Mille naurat juuri nyt?

  • 13 197 261
  • 50 363

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Siideri-case

Aluksi olin "heh, onpas hassu juttu."
Sitten kun luin juttua eteenpäin, niin olin jo "hah, miten voi olla noin torspoa sakkia?"
Sitten nauroin ääneen..
Nyt koitan olla herättämättä seinänaapureita tällä naurunremastuksella. Vedet tulee silmistä ja mahaan koskee. ALKOHOLITONTA SIIDERIÄ LAVOITTAIN!!! :D
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Aluksi olin "heh, onpas hassu juttu."
Sitten kun luin juttua eteenpäin, niin olin jo "hah, miten voi olla noin torspoa sakkia?"
Sitten nauroin ääneen..
Nyt koitan olla herättämättä seinänaapureita tällä naurunremastuksella. Vedet tulee silmistä ja mahaan koskee. ALKOHOLITONTA SIIDERIÄ LAVOITTAIN!!! :D

Sama homma täällä, vesi valuu silmistä ja mahaan koskee :D

Vielä tuo Viron tuliaiset-sketsi pohjalle, sieluni silmin näen Hissu Hietalahden näköisen läpsyn aukaisemassa pakun takaluukkua. "voi perrrr..."

Ei saatana, itse myös luulin, että kyseessä on se pari lavaa per kaveri, mutta jos sitä on perkele Hiacella lasti tuotu... Ei jumalauta, parasta vähään aikaan. :D
 

Teloch

Jäsen
Jos joku kerää kolehtia pisnisporukalle Jatkiksen puolesta lähetettävään adressiin, olen mukana. Hetken jo meinas vituttaa huonosti nukuttu yö, mutta tää päivä on jo nyt plussan puolella vahvasti.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos joku kerää kolehtia pisnisporukalle Jatkiksen puolesta lähetettävään adressiin, olen mukana. Hetken jo meinas vituttaa huonosti nukuttu yö, mutta tää päivä on jo nyt plussan puolella vahvasti.

Nohnoh, eiköhän pisnisporukka ota homman haltuun, hakee vielä Tallinnasta Hiacellisen halvinta kirkasta ja tuo (pimeille) markkinoille hienon "Blandaa itse(si)"-siiderikonseptin. Jossain vaiheessa alkoholistiystäväni kertoivat, että ainakin tällaisesta lonkerosta tulee halvempaa kuin valmiista tavarasta.

Onhan tuo toki tilanne, josta kuuluu saada vittuilua osakseen ikuisesti.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Voin hyvin kuvitella jamppojen ostopähkäilyn siellä Tallinnan pullomarketissa. Siinä on lippis vinossa mietitty ankarasti mitä sorttia kannattaa tuoda, tuodaanko kaljaa vai siideriä vai mitä mehuja oikein tuodaan. On oltu kahden vaiheilla, kunnes viime tingassa joku on tehnyt veret seisauttavan megalöydön.

- Jumalauta isännät hei, tää siideri on 15 senttiä pullolta halvempaa kuin kumpikaan noista!
- No miksei me heti huomattu tätä, tässä on joku oranssi lappukin päällä, nää on vielä tarjouksessa. Siis 15 senttiä halvempaa!
- Paljos näitä oikein on tässä... hei jos me otetaan nää kaikki, nää neljä trukkilavaa saattais upota pakuun kaikki jos ei oteta mitään muuta!
- Menee varmasti, ainakin jos laitetaan loput keissit istuinten taakse ja vedetään penkit niin eteen kuin ne siirtyy.
- No joo, ahdasta voi vähän tulla mutta onneksi ei oo ajamista kovin montaa tuntia.
- Nyt äijät lätinät pois, ryhdytääs kantamaan noita kassan kautta autoon niin päästään joskus ryypillekin.
- Ääh prkl <kantopuhinaa>... On noita siidereitä tossa kuitenkin ihan saatanasti. Pitää varmaan tunkea viimeiset pullot hanskalokeroon.
- Vittu kun ei tullu suksiboksia mukaan...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Noinhan se keskustelu varmaan on mennyt. =D

Lisäksi ovat varmaan hehkutelleet, että kuinka paljon voittoa niistä siidereistä saa kun myy.
 

Berrie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Ilves
Voisi vielä kuvitella kavereiden tuumailevan...
- ens kerralla tullaan kuorma-autolla tai otetaan ainaki peräkärry mukaan
- miettikää äijät miten paljo me netotaan...


Vallitsevasta tilanteesta tulee kyllä väkisinkin mieleen Lare lotto/jokerikupongin kanssa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Alkoholittomien oluiden ja siidereitten ostot on kyllä aina äärimmäisen hauskoja tapahtumia ja siinä kohtaa ei voi kuin nauraa ja vuolaasti.

Tuo on kyllä totta! Eräille tutuille sattui samanlainen lapsus jokunen vuosi sitten juhannusjuomien kanssa kun oli Lidliltä tarttunut mukaan alkoholittomia siidereitä, ja ilmeet mökillä oli olleet kuulemma kovin synkeät. Mutta siinäkään ei ollut kyse tuollaisista määristä, vaan ainoastaan parista laatikosta.

Ei voi kyllä oikeasti kuin nauraa tuolle tapaukselle, voi hyvin kuvitella kuinka kaverit on kuvitelleet keksineensä loistavan bisnesidean ja siellä on autossa varmaan kuumeisesti laskeskeltu kuinka paljon voittoa noista saadaan... Kunnes totuus iski vasten kasvoja...
 

tutzba

Jäsen
Aamulla case non-alcohol siideri ei kauheasti naurattanut. Pikkuisen harmitti poikien puolesta. Nyt kun siirryin työpaikalle ja mietin, miltä tuntuu ostaa uskomaton määrä siideriä, millä ei ole mitään käyttöä, en voi tehdä muuta kuin nauraa. Ihan oikeasti, tuo on niin julmaa!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nauruhan syntyy noissa tapauksissa usein siitä, että taustasyynä on helposti ahneus ja myös saituus, kun kuvittelee saavansa selkeästi halvemmalla bisset tai siiderit itselleen. Sitten käykin näin.

Kaveripiirissä on muutama tälläinen pihiydestä johtunut ykkösoluen (siinä nyt sentäs on vähän alkoholia) ostotapaus bileisiin tapahtunut ja niille on kyllä lupa nauraa.

Tälläiset jutut ei vaan unohdu.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Muistan yhden tapauksen sen jälkeen kun KOFF viimeksi oli etikettejään muuttanut. Lähikaupan kiva setä kysyi minulta kassalla, että "xxx, oletko nyt ihan varma että haluat ostaa kymmenen pulloa tätä ykkösolutta?". En ollut enää yhtään niin varma asiasta.

Minä en ainakaan mihinkään kolehteihin lähde mukaan. Ostavat kuitenkin niillä rahoillakin vain alkoholitonta siideriä.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Minä en ainakaan mihinkään kolehteihin lähde mukaan. Ostavat kuitenkin niillä rahoillakin vain alkoholitonta siideriä.

Käsittääkseni tuo ylempänä mainittu kolehti kerättäisiin Pisnisporukalle™ lähetettävään surunvalitteluaddressiin. Minä voisin osallistua.

Alkuperäiselle postaajalle kysymys, paljonko sitä siideriä loppujen lopuksi oli? Ei nyt pullon tarkkuudella, mutta vähän tarkemmin kuin "lavoittain".
 

M10

Jäsen
Vielä tänäänkin on jaksanut hihityttää tämä case-siideri. Se on jotenkin vielä pahempi kuin alkoholiton olut. Molemmat ovat perkeleestä, mutta tuo siideri ilman alkoholia on todella karmaiseva ajatus. Ja lavoittain.

Silti eniten hihityttää tuo ao. quoten boldattu osa.

Nauran paskaista naurua kämppiksilleni, jotka ostivat lavoittain alkoholitonta siideriä Virosta. Kämpässä sen verta kireä ilmapiiri tällä hetkellä, että päin naamaa vittuilu saa jäädä huomiseen.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
"If it sounds too good to be true, it probably is."

Siinä kavereille loppukesäksi pohtimista, että mitähän tuo oikein tarkoittaa. Nyt nimittäin napsahti kerralla ja kunnolla.

Sympatiaakin löytyy, mutta repeämättä en minäkään pystynyt olemaan.

Jäätävää settiä.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Luulen saavuttaneeni iloista aidoimman, eli vahingonilon, maksimin. Tölkkiä auki ja kippis!
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Kuinka paljon mahtuu pieneen Hiaceen...
Pieneen Hiaceen...
...siiturilavoja?

Kuinka mahtuu tähän pieneen Hiaceen...
Pieneen Hiacheen...
...lavoja niin monta, ALKOHOLITONTA!
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Olen kuullut festareilla riemumielin kannetusta korillisesta olutta joka paljastui ykkösolueksi. Tämä tapaus runsaasta määrästä alkoholitonta siideriä vetää naaman väkisinkin vahingoniloiseen virneeseen, ei voi mitään. Jääkaapissa on tölkki olutta, alkoholillista, taidan ottaa, kippis myös täältä.
 

TML

Jäsen
Vahingoniloni määrää häiritsee se että mitä lavaa tässä tarkoitetaan. Nyky teinit mieltävät ainakin jossain asian näin: lava=case=kori=24 pulloa, tolppa=mäyrä=12 pulloa. Toisaalta saattaahan kyse olla tosiaankin trukkilavasta.
Minä olen kokoajan ollut siinä uskossa että lavoittain tarkoittaa että noita useita 24 -satseja on tuotu. Määrä on vielä pimennossa mutta eiköhän siihen vastaus saada ellei sitten Uncained ole mennyt hirnahtamaan eilen ja saanut kuonoonsa pahasti.

Jos tästä oma ketju olisi tehty voisi sanoa että epic thread.
 

Berrie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Ilves
Harvemmin kyllä tulee ääneen naurettua ketjun antimille, mutta tämä tapaus kyllä kirvoittaa melkein vedet silmiin. Työkaveritkin kiinnostuivat tapauksesta.

Unchainedin kohtalo hieman pelottaa, voi olla väkivalta läsnä kun alkaa noita sankareita asiasta hehkuttamaan. Mutta toivottavasti saamme kohta lisäraporttia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös