinnostaisi jonkin verran, missä luuraa ja mitä puuhaa Jere Karalahti nykyisin?

Tähän kysymykseen vastauksen tietää ainoastaan Jere itse. Jere, tule jo pois sieltä luolasta ja kerro meille totuus kaikesta ja siitä, missä tulevaisuudessa pelaat. Ei pokerijengiä, vaan ihan lätkäjengi riittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös