Mille naurat juuri nyt?

  • 13 261 375
  • 50 452

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nauran hiukan itselleni. Pakenin pitkään "vastuutani" täyttää yksi asiakastyytyväisyyskysely. Eihän minulla ole aikaa, se on hankalaa sun muuta tarjosin aina tekosyyksi sille miksen kyselyä ollut vielä täyttänyt.

Jätin viime tippaan vastaamisen ja kun vihdoin sain vastatuksi kyselyyn niin vastaaminen kesti noin kaksi minuuttia ja oli erittäinkin helppo täytellä.

Mitä tästä opimme? Sen ainakin ettei ennakkoluuloilleen kannata antaa liikaa valtaa.

Asiakastyytyväisyyskysely oli tuon mielenterveyskuntoutujien asumisyksikön kysely. Se on sitten eri asia kuinka hyödyllinen tuollainen noinkin lyhyt kysely on.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
InspiroBot

Tuo sivusto tuottaa motivaatiokuvia tekoälyn avulla. Lopputulokset ovat hulvattomia. Onneksi ihmiset eivät kuule kun repeilen itsekseni täällä.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaosseura
InspiroBot

Tuo sivusto tuottaa motivaatiokuvia tekoälyn avulla. Lopputulokset ovat hulvattomia. Onneksi ihmiset eivät kuule kun repeilen itsekseni täällä.
On kyllä hyvää matskua. Itse aikanaan näihin vittuuntuneena tilasin firman rahoilla tämän toimiston seinälle - siinä on totuuden siemen.

(linkki despair.com - oletuksena taitaa avata mukin aiheesta, mutta klikkamalla saa julisteen auki)
 
Äskeistä Rikospaikka-ohjelman haastattelua.

Toimittaja Pekka Lehtinen: "Rikosylikomisario Jari Koski, raiskaukset ovat lisääntyneet tänä vuonna Helsingissä 40 prosenttia. Mikä on syy?"

Rikosylikomisario Jari Koski: "yksi syy on tietenkin se, että näitä on tapahtunut tänä vuonna enemmän kuin viime vuonna"
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hienosti toimii taas tietotekniikka. Ei lähde maikkarin uusi päivitys lataamaan. Ollaan sitten salkkaripimennossa, kyllähän tuokin roska taas sitten parin päivän päästä toimii.

Eikä anna vanhalla versiolla katsoa, vaikka kaikki vanhat jaksot ennen näkyi. Loistavaa toimintaa, kaivetaan Netflixista jotain, kun se ainakin toimii.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Taas olen päätynyt nelosen stand up-ohjelmaa katsomaan. Täällä vitsaillaan Lahdesta. Deeguja täynnä koko kaupunki, tai ainakin Syke-kauppakeskuksen ympäristö. Hih hih, kyllä siinä niitä riittää kun on Alko ja pari katettua bussipysäkkiä missä istua ja jutella henkeviä. I know... been there! Siis odottamassa bussia kuunnellen kännisten juttuja.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Äskeistä Rikospaikka-ohjelman haastattelua.

Toimittaja Pekka Lehtinen: "Rikosylikomisario Jari Koski, raiskaukset ovat lisääntyneet tänä vuonna Helsingissä 40 prosenttia. Mikä on syy?"

Rikosylikomisario Jari Koski: "yksi syy on tietenkin se, että näitä on tapahtunut tänä vuonna enemmän kuin viime vuonna"

Tiedän kyllä, ei pitäisi tähän tarttua, sanomista tulee, kun väärään ketjuun seuraava mielikuvani väistämättä kirjautuu:

Ei sitten komisarius muistanut ilmoituskynnyksen alentumista mainita.
Myös tämä vuoden 2015 syksyllä polliisien ja median esiin nostama suunnaton uhka eli valheellisten raiskausilmoitusten määrä on nykyään jäänyt vaille huomiota. Taisi olla suomalaisten natsinaisten ohimenevä muoti-ilmiö se. Vai oliko sittenkään???

edit: eihän asiantuntija ollutkaan komissarius vaan ylikomissarius. Anteeksi niin maan perkeleesti.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Äskeistä Rikospaikka-ohjelman haastattelua.

Toimittaja Pekka Lehtinen: "Rikosylikomisario Jari Koski, raiskaukset ovat lisääntyneet tänä vuonna Helsingissä 40 prosenttia. Mikä on syy?"

Rikosylikomisario Jari Koski: "yksi syy on tietenkin se, että näitä on tapahtunut tänä vuonna enemmän kuin viime vuonna"
Jokainen seksuaali- ja väkivaltarikos on liikaa, joten en todellakaan naura tuolle asialle, mutta analogia on kieltämättä mielenkiintoinen. Vähän sama kuin sanoisi, että talvisodan syttymisen syy oli se, että sota alkoi.
 
Jokainen seksuaali- ja väkivaltarikos on liikaa, joten en todellakaan naura tuolle asialle, mutta analogia on kieltämättä mielenkiintoinen. Vähän sama kuin sanoisi, että talvisodan syttymisen syy oli se, että sota alkoi.

En minäkään seksuaali- ja väkivaltarikoksille tai niiden määrän lisääntymiselle naura, vaan nimenomaan kyseisen komisarion vastaukselle sen syistä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
En minäkään seksuaali- ja väkivaltarikoksille tai niiden määrän lisääntymiselle naura, vaan nimenomaan kyseisen komisarion vastaukselle sen syistä.
Ymmärsin toki; en missään tapauksessa sinuun viitannutkaan, vaan kommentoin yleisesti.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
12 ihmistä jonotti seksinukkebordellin avaamista Helsingissä. @Johnny B. Goode oot sä myös täällä?
En oo jonossa. Oon täälä sisällä. Mä oon duunissa täälä. Mun jopi on tyhjentää ne dollyt aina kun ne tulee täyteen. Ilmotusta vaan ylläpitoon jos niiltä alkaa valua "räkää" nenästä jos vaikka laukeet perseeseen. Se on täynnä sillon.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En oo jonossa. Oon täälä sisällä. Mä oon duunissa täälä. Mun jopi on tyhjentää ne dollyt aina kun ne tulee täyteen. Ilmotusta vaan ylläpitoon jos niiltä alkaa valua "räkää" nenästä jos vaikka laukeet perseeseen. Se on täynnä sillon.
Hyvä tietää. Sitä mä ihmettelin ku ruuttasin rojut torveen kesken kiihkeimmän suutelun nii se alko sylkemään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hyvä tietää. Sitä mä ihmettelin ku ruuttasin rojut torveen kesken kiihkeimmän suutelun nii se alko sylkemään.
Onks se se petite filipiino-malli? Juu, siä oli kolmet johnnyt pohjalla kun mun käskettiin koeajaa se ennen asiakkaille toimittamista. Zori.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Eiku tää saksalainen-kuulantyöntäjä-malli.

Juu ei se mithään, mulla olikin verensokerit vähän alhaalla nii suolaliuos teki ihan hyvää tähän paikkaan.
Aa, Gretel! Kerro terveisiä. Kuhan puati suljetaan niin Johnny äityy luolamieheksi sun perseesi kanssa, frau Gretel. Mun panzerfaust on jo todella liipasinherkkä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
HCH on avannut uuden ketjun, jonka sisältö on aiempiakin hämmentävämpi - jos mahdollista; nyt siellä mennään jo jollakin meta-kierteellä, kuten oheinen viesti osoittaa. Ensimmäinen kappale on vielä kuin jostakin astetta räväkämmin kirjoitetusta EP-profiilista, mutta sitten homma lähtee ns. laukalle. "Tekisi mieli repiä, kynsiä ja Gionette, kehien nuhruisten kiertolainen." OK.
Pat Gionette

Tyylipuhdas Northern Gonger, kulttimainetta sekä pitelemätöntä häirikköleimaa. Statsit uskottavuuden osalta piikissä, läsnäololla sisältöä iltoihin ja jännitettä, ehdotonta tuntua vaaran. Kantoi hahmossaan ainutlaatuista potentiaalia, mahtikakkuihin ja yleviin, ikuisiin porttikieltoihin.

Tekisi mieli repiä, kynsiä ja Gionette, kehien nuhruisten kiertolainen. Kutsumuksellien lähtöyksilö, joka pudotti yli 400 minuutin pommin Lakehead Jr. B kehissä. Suihki tilistä tiltiin ja sydänverellä suihkuun, aikaiseen suihkuun.

Jokaiseen brawliin, ydintuhoa ja 2006-07 sesonkiin, täsmäisku Northwestin SIJHL:ssa. Kyseinen liiga loi saumassa, varteenotettan rähinälupauksen. HCH, nielaisi myyntipuheen koukkuineen ja lähtölistat tulvillaan, paronia sekä gurua. Illoissa villiinnyttiin, hurjastellen seikkailuihin ja päädyttiin, tunnelmiin kehäeroottisiin.

Äärilaidalla koimme tunteen, ettei siellä tuijoteltu taululle tai taulukoihin. Ei tartuttu epäolennaisuuksiin vaan oltiin paikalla syistä oikeista. Kutsusta väkivallan, janosta viihteen ja tapahtumat kehissä, tarjosivat aikakoneita. Vinksahtaneet cowboyt sekä samurait ja Gionette, valovoimainen päätähti goonitarhassa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
HCH on avannut uuden ketjun, jonka sisältö on aiempiakin hämmentävämpi - jos mahdollista; nyt siellä mennään jo jollakin meta-kierteellä, kuten oheinen viesti osoittaa. Ensimmäinen kappale on vielä kuin jostakin astetta räväkämmin kirjoitetusta EP-profiilista, mutta sitten homma lähtee ns. laukalle. "Tekisi mieli repiä, kynsiä ja Gionette, kehien nuhruisten kiertolainen." OK.
Mun piti tästä tulla kirjoittamaan itsekkin. Toivoin salaa jotain muuta kun tätä samaa tajunnanvirtaa koska otsikossa oli jotain Beauties ja Bang stories. Rakas mieleni vei itseni kauniiden naisten räväkkään lempimiseen. Petyin.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Sokea juoksija Ronja Oja oli Ylen Aamu-tv:ssä tänään vieraana. Vierailun loppupuolella juontajana ollut Tommy Fränti sanoo naama peruslukemilla Ojaan katsoen että "Katsotaan nyt tunnelmia elokuulta" tms viitaten tuohon Ojan voittojuoksuun. Oja tajuaa tuon lipsahduksen ja repeää, vieressä ollut juontaja Sanna Savikko naurahtaa myös ja lopulta Fränti itsekin hieman hymähtää tilanteelle. Luultavasti joku valtuutettu repi pelihousunsa ja pahoitti mielensä Ojan puolesta, mutta Ronja osasi ainakin tuossa ottaa huumorilla tuon pikku sammakon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös