Missä ärsyttävimmät järkkärit?

  • 803
  • 2

Hermesfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät, KPV, Jaro, Werder Bremen
Tässä olisi tarkoitus kysellä millä paikkakunnalla on teidän mielestä ärsyttävimmät järkkärit. Itse olen monella paikkakunnalla käynyt peleissä, esim. Kajaani, Kuopio, Kokkola, Oulu, Vaasa, Helsinki...

Kajaani vie voiton minulla. No, asiaan saattoi vaikuttaa asevelvollisuuslaki ja sen mukainen vaatetus kun kävin iltavapaalla peleissä. Jotkuthan tykkää naputtaa varusmiehille... Mutta naputti joka tapauksessa aivan turhasta asiasta.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Niin mistäs ne järkkärit sitten oikein naputtivat?

Mallikansalaisena en ole törmännyt ongelmiin järjestysmiesten kanssa. Espoossakin sain vapaasti nauttia olueni missä vain halusin!
 

Hermesfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät, KPV, Jaro, Werder Bremen
Golden AWe kirjoitti:
Niin mistäs ne järkkärit sitten oikein naputtivat?

Mallikansalaisena en ole törmännyt ongelmiin järjestysmiesten kanssa. Espoossakin sain vapaasti nauttia olueni missä vain halusin!

No, kuten sanoin mitään syytä naputtamiselle ei ollut. Tilanteesta on jo vuosi aikaa. Olisin halunnut mennä paikalleni istumaan penkille, mutta järkkäri ei päästänyt, vaikka penkillä oli reunapaikka vapaana johon olisi päässyt olematta kenenkään näköesteenä missään vaiheessa. No jos kerran periaate on että ei liikuta pelin aikana... Kokkolassa väki monesti liikkuu pelin aikana eikä järkkärit ikinä niille naputa. Eikä kukaan saa muodostaa kuvaa minusta, että olisin huonokäytöksinen hallissa tms. Missään, koskaan en ole saanut järjestysmiehiltä huomautuksia lukuunottamatta tuota kertaa jolloin olin VARUSMIEHEN vaatteissa.

Toki mielipiteet voi muuttua jos kiertää useamman hallin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös