Mille naurat juuri nyt?

  • 13 205 095
  • 50 364

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Oletko tosissasi? Ja sinäkö ihan pokkana väität, että esim. Lidström ja Orr ovat ihan pelaamalla nuo +/--tilastot hoitaneet? Kyllähän parhaat pelaajat tunnistavat etukäteen tilanteet milloin kannattaa olla kentällä ja milloin ei, ja tässä on Kostitsyniltä hyvä esimerkki.

Ovechkinilla ei siis ole lainkaan +/- pelisilmää, kun palloilee kentällä viimiseen asti. Heti kun kiekko menetetään, niin selkä suoristuu ja oma joukkue pelaa 5 vs 4 alivoimaa, kun peli on capsin alueella ja Ovie on jäällä. Mikään ihme ettei se mitään enää saa aikaan, kun halua ei ole enää sitä kiekkoa hankkia takaisin, jos se menetetään.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Mutta tekeekö se sitten heistä parhaita puolustavia pelaajia, jos osaavat mennä oikeaan aikaan vaihtoon? Ei. Ne on sitten ne muut seikat.

Olet tainnut astua jo muutamaan miinaan tässä keskustelussa. :)
 

Wilson-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Suoritus itsessään on aika maaginen. Melkein voisi väittää, että ainoastaan yhdestä maailmankolkasta tulee tuollaisella mielenlaadulla varustettuja kiekkoilijoita.

Kyseinen suoritus on kyllä erikoisinta mitä olen vähään aikaan kiekon parissa nähnyt. Siis tuohan on melkeimpä puhdas 2vs2 tilanne ennenkui Kostitsyn menee vaihtoon. Monta metriä etumatkaa Petrelliin. Tuon +/- kikkailun olisi ymmärtänyt jos Petrell ja toinen Oilers-pelaaja olisivat olleet karkumatkalla.
 

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyseinen suoritus on kyllä erikoisinta mitä olen vähään aikaan kiekon parissa nähnyt. Siis tuohan on melkeimpä puhdas 2vs2 tilanne ennenkui Kostitsyn menee vaihtoon. Monta metriä etumatkaa Petrelliin. Tuon +/- kikkailun olisi ymmärtänyt jos Petrell ja toinen Oilers-pelaaja olisivat olleet karkumatkalla.

Nyt taidan puolestani itse astua miinaan toteamalla, että eihän yli -ja alivoimilla jaeta miinuksia?
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Nyt taidan puolestani itse astua miinaan toteamalla, että eihän yli -ja alivoimilla jaeta miinuksia?

Ylivoimalla tehdyistä/ alivoimalla päästetyistä maaleista ei jaeta plussia/miinuksia, mutta jos tekee alivoimalla maalin niin siitä saa plussaa ja ylivoimalla pelanneet pelaajat miinusta. Jos siis vanhat käytännöt on vielä voimassa.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Nyt taidan puolestani itse astua miinaan toteamalla, että eihän yli -ja alivoimilla jaeta miinuksia?

Kyseessähän on alivoimamaali. Alivoimamaalista tulee luonnollisesti plussat ja vastustajan ylivoimaviisikolle tai -nelikolle miinukset. Ylivoimamaaleista ei sitten tule kumpiakaan, mutta alivoimamaaleista tulee ihan normaalisti.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Joo anteeksi mä huijasin. En puhunut totta, olin trolli. Antakaa kakkua, yhden viikon voin ottaa.

Mutta olipa huvittava tilanne, Kostitsynille pisteet siitä että pokkaa riittää.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt taidan puolestani itse astua miinaan toteamalla, että eihän yli -ja alivoimilla jaeta miinuksia?

YV:llä pelaava joukkue jos päästää av-maalin niin silloin av-porukalle kaikille tulee +1 kun taas yv:llä oleville kaikille pitkä miinus (-1).
 

Saasta

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Miinako tässä nyt on? Tuossahan sitä nimenomaan ei nähdä, kun Kostitsyn ei saa miinusta, kun ehtii vaihtoon.

Vai tarkoitatko Petrelliä ja Gagneria, jotka pelaavat tilanteen oikein ja saavat plussat? Molemmat kuitenkin vetävät +/- -tilastossa miinuksella.

Nyt nauran tälle.

edit. en pahantahtoisesti.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Tämä kyllä osui ja upposi täysin.

E: Piti vielä mainita, että Oman Elämänsä-Amatööri-Räppäri-Riimittelijät -ketjusta bongattu.
Pöllitty läppä. Tai no, samaa perua ku mun allekirjoitus eli ns. sigu. TJEU
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Jatketaan vielä sen verran naureskelua, että eipä näy Predatorsin kokoonpanossa mr Selkeä.

Nashville Predators at Columbus Blue Jackets Game Boxscore - 03/19/2013

Hauskaa tuossa on myös se, että tuota Edmonton-peliä edellisen pelin Kostitsyn oli huilannut, koska Trotz oli tyytymätön herran asenteeseen ja etenkin puolustuspelaamiseen. No seuraavassa matsissa eli tuossa Edmonton-pelissä Sergei näyttikin sitten sitä asennetta ja rautaista puolustamista.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
IS Radiotuomarien mukaan Ville Nieminen oli tokaissut Siim Liivikille: "Kuka jätkä sää oot kun et osaa puhua etkä pelata?".
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Vielä kovempi veto oli muistaakseni "I'm a spy". Henkkahan myös kivitettiin lavalta jollain festareilla ja Hesarin NYT totesi tapauksesta, että "onneksi kukaan ei saanut kivestä päähänsä".

Olin siellä festareilla. Se oli rantarock vaasassa ja meikäläinen oli sen verran teini,että tuli känniin yhdestä kaljasta. Nykyään tarvitaan jo kolme,että saa saman vaikutuksen :)
Mutta henkka tosiaan kivitettiin lavalta pois ja sinne ei oikeasti satanut mitään muutamaa kiveä vaan ihan vitusti ja mukana myös pulloja. Tämä siis kännisen teinin silmillä katsottuna,joten totuus voi olla 3 kiveä ja muovinen muumipullo.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Ville Nieminen, mies jonka puhetta hädin tuskin tamperelaisetkaan ymmärtävät, vittuilee muille puhumisesta.

Jos taskussa on Stanley Cup -voitto, niin on varaa vittuilla joillekin märille simoille ihan mistä haluaa ja ihan miten paljon haluaa.

Hienosti Kantor pääsit mielensä pahoittajien -listalle. Liivik tuskin itse edes ymmärsi (jos ymmärsi, niin ei ainakaan tajunnut), että hänelle vittuiltiin, joten sinänsä hieman turhaan otit herneen nenukkiin.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Jos taskussa on Stanley Cup -voitto, niin on varaa vittuilla joillekin märille simoille ihan mistä haluaa ja ihan miten paljon haluaa.

Pelitaidoilla ja saavutuksilla on ihan perusteltua, jopa suotavaakin vittuilla, enhän minä siihen ottanut kantaa.

Hienosti Kantor pääsit mielensä pahoittajien -listalle. Liivik tuskin itse edes ymmärsi (jos ymmärsi, niin ei ainakaan tajunnut), että hänelle vittuiltiin, joten sinänsä hieman turhaan otit herneen nenukkiin.

Kiitoksia, hienoa mikäli tällaiselle listalle päädyin. Mielestäni en kuitenkaan pahoittanut mieltäni tai vetänyt herneenpalkoa nenääni. Kuten sanoin, niin lähinnä huvituin siitä ristiriitaisesta mielikuvasta mikä itselleni tuli Niemisestä vittuilemassa kenelle tahansa puhumisesta. Mutta kuten sanoit, niin tuskin Liivik tästä paljon edes tolkkua sai.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös