Mille naurat juuri nyt?

  • 13 194 408
  • 50 352

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Jenkeissähän ei rakenneta joissain paikoissa edes juurikaan kerrostaloja, vaan aina pitää olla helvetin isoja omakotitaloja. Puolella porukasta on kalliit asuntolainat ja sitten vaikerrellaan sen takia. Jotain Los Angelesiakin kun katselee kuvista, niin on pieni keskusta muutamalla pilvenpiirtäjällä ja sitten loputtomasti sellaista omakotitalomattoa joka suuntaan. Ihmisille voi tulla väärä kuva meiningistä, jos katsovat telkkarista vain New Yorkissa kuvattua viihdettä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Toi ”master bedroom” on kyllä hämmentävä käsite. Mihin hittoon sitä tarvitaan?
BDSM suhteissa se on se jossa Master asuu ja jonne orja pääsee vain jos käyttäytyy hyvin.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars

Kyseisen jutun kohta "Nyt isona tavoitteena on voittaa Liigassa mestaruus ja se on ainoa tavoite, joka minulla oli mielessä, kun tuli mahdollisuus siirtyä HIFK:hon, Pihlström linjasi Pihlström." aiheutti pienen hörähdyksen. Enkä nyt tarkoita ilkikurisesti tai vittuilumielessä. IFK:hon ja vielä tämän kauden IFK:hon voittamaan mestaruutta, ei nyt ihan ensimmäisenä ajattelisi että Helsingissä kannua keväällä nosteltaisiin. Toki seura menee pleijareihin niin mahdollisuus on olemassa. Tuli myös mieleen, että mestaruuskellohan näyttää kyllä IFK:n mestaruutta. Ehkä se on Pihlström joka lopulta minun horinoille nauraa, mutta nyt huvittaa minua. Eikä siinä, kyllä minulle IFK:n mestaruus kelpaisi, kun JYP siihen tuskin yltää, mutta en siihen millään jaksa uskoa.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Ja walking closet pitää myös tietenkin olla. Välillä myös se vähän hämmentävää kun saattaa olla "perus duunareita" ja budjetti jotain miljoonaa dollaria.
Walk-in closet, ei walking closet.

Sori, en pystynyt olemaan viilamatta pilkkua.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Veikkaan, että maailmassa on todella paljon graafikkoja ja suunnittelijoita, jotka vain käyvät läpi somea yms. ja käyttävät muiden ideoita surutta ominaan.

Tänä päivänä tämä on vielä niin helppoa. Olen itse opiskellut markkinointia n. 2004-2008 aikajanalla. Tuolloin ei netti tarjonnut aivan samaan tyyliin mahdollisuuksia ajattelemattomuuteen. Tai sitten ihmiseltä vaan puuttui isommin se ajattelemattomuus.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Tänä päivänä tämä on vielä niin helppoa. Olen itse opiskellut markkinointia n. 2004-2008 aikajanalla. Tuolloin ei netti tarjonnut aivan samaan tyyliin mahdollisuuksia ajattelemattomuuteen. Tai sitten ihmiseltä vaan puuttui isommin se ajattelemattomuus.
Opiskelin noihin aikoihin mediaa ja kuvaushommia, niin eipä sitä silloin niillä grafiikkakursseilla osannut kyllä miettiä, että pöllinpä netistä. Myöhemmin työelämässäkin graafikon hommissa ennemminkin pyysi joltain tutulta taitavalta apuja tai suositteli suoraa sitä tuttua ja taitavaa.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Opiskelin noihin aikoihin mediaa ja kuvaushommia, niin eipä sitä silloin niillä grafiikkakursseilla osannut kyllä miettiä, että pöllinpä netistä. Myöhemmin työelämässäkin graafikon hommissa ennemminkin pyysi joltain tutulta taitavalta apuja tai suositteli suoraa sitä tuttua ja taitavaa.

Jep, täydensit aika hyvin. Tuohon aikaan muutenkin oli niin helppo pysyä piilossa, että työnhakukursseillakin muistuteltiin lähinnä, että tsekkaisi googlesta, mitä omalla nimellä löytyykään. Osaisipa nykysomen käyttäjät miettiä noin. :D
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tiesin, että jääkiekon parissa on hiiriä, mutta...
"
Syytetty oli perustellut tilitysraporttien vettymistä ja katoamista sillä, että papereita oli säilytetty jäähallin myyntipisteessä, jossa oli hänen mukaansa kosteutta ja tuholaisia.

Ravintolapäällikkö sanoi, että hiiret olivat syöneet osan papereista."
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Onko näillä joku yhteys...?
 

Liitteet

  • 20240211_212442.jpg
    20240211_212442.jpg
    112,4 KB · kertaa luettu: 307
Pikkasen naurattaa Ruotsin paloturvallisuus. Siinä nyt ei ole mitään ihmeellistä, että olkipukki palaa joulun aikaan, mutta kun vesipuisto palaa keskellä talvea, eikä sitä saada sammumaan
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös