Minne menet, Oulun Kärpät?

  • 864 906
  • 3 169

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Laitoin Kärkkäisen henkilökohtaiseen boikottiin natsitouhujen tultua ilmi. Enpä silti ollut erikseen ajatellut Kärppien ja Kärkkäisen suhdetta - nyt sen noustua pinnalle esitän toiveen, että yhteistyö lopetetaan. Koronarokoteasia on aika toissijaista verrattuna näihin aiempiin puheisiin, joissa kaikkien ihmisten tasapuolista ihmisarvoa ja ihmisoikeuksia on kyseenalaistettu hyvinkin perustavanlaatuisella tavalla.

Kärpissä on noudatettu pitkään tätä Arposen-Junnon linjaa, jossa ei hakeuduta yksittäisten isojen sponsoreiden syliin, vaan kootaan tulovirtaa monista pienistä puroista. Sen osana tavallaan ymmärtää, että kynnys katkaista suhteita on aika korkealla. Kärppien meiningistä on kuitenkin puuttunut jotain viime vuosina, ja se puuttuva palanen näkyy myös tässä. Onko vain rahalla väliä?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Siis jos Kärppien tekeminen olisi muutoin mallikasta ja saisi jatkuvasti osoittaa tyytyväisyyttä seuraa kohtaan, tämä uutinen menisi silloin kyllä ohi. Ehkä vähän harmitellen, että mitenhän oma seura nyt näin toimii. Kuten aijemminkin täällä on todettu, mitta on ollut seurajohtajia ja seuran toimintaa kohtaan aivan täysi jo ennen tätäkin tapausta. Tämähän on aivan jäävuoren huippu ja oikeastaan ihan täysin linjassa sen kanssa, miten seura tällä hetkellä toimii. Täällä valitellaan, että seuran ympärillä on kamalan paljon negatiivista puhetta tällä hetkellä. Voisiko joku positiivari sitten kertoa jotain positiivista seuran ympärillä tapahtuvista asioista? Mielelläni lukisin niitä. Itselläni ei tule mieleen, kun halliremontti ja sekin sitten vedettiin ihan täysin penkin alle värittämällä halli suoraan Rauman Lukolle sopivaksi. Tämä uutinen pelkästään ei minua saisi koskaan Kärppien seuraamista vähentämään, vaan se että seuran toiminta aiheuttaa nykyään huomattavasti enemmän negatiivista mieltä itselleni, kuin positiivista.
 

Yeap

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllä oli kaikki paljon paremmin kun oli puupenkit, seisomakatsomot pitkillä sivuilla eikä yhtään aitiota eikä pitkien sivujen kaikkia paikkoja yrityksillä. Hallissa kävi tavallista kansaa, kiekkohullua fania, kaikki samalla viivalla. Nyt halutaan vain pukumiestä ja tavalliset köyhät ajetaan jonnekin ylös kulmiin piiloon seisomakatsomoon. Joku herätys pitäisi nyt kyllä tulla organisaatiotasolla ja ottaa tavalliset kuluttajatkin huomioon. Oulu kyllä tarvitsisi joukkueen Mestikseen niin pääsisi katsomaan tavalliselle tallaajalle sopivaa aitoa jääkiekkotunnelmaa eikä mitään pöhöttynyttä ilmapiiriä.
 

Peluuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Laitoin Kärkkäisen henkilökohtaiseen boikottiin natsitouhujen tultua ilmi. Enpä silti ollut erikseen ajatellut Kärppien ja Kärkkäisen suhdetta - nyt sen noustua pinnalle esitän toiveen, että yhteistyö lopetetaan. Koronarokoteasia on aika toissijaista verrattuna näihin aiempiin puheisiin, joissa kaikkien ihmisten tasapuolista ihmisarvoa ja ihmisoikeuksia on kyseenalaistettu hyvinkin perustavanlaatuisella tavalla.

Kärpissä on noudatettu pitkään tätä Arposen-Junnon linjaa, jossa ei hakeuduta yksittäisten isojen sponsoreiden syliin, vaan kootaan tulovirtaa monista pienistä puroista. Sen osana tavallaan ymmärtää, että kynnys katkaista suhteita on aika korkealla. Kärppien meiningistä on kuitenkin puuttunut jotain viime vuosina, ja se puuttuva palanen näkyy myös tässä. Onko vain rahalla väliä?
Pitää kuitenkin ymmärtää, että tässä kontekstissa koronarokotekielteisyyden "sairaus" korostuu..Kärpät pitää eturivissään miestä, jonka harhainen desinformaatio toteutuessaan olisi johtanut siihen, ettei liigaa pelattaisi lainkaan..siis millään paikkakunnalla.
 

Beni49

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Voin itse omakohtaisesti sanoa, että yhdessäkään Kärppä-pelissä en aio käydä niin kauan kuin Kärkkäisen logo irvistelee paidassa. En aio tukea Kärppiä edes tilaamalla Liigapassia, vaan kuuntelen pelit Cityltä - joskus voin kuppilassa käydä jonkun kiinnostavan matsin tsiigaamassa, silloinkin lähinnä tukeakseni paikallista baariyrittäjää.

Mistä muuten tiedät, ettei paikallinen baariyrittäjä käytä Kärkkäisen palveluita?
 

JPL

Jäsen
Tämä on aivan järjetön väite. Kuinka usein näitä yritysjohtajia tulee ulos Kärkkäisen tyylisten kommenttien ja arvojen kanssa? Esimerkiksi case Hesburger on aivan eri asia, jossa lienee kyse enemmänkin huonosta johtamisesta, ei niinkään yrityksen arvoista. Sitähän me ei voida tietää, mitä jotkut ajattelee omassa päässään, jos eivät ajatuksiaan tuo julki tai toimi niiden mukaan. Tässä ei myöskään ole kyse mistään yhdestä lipsahduksesta, joka olisi myös täysin eri asia, kuin tällainen pitkään jatkunut aivan häpeällinen toiminta ja disinformaation levitys.

No miten se nyt loppujen lopuksi eroaa, jos siis yritysten arvoihin peilataan, ei siihen pallin ylimmäisenä istuvaan henkilöön? J.Kärkkäinen Oy:n arvot on täällä: https://lehti.karkkainen.com/media/...f-9b95-9a6e84eee789/j-karkkainen-oy-arvot.pdf

Hesburgerin arvot täällä: Hesburger - Arvot

Ja siis painotan edelleen, että minusta Juha Kärkkäisen mielipiteet on täysin naurettavia. Mutta kun tuota asiaa miettii vähän vähemmällä kiihkolla, niin ei tuo nyt ihan niin iso asia ole, että minä jättäisin hallille menemättä. Jos noita sponsoreita lähdettäisiin tiheällä kammalla perkaamaan, niin aika moni pitäisi hylätä. Olikos se viikko vai pari sitten, kun oli tutkimus yritysten johtajista ja heidän rikostuomioistaan. Niitä oli joka kolmannella pörssiyhtiöiden johtajista. Pitäisikö nekin sponsorit hylätä, jos siellä on vaikkapa raiskaustuomio tai väkivaltatuomio tai rattijuopumus?
 

Lasolie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Nashville Predators
Pitäisikö nekin sponsorit hylätä, jos siellä on vaikkapa raiskaustuomio tai väkivaltatuomio tai rattijuopumus?
Joo, nekin pitää hylätä koska ne varta vasten jakavat tiedotteita joissa vähätellään raiskauksia, väkivaltaa ja kännikuskailua ylistäen niitä samalla. Ja jatkavat yllämainittua toimintaa vuodesta toiseen.

Teidän Kärkkäispuolustajien päähän ei mahdu mitään muuta kun se, että Kärkkäinen on nyt vedetty niin turhaan tikunnokkaan ettette edes tajua mitä kirjoitatte. Kärkkäisen johtohahmo on Juha Kärkkäinen ja hän kirjaimellisesti jatkuvasti vetää noita sinunkin mainitsemia naurettavia mielipiteitä ilmoille.

Jos tämä henkilö kelpaa yhteistyökumppaniksi, niin kuka sitten ei?
Tarvitseeko siis teidän mielestä näillä joukkueilla edes olla arvoja, vaikka orjatyövoimalla pyöritetään Raksilaa sitten tulevaisuudessa kun kerran pitää kunnon tekijämiehen arvot olla?
 
Viimeksi muokattu:

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kannattaisiko fanien ilmoittaa kanta asiaan esim tifolla kauden avauksessa. Ei vaan taida olla yhtenäinen mielipide
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Mistä muuten tiedät, ettei paikallinen baariyrittäjä käytä Kärkkäisen palveluita?
Se on minulle yksi ja sama, jos baariyrittäjä vapaa-ajallaan käy Kärkkäisellä. Vai mitä tällä ajat takaa? Alkoholinmyyntiin keskittyvä yritys tuskin hankkii itselleen palveluja Kärkkäiseltä.

Kannattaisiko fanien ilmoittaa kanta asiaan esim tifolla kauden avauksessa. Ei vaan taida olla yhtenäinen mielipide
Fanien mielenilmaukset eivät toimitusjohtajamme vaakakupissa paina minkään vertaa, muutenhan tuossa olisi ideaa.
 

JPL

Jäsen
Joo, nekin pitää hylätä koska ne varta vasten jakavat tiedotteita joissa vähätellään raiskauksia, väkivaltaa ja kännikuskailua ylistäen niitä samalla. Ja jatkavat yllämainittua toimintaa vuodesta toiseen.

Teidän Kärkkäispuolustajien päähän ei mahdu mitään muuta kun se, että Kärkkäinen on nyt vedetty niin turhaan tikunnokkaan ettette edes tajua mitä kirjoitatte.

No minä en todellakaan puolustele Kärkkäistä enkä hänen mielipiteitään. Lueppa nyt nuo minun postaukset ihan rauhassa ja jos edelleen tuota kuvittelet, niin lue uudelleen. En myöskään ole puolustellut Virkkusen surkeaa ulosantia ollenkaan. Olen vain sanonut, että ymmärrän esimerkiksi @Ujcik#11 kommentit median ajojahdista ja olen myös kommentoinut, että itse en jää hallilta pois tuon takia. Olen myös kommentoinut, että tuo rokotekanta on minusta vähäpätöisempi kuin vaikkapa hänen mielipiteensä holokaustista. Tottakai tuo rokotevastaisuus on aivan täydellisen perseestä ja varsinkin tällä hetkellä sillä on suuri merkitys meidän elämään (olen itse erittäinkin rokotemyönteinen ja 2 piikkiä tähänkin on jo saatuna). Mutta itse en kyllä usko, että J.Kärkkäinen olisi yhtään hiljempaa aiheesta, vaikka Kärpät ei Kärkkäisen rahoja enää ottaisi. Ei minua tosin hetkauttaisi sen enempää sekään, että Kärpät lemppaisi Kärkkäisen pois tuolta sponsoreiden joukosta. Nuo punaiset lakanat on kaikkineen ihan syvältä.

Mutta siis pitäisikö kaikki muutkin sponsorit hylätä, jos niiden vetäjillä on vastaavia mielipiteitä, vai vasta siinä vaiheessa kun ne tulee julkisuuteen?
 

Lasolie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Nashville Predators
No minä en todellakaan puolustele Kärkkäistä enkä hänen mielipiteitään. Lueppa nyt nuo minun postaukset ihan rauhassa ja jos edelleen tuota kuvittelet, niin lue uudelleen. En myöskään ole puolustellut Virkkusen surkeaa ulosantia ollenkaan. Olen vain sanonut, että ymmärrän esimerkiksi @Ujcik#11 kommentit median ajojahdista ja olen myös kommentoinut, että itse en jää hallilta pois tuon takia. Olen myös kommentoinut, että tuo rokotekanta on minusta vähäpätöisempi kuin vaikkapa hänen mielipiteensä holokaustista. Tottakai tuo rokotevastaisuus on aivan täydellisen perseestä ja varsinkin tällä hetkellä sillä on suuri merkitys meidän elämään (olen itse erittäinkin rokotemyönteinen ja 2 piikkiä tähänkin on jo saatuna). Mutta itse en kyllä usko, että J.Kärkkäinen olisi yhtään hiljempaa aiheesta, vaikka Kärpät ei Kärkkäisen rahoja enää ottaisi. Ei minua tosin hetkauttaisi sen enempää sekään, että Kärpät lemppaisi Kärkkäisen pois tuolta sponsoreiden joukosta. Nuo punaiset lakanat on kaikkineen ihan syvältä.

Mutta siis pitäisikö kaikki muutkin sponsorit hylätä, jos niiden vetäjillä on vastaavia mielipiteitä, vai vasta siinä vaiheessa kun ne tulee julkisuuteen?
Et muka puolustele ja sitten sanot että menet vielä hallille vaikka kuinka naurettavia (oikeasti lainvastaisia ja kirjaimellisesti natsiarvoja mukailevia) mielipiteitä Kärkkäisellä on.

Joo en vastaa sinulle enää. Olet täällä vain ilmaisemassa kuinka aiot vielä tukea toimintaa mutta samalla koitat sanoa ettet hyväksy Kärkkäisen toimintaa.
Valitse sentään toinen ennen kuin kirjoitat mitään.
 

Håkanhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Altavastaajat
Teidän Kärkkäispuolustajien päähän ei mahdu mitään muuta kun se, että Kärkkäinen on nyt vedetty niin turhaan tikunnokkaan ettette edes tajua mitä kirjoitatte. Kärkkäisen johtohahmo on Juha Kärkkäinen ja hän kirjaimellisesti jatkuvasti vetää noita sinunkin mainitsemia naurettavia mielipiteitä ilmoille.

Omaan silmääni ei ole osunut kovin montaa "Kärkkäispuolustajaa", ainoastaan ihmisiä, joita ei kiinnosta tämä asia tai teidän vouhkaaminen tippaakaan.
 

JPL

Jäsen
Et muka puolustele ja sitten sanot että menet vielä hallille vaikka kuinka naurettavia (oikeasti lainvastaisia ja kirjaimellisesti natsiarvoja mukailevia) mielipiteitä Kärkkäisellä on.

Joo en vastaa sinulle enää. Olet täällä vain ilmaisemassa kuinka aiot vielä tukea toimintaa mutta samalla koitat sanoa ettet hyväksy Kärkkäisen toimintaa.
Valitse sentään toinen ennen kuin kirjoitat mitään.

Mitä helvettiä?

Saako Routasydän soida hallilla ihan alusta loppuun? Siitähän se edellinen natsivääntö oli aikoinaan. Olin silloinkin vahvasti sitä mieltä, että se koko kohu siitä oli ihan höpöhöpöä, mutta silti siitä piti tehdä semmoinen jumalaton härdelli ja Kärppien piti taipua kaupungin painostuksen alla.

Minä osaan kyllä erotella ihan itse sen, että tuenko Kärppiä vai Kärkkäistä. Jos menen ostamaan Kärkkäisen kaupasta jotain, niin silloin tuen häntä. Jos menen katsomaan Kärppiä hallille, tuen Kärppiä. Olen kyllä Kärkkäisellä käynyt kaupassakin, mutta pyrin kyllä viimeiseen asti sitä välttämään, koska en halua tukea kyseistä herraa. Mutta joskus ei vain ole ollut vaihtoehtoja. Ei jonkun ihmisen naurettavat mielipiteet siltikään minua hetkauta suuntaan eikä toiseen. Osaan ihan itse päätellä, että mikä on totta ja mikä tarua.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Et muka puolustele ja sitten sanot että menet vielä hallille vaikka kuinka naurettavia (oikeasti lainvastaisia ja kirjaimellisesti natsiarvoja mukailevia) mielipiteitä Kärkkäisellä on.
Jäikö minulta joku konteksti huomaamatta vai todellako olen natsi tai ainakin natsimyönteinen jos menen Kärppien peleihin tulevalla kaudella? Toivottavasti minulta jäi jotakin ymmärtämättä, sillä aika sakeaa alkaisi olemaan.
 

Lasolie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Nashville Predators
Jäikö minulta joku konteksti huomaamatta vai todellako olen natsi tai ainakin natsimyönteinen jos menen Kärppien peleihin tulevalla kaudella? Toivottavasti minulta jäi jotakin ymmärtämättä.
Et lukenut hänen koko viestiään. Hän kävi pointeillaan läpi kuinka aikoo vielä jatkaa Kärppien tukemista koska ajattelee Kärkkäisen olevan pieni asia Kärppien muodostavassa kokonaisuudessa, mutta samaan aikaan sanoo että Kärkkäisen kommentit ovat naurettavia jne.

Sanoin että kannattaisi valita oma polku jota kulkea. Et voi samaan aikaan tuomita Kärkkäistä ja sitten sanoa että hei, eihän tää nyt oo niin iso juttu että välittäisin paskaakaan (vaikka juuri aikaisemmin sama ihminen välitti tarpeeksi tuomitakseen Kärkkäisen).

Jokainen on tietysti sallittu menemään minne haluaa, mutta jos aidosti oltaisiin nyt Kärkkäinen tuomittu, niin ei myöskään mentäisi hallille kärräämään Kärpille rahaa häneltä. Korostan taas, jos ei välitä, niin sitten ei välitä ja menee hallille.

Mitä muihin arvoihin tulee, niin on kyllä kummallista että tällaisessa tilanteessa kuin nyt ollaan niin mieluummin puolustellaan sananvapauteen vertaavilla asioilla tuomittua juutalaisvihaajaa ja koronavastaista henkilöä epäsuorasti tai suoraan.
Sanon sen taas. Tarvitseeko meidän joukkueillamme tai samantien yhtiöillä olla edes arvoja?
 

JPL

Jäsen
Et lukenut hänen koko viestiään. Hän kävi pointeillaan läpi kuinka aikoo vielä jatkaa Kärppien tukemista koska ajattelee Kärkkäisen olevan pieni asia Kärppien muodostavassa kokonaisuudessa, mutta samaan aikaan sanoo että Kärkkäisen kommentit ovat naurettavia jne.

Hih - "Minä mökötän nyt tälle henkilölle tuolla keskustelupalstalla."

Kyllä - Kärkkäinen on ihan helvetin pieni asia Kärppien kannalta. Tämä kohu tästä aiheesta on jo vähän suurempi asia, kun siitä ihan lehtiinkin kirjoitettiin. Voi olla, että kohu on suurempi kuin Kärkkäisen panos ja voi myös olla, että lopputulos on se, että Kärpät heivaa Kärkkäisen pois sponsseista. Ei haittaisi ollenkaan. Tosin ei se haittaa J. Kärkkäistäkään. Hänhän tässä saa haluamaansa palstatilaa.

Itse osaan kyllä erotella sponsorin ja joukkueen toisistaan. Kannattaa kokeilla.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Sanoin että kannattaisi valita oma polku jota kulkea. Et voi samaan aikaan tuomita Kärkkäistä ja sitten sanoa että hei, eihän tää nyt oo niin iso juttu että välittäisin paskaakaan (vaikka juuri aikaisemmin sama ihminen välitti tarpeeksi tuomitakseen Kärkkäisen).

Jokainen on tietysti sallittu menemään minne haluaa, mutta jos aidosti oltaisiin nyt Kärkkäinen tuomittu, niin ei myöskään mentäisi hallille kärräämään Kärpille rahaa häneltä. Korostan taas, jos ei välitä, niin sitten ei välitä ja menee hallille.
Eli vähintäänkin epäsuorasti siis kaikki Raksilaan jalallansa astuvat ovat rokotevastaisia natseja. Eihän siinä, kaikki tavallaan toki.

En muuten astuisi jalallakaan Kärkkäisen kauppaan nykyisin saati ostaisi sieltä mitään. Se on minun korsi (ja paljon isompi sellainen) kekoon Juha Kärkkäisen boikotoinnissa. Natsi Kärkkäinen ei tule missään vaiheessa olemaan este minun hallille menemiseen.

En haluaisi vittuilla, mutta muistathan jättää myös älypuhelimet ostamatta? Niisssä on hyvin suurella todennäköisyydellä lapsityövoimalla kerättyä malmia. Mut eihän se ketään kiinnosta. Paradoksi.
 

JPL

Jäsen
Miten mulla on semmonen muistikuva jotta myöa sponsseilta tuli painostusta tuosta Routasydämestä
Juu - näin taisi olla. Kyllä varmaan Kärpätkin reagoisi tähän aiheen kohuun, jos esim. Koblizekin housuissa seisova vakuutusyhtiö ilmoittaisi, ettei halua olla samassa asussa Kärkkäisen mainoksen kanssa. Sen kontekstin itsekin ymmärtäisin.
 

Håkanhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Altavastaajat
Mitä muihin arvoihin tulee, niin on kyllä kummallista että tällaisessa tilanteessa kuin nyt ollaan niin mieluummin puolustellaan sananvapauteen vertaavilla asioilla tuomittua juutalaisvihaajaa ja koronavastaista henkilöä epäsuorasti tai suoraan.
Sanon sen taas. Tarvitseeko meidän joukkueillamme tai samantien yhtiöillä olla edes arvoja?

Kertoisitko vihdoin, että kuka on puolustanut Kärkkäistä?
 

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelipaikallinen JYP, Ukrainan maajoukkue
Hesarissa oli taannoin juttu Bill Browderista, joka totesi, että varallisuus antaa hänelle mahdollisuuden sanoa ja tehdä asioita, jotka kokee tärkeiksi. Hänen tapauksessaan Putinin vastustaminen. Ei tarvitse miettiä seurauksia samalla tavalla, kuin asuntolainaa maksavan duunarin. Kärkkäinen tosiaan saa palstatilaa jo menestyksensä kautta, mutta hän myös aktiivisesti tuo hupsuja mielipiteitään julki. Eli tekee mielipidevaikuttamista, joka joihinkin tehoaa.

En ala ketään Kärkkäisellä kävijää moralisoimaan. Vielä vähemmän Kärppien peleissä kävijää tai fanituotteita ostavaa. Se millä olisi mielipidevaikuttamisessa riittävä vastavoima olisi sponssisopimuksen irtisanominen. Tällöin pitäisi löytyä talkoohenkeä toisaalta, ettei kaikkea säilytetä seuran vastuulle.

Kyllähän tämä mielipiteiden vaihto ja sen määrä jo kertoo, että näihin asioihin kannattaa kiinnittää huomiota. Vaikka vaaleissa äänestysprosentti laskee, niin ei kaikkea haluta nykyään purematta niellä.
 

Lasolie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Nashville Predators
Eli vähintäänkin epäsuorasti siis kaikki Raksilaan jalallansa astuvat ovat rokotevastaisia natseja. Eihän siinä, kaikki tavallaan toki.

En muuten astuisi jalallakaan Kärkkäisen kauppaan nykyisin saati ostaisi sieltä mitään. Se on minun korsi (ja paljon isompi sellainen) kekoon Juha Kärkkäisen boikotoinnissa. Natsi Kärkkäinen ei tule missään vaiheessa olemaan este minun hallille menemiseen.

En haluaisi vittuilla, mutta muistathan jättää myös älypuhelimet ostamatta? Niisssä on hyvin suurella todennäköisyydellä lapsityövoimalla kerättyä malmia. Mut eihän se ketään kiinnosta. Paradoksi.
Noh, sinähän sen asian oikein päin lopulta käänsit. Kyllä, ne ihmiset jotka tiedostavat Kärkkäisen olemassaolon mutta eivät kuitenkaan välitä kytköksestä Kärppiin ja menevät hallille epäsuorasti tukevat Kärppien kautta Kärkkäisen näkyvyyttä. Ne samat ihmiset jotka ostavat älypuhelimia (lue kaikki) ovat samanlaisia epäsuoria lapsityövoiman mahdollistajia ja käyttäjiä, kun se ei tapahdu oman nokan alla se sivuutetaan ja lopulta unohdetaan.

Miksi tuo älypuhelinesimerkki muutenkaan on verrattavissa tähän kun minä omilla teoillani voin vaikuttaa Kärppiin ja Kärkkäiseen, mutta en globaaliin älypuhelinmarkkinaan, johon on kirjaimellisesti mahdoton tuoda omaa kortta kekoon yksittäisenä henkilönä.

Lisäyksenä vielä että tietenkin Kärkkäisen takana seisojat ja Kärppien peleissä käyvät ihmiset ovat todennäköisesti eri ihmisryhmä, mutta sitä faktaa se ei poista että Kärkkäisen sponsoroinnin jatkamisella Kärpät luovat organisaatiosta suoran tukijan ja faneistaan epäsuoria tukijoita.
 
Viimeksi muokattu:

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Huh, some on kyllä melkoinen paikka. Aikamoiseen hurmokseen ovat monet itsensä kiihdyttäneet. Hupiukko Juha Kärkkäinen on jälleen kerran hurjastellut aatoksillaan julkisesti ja jostain syystä juuri tällä kertaa ihmiset reagoivat. En muista tällaista älämölön määrää aiempien letkautusten vuoksi syntyneen, vaikka on sieltä karumpaakin tarinaa tullut.

Juha hupajaa, annetaan olla. Mitä tuolle enempäänsä huomiota antaa. Keskitytään kannustamaan suosikkiseuraamme. Mielenkiintoinen kausi kuitenkin tuloillaan. Joukkueemme on oululaisempi kuin miesmuistiin. Se lisää ainakin meikäläisen routasydämen lyöntitaajuutta. Tulta munille!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös