Mille naurat juuri nyt?

  • 13 206 783
  • 50 365

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kunhan ei Ruotsin porinkieliseen kouluun.

Arvostan kyllä vaasalaista kiekkohuhulogiikkaa, siinä jää Speden naisetkin kakkoseksi.

Kyllä vaan. Mikäs tämä oli kun Valtonen oli kehunut jotain pelaajaa televisiossa ja siitähän huhu lähti myös liikkeelle?
 

Ralph

Jäsen
Mikäs tämä oli kun Valtonen oli kehunut jotain pelaajaa televisiossa ja siitähän huhu lähti myös liikkeelle?
Nuorten MM-kisojen aikaan Ylen kommentaattorina toiminut Valtonen kehui Hintzin pelaamista. Tästä sitten Sport-fani onnistui kaivamaan huhun, että Hintz siirtyy Sportiin.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuka Mashur?

Tämä jaksaa muakin edelleen huvittaa, jossain ketjussa asiasta taannoin avauduinkin. Sikäli ymmärrettäväähän se on, että tällaisella palstalla kaikille se nimen oikeinkirjoitus ei ole niin justiinsa, eikä tarvitse ollakaan. Mutta kun tuon virheellisen kirjoitusmuodon olen tässä nyt parin viikon sisällä bongannut ainakin kahden eri kanavan urheilu-uutisista ja ainakin kolmen eri lehden nettisivuilta, niin se on jo melko surkuhupaisaa. Yrittäkää edes!
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Oikeeseen ketjuun tuli tämä :D ei hitto vie.. Taitaa jäbille tulla kovat sponsorit kohta, yhellä videolla jo 5 miljoonaa katsojaa ja monilla muila miljoonia/satoja tuhansia :D Jätkillä on kyllä tiukassa naurun pidättäminen, mutta niin on kyllä mullakin.

Toivottavasti oli kaupallistanut kanavansa mainoksilla heti alusta lähtien, hyvät taskurahat saa tuolla kanavalla.

Muutenkin aivan mahtava toteutus, kerronta ja videon rakenne.
 
Ihmiset keskustelevat Brysselin pommi-iskua käsittelevässä ketjussa ilmeisesti ihan tosissaan iskun vaikutuksista omiin tuleviin lomareissuihin. Joku sanoo, että eipä huvita paljon perheelle lentoja varailla, mihin muut kommentoivat, että kyllä me teemme reissumme tästä huolimatta. Huhhuh.

Itsehän mietin usein kolariuutisia luettuani, että uskaltaako sitä ajaa tänään töihin vai pitäiskö kävellä.
 

sinikettu

Jäsen
Itsehän nauran usein nimimerkki @Kirjoittelija lle kun mies tykkää yksinkertaistaa kaiken. Eli hiukan simppeli kaveri siis kyseessä (hymiö)
Huumori on aina hyvästä. Tosin tässä tapauksessa aivan faktaa Kirjoittelija kirjoittelee. Vaikka tällaisia terrori-iskuja tulisi joka päivä jossain päin Eurooppaa, niin siltikin lienee moninverroin todennäköisempää kuolla autokolarissa tai kolauttaa päänsä kylpyhuoneen lattiaan viikon mittaisella hotellireissulla Madridissa kuin joutua sinä aikana terrori-iskun uhriksi. Puhumattakaan sitten vähän arkisempien letaalitekijöiden, kuten syövän tai sydänkohtauksen saamisesta. Saatavuusharhaa iskee taas akuutisti päälle useilla ihmisillä.
 
Saatavuusharhaa iskee taas akuutisti päälle useilla ihmisillä.

Voi tietysti pohtia sitäkin, että onko noiden kirjoitusten pointti oikeasti keskustella matkustamisen riskeistä vaiko ennemminkin tuoda ilmi, että minä olen muuten menossa tänä vuonna ULKOMAILLE! Jälkimmäistä ehdin jo toki harjoittaa tämän iskun innoittamana tuolla "Matkakohteenne"-ketjussa itsekin.
 

Bacon

Jäsen
Onhan tuo terrori-iskun osuminen omalle kohdalle aika helvetin huonoa tuuria, silti mahdollista. Veli tuossa aikaisemmin päivällä kertoi, että hänen kaverinsa oli ottanut samalta lentoasemalta normaalin lomakuvan eilen illalla ja jakanut sen facebookissa. Tänä aamuna lähti sitten kone sieltä Skotlantiin 6-7 välissä. Mitähän mahtaa henkilön päässä liikkua tällä hetkellä. Siinä meinasi vähän ikävämpi lottovoitto osua kohdalle.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Voi tietysti pohtia sitäkin, että onko noiden kirjoitusten pointti oikeasti keskustella matkustamisen riskeistä vaiko ennemminkin tuoda ilmi, että minä olen muuten menossa tänä vuonna ULKOMAILLE! Jälkimmäistä ehdin jo toki harjoittaa tämän iskun innoittamana tuolla "Matkakohteenne"-ketjussa itsekin.
Oikeastiko pidät matkustamista jonain eliitin hupina? Aikana jolloin muutamalla kympillä pääsee jo aika kauas. Ummikot ulkomailla alkaa olla häviävän pieni vähemmistö. Mutta kerta tämä aiheutti parran pärinää, niin avataan hieman. Kumman uskot olevan terroristien päätavoite? Harventaa vääräuskoisten joukkiota, vai aiheuttaa pelkoa? Jos kohta a), niin kovin on tehotonta, jos taas kohta b), niin mietitäänpä hetki mikä ihmismieleen voi ensimmäisenä juolahtaa. Minä väittäisin, että ei ole ollenkaan tavatonta miettiä, että: "Nyt noissa Euroopan suurkaupungeissa paukkuu - minä olen menossa Euroopan suurkaupunkiin. Mitä jos?"

Ei siinä tarvi olla kovinkaan kummoinen poikkeama, että ihmiset alkavat toimimaan eri tavalla kuin normaalisti, tai kelaamaan asioita omalle kohdalleen.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Opin tänään että jokin asia voi olla jokseenkin totta. Kannattaa lukea tätä palstaa, aina oppii uutta.
 
Minä väittäisin, että ei ole ollenkaan tavatonta miettiä, että: "Nyt noissa Euroopan suurkaupungeissa paukkuu - minä olen menossa Euroopan suurkaupunkiin. Mitä jos?"

Mikseivät nämä samat ihmiset kommentoi jotain autokolariuutisia täällä foorumeilla tyyliin "minäkin ajan päivittäin autoa, mitäköhän nyt seuraavaksi". Siksi, että ei siinä pääse samalla kasuaalisti mainitsemaan, että on sitä muuten tullut käytyä Brysselissäkin.
 
Viimeksi muokattu:
K

kiwipilot

Vähemmän yllättäen white trash bitch, alkoholistiperheen lapsi, kaikkien kateellisten luuserien kuningas - ja ai niin - linnakundin poika rientää ilkkumaan - tällä kertaa ihmisten pelokkuudelle. Väärin ahdistettu. Toisaalta köyhä pummi joka ei matkusta, ei voi myöskään tietää.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
En pidä mutta en näe noilla "minä olen menossa heinäkuussa Saksaan, eikä tällainen isku saa minua reissuani perumaan" -jutuilla mitään muuta informaatioarvoa kuin "minä olen muuten menossa ULKOMAILLE!".
Ei pitäisi minun vuotuiset Saksan vierailut kovin suurena yllätyksenä tulla foorumi-aktiiveille. Tai ylipäätään kellekään se, että matkustelee - edes tän yhden reissun verran ainakin per vuosi. Onneksi on lentopelko, niin nämä lähikohteet ovat olleet viime vuosina ohjelmassa. :) Jollain Berskan reissuilla kannattaakin lähteä keulimaan täällä foorumilla, kun miettii kuinka paljon täällä tyypit oikeasti reissaa. Mutta sovitaan, että se oli brassailua. Toivottavasti seuraavaksi räjäytetään Linnanmäki, niin tilaan samana päivänä Tallinnan matkan.

Mikseivät nämä samat ihmiset kommentoi jotain autokolariuutisia täällä foorumeilla tyyliin "minäkin ajan päivittäin autoa, mitäköhän nyt seuraavaksi". Siksi, että ei siinä pääse samalla kasuaalisti mainitsemaan, että on sitä muuten tullut käytyä Brysselissäkin.
Niin, minulla ei ole ajotaitoa, korttia, tahi autoa ja vaikken tänne ole siitä puhunutkaan, niin monta kertaa tulee mietittyä, että näinköhän mun kannattaa itse lähteä tuonne sekaan sotkemaan ikinä.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Nyt pääs nauru kun @Kirjoittelija täällä arvostelee muita siitä että mainostavat omia ULKOMAAN reissujaan, kun sama nimimerkkihän joka väliin tuppaa kertomaan kuinka käy niin ja niin paljon ulkomailla hienoissa reissuissa katsomassa valioliigaa ja änäriä yms.. (nauruhymiö)

1. Selviäisin joskus edes yhdestä ulkomaille suuntautuvasta penkkiurheilureissusta hölmöilemättä kännissä.

Tässä yksi esimerkki, kun pitänyt taas oikein listan kärkeen laittaa että kaikki tietäisivät kuinka paljon hän käy ULKOMAILLA!
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Jos et sattunut huomaamaan, tunnustin tämän ketjun viestissä numero 38 005 tekeväni itse ihan samaa. Pyrin kuitenkin laittamaan niihin viesteihin jotain muutakin sisältöä kuin sen ulkomailla käymisen.

Onko tämä "hölmöilemättä kännissä" sitä muuta sisältöä mitä sinä aikuinen(?) ihminen haluat kertoa meille? Minusta se kuulostaa ihan joltain 16-18v henkilön jutuilta vkolopun jälkeen amiksen tupakkipaikalla.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Opin tänään että jokin asia voi olla jokseenkin totta. Kannattaa lukea tätä palstaa, aina oppii uutta.
Minua naurattaa se ettei täällä enää naureta, vaan opitaan. Myös viestin kryptisyys naurattaa. Voiko jokin asia toisaankin olla jokseenkin totta?
 

Ralph

Jäsen
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös