Minne sihtaat useimmiten ureasi?

  • 2 143
  • 10

Minne sihtaat useimmiten ureasi?

  • pytyn veteen, lorina on mukavaa.

    Ääniä: 9 16,4%
  • kaakeliosaan, jotta ääni ei häiritse kanssaeläjiä.

    Ääniä: 37 67,3%
  • reunukselle.

    Ääniä: 1 1,8%
  • lattialle.

    Ääniä: 1 1,8%
  • puolison/seuralaisen päälle.

    Ääniä: 6 10,9%
  • muualle, minne?

    Ääniä: 1 1,8%

  • Äänestäjiä
    55
Tila
Viestiketju on suljettu.
vlad toimi ansiokkaasti ladunavaajana aina tärkeässä ja mielenkiintoisessa virtsa-keskustelussa. Nesteenpoistoasennon lisäksi myös virtsasuihkun maali ansaitsee mielestäni äänestyksen.

Eli:
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hienoa, että saadaan lisää näitä kusi yms ketjuja! Itse vastasin tähän: kaakeliosaan, jotta ääni ei häiritse kanssaeläjiä.

Joskus kun heittäydyn villiksi, niin lorottelen suoraan veteen, saundaa hyvin, mutta tuota en tee missään tapauksessa silloin jos joku on käymässä tai itse olen jossain muualla kuin yksin himassa.
 
Joskus kun heittäydyn villiksi, niin lorottelen suoraan veteen, saundaa hyvin, mutta tuota en tee missään tapauksessa silloin jos joku on käymässä tai itse olen jossain muualla kuin yksin himassa.
Samoilla linjoilla. Ehkä näin Helsinkiin muuttaneena, mutta kuitenkin pienehkön metsäläisen itsessäni tuntevana koen virtsan lorinassa vahvaa yhteyttä purojen solinaan.
Sanoisin, että kunnon lorina silloin tällöin on varsin terapeuttista.
 

-RVL-

Jäsen
Hieno ketju. Vähän saadaan tasoa nostettua täällä Kierrätyskeskuksen puolellakin.

Ennen tapanani oli lorisuttaa pienehkössä takakenossa, otteen kuitenkaan herpaantumatta vesirajan takaosaan. Tällöin veteen syntyy ikäänkuin vaahtoa ja muuta kuplivaa, joka siirtyy vesirajan etuosaan. Tarkoituksena oli siis saada mahdollisimman paljon kertymään vaahtoa veteen.

Kun sain ennätyksen hilattua niin korkealle, että fysiikan lait tulivat vastaan niin siirryin kastelemaan kaakeleita. Tietenkin pienellä tutkimustyöllä olisi voinut kohteeseen lisätä jotain erittäin vaahtoavaa ainetta taikka lisätä ruokavalioon jotain, mutta koin onnistuneeni tavoitteessani. Noilla näissä piireissä "kielletyillä" aineilla olisi siis mahdollista saada vaahto jopa kannen korkeudelle!

Oikein vittumaisella päällä annan soittaa täysillä ja annan tulla täydellä paineella keskelle vettä, jolloin kohteessa oleva vesi vetäytyy laidoille ja helvetti on auki.

Jos haluvaa jotain pientä vaihtelua ja tilassa riittää neliömetrejä niin voi esim. testata, että kuinka kauas voi pakittaa kohteessa, kuitenkin osuen vielä veteen. Muista kuitenkin palata tarpeeksi aikaisin paikallesi!
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Eli pyörität helikopteria suihkussa ja annat tulla?

Ei kyllä han pönttöön kusen, mutta jotenkin onnistun usein ripottelemaan kusta lattiallekin pöntön eteen. En paljoa, mutta liikaa.

Kaikki -RVL-:n esittelemät kusitavat ovat tuttuja. Tässä on erinomainen esimerkki siitä miten elämän pienistä asioista nautitaan. Nykyihmisen arki on niin hektistä, että pienikin levon ja virkistäytymisen hetki kannattaa käyttää hyväksi, ja mikä onkaan parempi tapa virkistää mieltä kuin mukava hetki pissan merkeissä. Älkää kangistuko kaavoihin vaan kokeilkaa rohkeasti uusia asentoja ja elementtejä kustessanne. Huomaatte, että lopulta vain mielikuvitus on rajana. On vain penis, virtsa, sinä. Muistakaa ihmiset: kusemisen ei tarvitse olla tylsää!

Ps. Naisten pissaamisesta olisi mukava kuulla myös.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaakeliosaan. Vituttaa se lorinan ääni.

Lumihankeen kustessa yritän aina tehdä olympiarenkaat.

Lumihankeen kustessa pyrin pääsääntöisesti sulattamaan mahdollisimman ison yhtäjaksoisen aukon lumeen. Ei pelkästään siten, että pelkkä pintalumi sulaa, vaan toivon saavani lumen alapuolisen maanpinnan näkyviin.

Minä taas pyrin hankeen kustessa kirjoittamaan nimeni, mutta suunnilleen aina kusi ehtii loppua kesken, vaikka nimessäni ei ole kuin neljä kirjainta.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Mieleni tekisi vastata, että alleni. Allehan se käytännössä menee kun kotona aina ja muuallakin lähes aina kusen istuallani. Mutta istuma-asennosta johtuen kusisuihku taitaa ensimmäisenä osua pöntön "posliiniin" ja siitä sitten lorottaen valua veteen. Viimeiset tipat, ennen paperilla puhdistamista, tippuvat sitten "posliinin" ja veden rajapinnalle.

vlad.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös