Mille naurat juuri nyt?

  • 13 264 167
  • 50 455

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kävin tänään ostamassa kaljaa kaupasta niin pari angstaavaa teiniä yritti sylkee nilkoille ja huus mua pissikseks. Mihin tää maailma on menossa?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kävin tänään ostamassa kaljaa kaupasta niin pari angstaavaa teiniä yritti sylkee nilkoille ja huus mua pissikseks. Mihin tää maailma on menossa?

No oletko sä pissis? Jos et niin miksi et vetänyt kakaroita daijjuun?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
No oletko sä pissis? Jos et niin miksi et vetänyt kakaroita daijjuun?

En ole pissis vaikka monestikin olen asiaa pohtinut. En edes ns. Pissa-Lasse vaikka pukeutuminen ja mieli ovatkin noiden sankareiden kanssa samalla aaltopituudella. Mulla on kuitenkin arvot kunnossa.

En vedä ketään daijuun jos ei ole pakko sillä en halua lisää merkintöjä ansioluettelooni.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
En vedä ketään daijuun jos ei ole pakko sillä en halua lisää merkintöjä ansioluettelooni.

No jos nyt hieman livauttaa korville niin ei tuosta sanomista tule. Ja jos sulla on oikein ansioluettelo niin sehän kaipaa vaan uusia rekordeja. Korvista voi aina tuollaisia pahansuopia kakaroita nipistää. Niiden vanhemmatkin hyväksyvät tämän kevyen toiminnan.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
No jos nyt hieman livauttaa korville niin ei tuosta sanomista tule. Ja jos sulla on oikein ansioluettelo niin sehän kaipaa vaan uusia rekordeja. Korvista voi aina tuollaisia pahansuopia kakaroita nipistää. Niiden vanhemmatkin hyväksyvät tämän kevyen toiminnan.

Eli kaverilla on kokemusta? Ei noita räkänokkia kannata lähtee ärsyttämään ksoka sit niitä tulee siihen monta ja tottakai otteet kovenee kun päästää sisäisen Robert Dirkin irti.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tälle Matti Vanhasen sanonnalle: "Puhun totta, mutta kaikkea ei voi muistaa". Jotenkin tuosta vaan tulee niin vahvasti mieleen tämä Annelin klassikko "Puhun niin totta kuin osaan".

EDIT: Tuon linkin takaa paljastuu siis kuva Ilta-Sanomien otsikosta.
 
Erään nimimerkin naisenkaato tai vastaavalle yritykselle. Niin maxi pihalla kaveri, että huh huh. En edes jaksa mennä vittuilemaan kyseiseen ketjuun. Neuvoista puhumattakaan.

Kaikki neuvot toki kelpaavat. Tervetuloa siis ketjuun mukaan. Ja ei se voi olla jaksamisesta kiinni, sehän on tuossa vähän matkan päässä.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kaikki neuvot toki kelpaavat. Tervetuloa siis ketjuun mukaan. Ja ei se voi olla jaksamisesta kiinni, sehän on tuossa vähän matkan päässä.

Ota Jomppa vanha kunnon Shermi mukaan niin oot sen jälkeen todella hyvissä asemissa.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
No sinun mielipidettä olen odotellut pitkään. Sä oot sitä mieltä että nakkisämpylää nakkikastikkeen kera tarjolle?

En. Vois olla että oikeesti voisin auttaa sua. Muistan vieläkin ne vuodet kun olin sun ikäises ja miten kova naistenkaatja olin. En mä pahalla, jos tuntuu että tarviit ihan live apua niin olen käytettävissä vaikka varmaa läpällä tän otatkin..
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Nimimerkille Ender00 Puhelinmyyntiketjussa, pakko naureskella kuinka paljon voi ihminen vihata puhelinmyyjiä. :D
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
MTV3:n sivulla on gallup siitä että tarvitseeko BB-Henna uutta leukaa. Huvitti kun katselin niitä äänten perusteluja niin varmaan 50% perusteluista meni tyyliin "Ei tarvitse uutta leukaa vaan uudet aivot". Tuosta voisi melkein äkkinäinen päätellä että kansa ei arvosta Hennan älykkyyttä kovin korkealle.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Newcastlen vieraspaita
Sopisi kyllä myös ketjuun pitäisikö itkeä vai nauraa. Kai siellä on pyjamabanaani hengessä sitten vedetty pelaajienkin nimet paidan selkämykseen, b1, b2 jne..
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Paitahan on mitä hienoin (oikeasti), mutta nuo shortsit ja sukat ovat jotain järkyttävää. Eikö niitä voisi korvata vaikka mustilla?

No paita vielä menisi sen myönnän, mutta nimenomaan tuo kokonaisuus on jotain niin hauskaa...
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
IL:n jutuille:

Huostaanotettujen lasten oikeuksia poljetaan ruotsalaisissa laitoksissa yleisesti, kertoo Ruotsin radio. Lue lisää...

- Kerran se vain kirpaisee. Se on varmin ja ainoa tapa palauttaa luottamus, sanoo kansanedustaja, entinen ulkoministeri Erkki Tuomioja (sd). Lue lisää...
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Aamulla nauroin itselleni. Aamiaispöytään olin iskenyt kupillisen kahvia ja tuopillisen vettä. Tämän jälkeen otin kaapista esille multivitamiiniporepötkön ja nakkasin muina miehinä sen poreen kahviin. Ihan hyvältä kyllä maistui.

Nyt nauran Facebookista löytyvälle uusimmalle(?) OPINTOTUKI EI EDELLEENKÄÄN RIITÄ- ryhmälle. Heti toisessa viestissä joku itkee miten tuolla tuella ei pahemmin kelkaa(*) ja autolainaa maksella.

* oletan tämän tarkoittavan moottorikelkkaa. Jos kyseessä on Stiga-merkkinen rattikelkka niin sitten en naura. Pelimiehen liike.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Nauran myös itselleni. Einespöperö mikroon ja se pois sieltä normaalisti. Puhelin korvalla ajattelin laittavani sinappia sekaan, mutta tiskipöydältä löräytin annoksen päälle tiskiainetta, kun oli samannäköisessä purkissa siinä vieressä. Joo, sattuhan näitä..
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nauran myös itselleni. Einespöperö mikroon ja se pois sieltä normaalisti. Puhelin korvalla ajattelin laittavani sinappia sekaan, mutta tiskipöydältä löräytin annoksen päälle tiskiainetta, kun oli samannäköisessä purkissa siinä vieressä. Joo, sattuhan näitä..

MAistuko hyvältä? Sillä tottakai sinä sen myös söitkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös