Mille naurat juuri nyt?

  • 13 210 736
  • 50 365

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Myönnän tunteneeni pari kertaa hiljaista ylemmyyttä, kun olen sosiaalisesta mediasta huomannut, mitä joku ent. kiusaaja nykyiseltään tekee tai ei tee. Minussa on tätä elitistiä. Tosin eivät he tiedä, että he ovat yhä mielestäni elämässään epäonnistuneita ääliöitä. Luulen, että mielipide on molemminpuolinen. No joo, eräs ääliö on vittu lekuri, eikä minua yhtään naurata ajatella, miten hän kohtelee potilaitaan.
 

SgtMarkov

Jäsen
Jaahas, ihan kuin mun nauramiset olisi jotain pois joiltain kirjoittajilta?

Okei, otetaan sen verran omia sanomisia takas, että ei nämä lattianlakaisut täysin mitään apinahommia ole, ja ihan hyvä että ovat jotain löytäneet. Sanotaan vaikka sitten että kyllä nämä kyseiset tyypit hieman huvittaa, kun silloin oltiin niin angstia ja kingiä ja nyt 20 vuotta myöhemmin samassa pisteessä nykyisten seiskaluokkalaisten tettiläisten kanssa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Sanotaan vaikka sitten että kyllä nämä kyseiset tyypit hieman huvittaa, kun silloin oltiin niin angstia ja kingiä ja nyt 20 vuotta myöhemmin samassa pisteessä nykyisten seiskaluokkalaisten tettiläisten kanssa.

20 vuotta ja jaksaa huvittaa. Sua kurmoitettiin kunnolla koulussa?
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
No joo, eräs ääliö on vittu lekuri, eikä minua yhtään naurata ajatella, miten hän kohtelee potilaitaan.

No, vaikka se lääkäri olisikin skidinä/teininä/joskus ollut mulkku/kiusaaja jotain kohtaan, niin voi loogisesti silti olla hyvä ja kuunteleva lääkäri potilailleen. Eikä sekään ole mahdotonta, että kyseinen lääkäri silti olisi edelleen "ääliö" sinut vapaalla kohdatessaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
No, vaikka se lääkäri olisikin skidinä/teininä/joskus ollut mulkku/kiusaaja jotain kohtaan, niin voi loogisesti silti olla hyvä ja kuunteleva lääkäri potilailleen. Eikä sekään ole mahdotonta, että kyseinen lääkäri silti olisi edelleen "ääliö" sinut vapaalla kohdatessaan.

Mulla on vähän aihetodisteita siitä, että kaveri ei ole parantunut luonnevioistaan. Mutta hän on kieltämättä enemmän Pitäisikö itkeä vai nauraa? -ketjun kamaa. Traaginen hahmo.
 

Flusher

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Panthers
Mulla on vähän aihetodisteita siitä, että kaveri ei ole parantunut luonnevioistaan. Mutta hän on kieltämättä enemmän Pitäisikö itkeä vai nauraa? -ketjun kamaa. Traaginen hahmo.
Mielestäni pitäisi arvioida opiskeluaikana onko ihminen sosiaalisesti kykenevä lääkärin ammattiin. Pari viikkoa sitten tutulla oli lääkäri, joka röyhtäili ja puhui potilaan päälle.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mielestäni pitäisi arvioida opiskeluaikana onko ihminen sosiaalisesti kykenevä lääkärin ammattiin. Pari viikkoa sitten tutulla oli lääkäri, joka röyhtäili ja puhui potilaan päälle.


Varmaan paras lääkäri mulla oli aikoinaan Turussa (ping @Vanha Len ) joku Nursultan tai vastaava Keski-Aasian äijä, joka sano että homma nyt haltuun, jätkä, painoa pois ja liikuntaa. Tässähän on se, että jollekin voi puhua yhdellä lailla ja toiselle sitten toisella lailla.
 

Pekkis

Jäsen
Mikäs niistä autokorjaamon hommista tekee apinan hommia? Minun nähdäkseni tekevät tarpeellista ja kunniakasta duunia, ja mikä tärkeintä, ylipäätään tekevät duunia?

Vai kunniakasta duunia? Varmaan joku tekeekin, mutta mikään taho yhteiskunnassa ei ole minua niin paljon elämäni aikana kusettanut, ja sitä kautta rahaa minulta "varastanut" kuin autokorjaamot. Saatana kun tarttis muutamaakin kusipäätä käydä oikein turpaan vetämässä. Yhden kerran pääsin erään ison merkkiliikkeen huoltopäällikköä lyömään oikein isosti vastapalloon. Äijä koitti aikansa kassalla kitistä, että eihän tämä nyt näin voi mennä, mutta tällä kertaa kusetettavaksi aiottu asiakas olikin tehnyt taustatyönsä sen verran mallikkaasti, että totutusta poiketen poistui huollosta naama virneessä. Ai että tuntui hyvältä!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ehkä tässä naureskelussa oli kyse siitä, että entisistä kingeistä on nyt tullut palvelijoita. Monille elämän tähtiaikaa saattoi olla peruskoulu ja armeija, eikä siinä mitään. Hyvin tuntemassamme tv-sarjassa Frendit Monica pääsee lopulta teinivuosien jälkeen treffeille lukion kunkun kanssa ja pettymyshän se on, kun jätkä edelleen on töissä leffateatterissa ja harrastaa wedgieitä. On muuten hyvä jakso, heti alussa Ross pääsee kerrankin vedättämään Rachelia. Nehän oli sillon breikillä, kuten tiedetään.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Vai kunniakasta duunia? Varmaan joku tekeekin, mutta mikään taho yhteiskunnassa ei ole minua niin paljon elämäni aikana kusettanut, ja sitä kautta rahaa minulta "varastanut" kuin autokorjaamot...

Kannattaisi varmaan sitten valita nuo autokorjaamot hiukan tarkemmin. Olen minäkin tullut muutaman kerran tullut niiden toimesta vedätetyksi, mutta kyseiset paikat menivät vaihtoon ja nyt on homma pelannut mallikkaasti jo useita vuosia. Ei ne autokorjaamot ole ainoita paikkoja, jossa yritetään koijata asiakasta. Voisin nimetä muutamankin alan - en nimeä - jossa toiminta on vielä paljon härskimpää. Ja ihan pukuhommia.

Kyllä minä nyt sen ymmärsin jo alkuperäisestä viestistä, että kirjoittaja purki antipatioitaan entistä koulukiusaajaa tms kohtaan kommenteillaan. Kysymys on enemmän siitä, että noista kannattaisi päästä yli ja jatkaa eteenpäin.

Lääkäreistä. Yksi lääkäri totesi kylmän viileästi joitakin vuosia sitten, että Prof. Puck, teistä on tullut läski sitten viime näkemän. Kyllä se hiukan itsetunnon päälle kävi kuulla moinen ja rehellisyyden nimessä kommentissa oli aimo annos liioittelua. Mutta näin jälkikäteen kiitän kyllä kyseistä tohtoria suorasukaisuudestaan, sillä olihan se aikamoinen potku persuuksille. Oli niitä ylimääräisiä kiloja kuitenkin jokunen kertynyt. Muistan vieläkin tunteen kun kävelin vastaanotolta ulos; samaan aikaan vitutti ja nauratti.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sarjassamme epäsopivat naurun aiheet. Aamun lehdessä oli otsikko "Itsemurhaa yrittänyttä on autettava" ja siitä tuli heti Fingerpori-tyyppinen mielikuva, jossa joku näyttää kuinka se solmu pitää oikeasti tehdä. Ei pitäisi paljon naurattaa, mutta huvitti silti.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
vittu lekuri
Yhdys sana. Ja joo ei oo omakohtaista kokemusta, mutta eikö yleensä eukot oo aika tarkkoja noista toosalääkäreistä niin kaipa hän käyttäytyä osaa. <hymiö>

PS. Nauran jälleen nukkumiselleni, menikin jo useampi päivä jokseenkin normaalisti vaan...
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
@Golden AWe n kiemurtelulle lattialla, kun @SergeiK iskee oikealla suoralla.

Feminismi-ketjusta bongattua, siellä tehtiin samalla maalitolppien siirtelyn SE.
Tämä oli kyllä hyvä vääntö. Linkkejä ei tullut sitten millään, mutta sen sijaan puhuttiin jostain varjouhriutumisesta.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
@Golden AWe n kiemurtelulle lattialla, kun @SergeiK iskee oikealla suoralla.

Feminismi-ketjusta bongattua, siellä tehtiin samalla maalitolppien siirtelyn SE.
Awe on kyllä surkuhupaisa hahmo. Paskaa suoltavasta hassuttelijasta kehkeytynyt paskaa suoltava tiedostava älykkö. Melkoisen norsunluutornin rakensi vapaalta keskustelulta poissa ollessaan.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
"Tiedostava älykkö" on kehu. Vain esim. populistien luomassa kielessä älykkyydestä tehdään joku eliitin tms. vihollinen.

Minusta kannattaa hankkia ammattiapua, jos joku palstanimimerkki menee 10+ vuoden ajan/jälkeen tunteisiin. 99 % pääsee yli, muutama vesuri on "huvittunut" tai "nauraa", mikä tarkoittaa nettikielessä ärsyyntymistä.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
ISTV:n ydinasestudio. Jotenkin vaan alkoi naurattamaan, kun ajattelee millaiset ihmiset tuotakin katsoo.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suuren maailman meininkiä akselilla Tampere-Kouvola: Liigapelaajan tyttöystävä otti siirron raskaasti - TPS:n Jonne Virtaselta armoton kuitti

Esimerkiksi Janni Hussin kaltaisten henkilöiden julkisuusarvosta voi olla montaa mieltä, mutta kyllähän vielä nolompia ovat kehnot kopiot turhista julkkiksista.
Komidia-arvoa lisää Monsterin historia vaimonsa "tossun alla". Viittaan tapaukseen jossa sekä JYP että HIFK julkaisivat Virtasen sopimuksen ja myöhemmin ainakin huhuiltiin Virtasen jääneen Jyväskylään vaimonsa toiveesta.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Ei helvetti. Tampereelta Kouvulaan on google-mapsin myötä etäisyyttä vajaa 200 km. Toivottavasti pystyvät vielä tapaamaan toisiaan.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Olin kahden naapurikannattajan kanssa Arenalla ja Tapparan 1-0 maalin jälkeen kundit päättivät hankkia liput myös sunnuntaiksi. Lupasin tarjota.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Awe on kyllä surkuhupaisa hahmo. Paskaa suoltavasta hassuttelijasta kehkeytynyt paskaa suoltava tiedostava älykkö.
Huvittava tapaus kerta kaikkiaan, jota vielä fanitytöt tulivat heti puolustamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös