Mille naurat juuri nyt?

  • 13 199 589
  • 50 363
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Sportin vitutusketjussa on varsin mielenkiintoisia juttuja. Yhden kirjoittajan mielenterveyttä horjuttaa itse Saatana, toinen pohtii joukkuevoin sulamista.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sportin vitutusketjussa on varsin mielenkiintoisia juttuja. Yhden kirjoittajan mielenterveyttä horjuttaa itse Saatana, toinen pohtii joukkuevoin sulamista.

Joukkuevoin? Pakko mennä kattomaan. Sportin kannattajissa on kieltämättä menoa ja sitä meininkiä. Hyvä että liigaan saadaan reipasta mestismeininkiä.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Katsoin Sportin pelin ja voin ymmärtää mielenterveyden järkkymisen, varsinkin kun tietää että puikoissa on mm. Valtonen ja Virmanen. Silti kieltämättä vähän huvittaa tuo ketju,
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
On rumaa lyödä lyötyä mutta naurattaa silti.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Eli nyt @bebeto tietää miltä tuntuu lukea hänen kommenttejaan mamu- ja politiikkakeskusteluissa. Jaksaa naurattaa. Jatkuvasti ihan todistetusti väärässä, mutta kommentteja ja asiaa löytyy aina.

No c'mon runkkari, äijällä on vitusti sanottavaa, mutta vähän asiaa. Melkein voi mielummin väitellä minun kanssa ja olen itse dorka kuin ryssä pasilassa.
 

Nick Neim

Jäsen
No c'mon runkkari, äijällä on vitusti sanottavaa, mutta vähän asiaa. Melkein voi mielummin väitellä minun kanssa ja olen itse dorka kuin ryssä pasilassa.
Mä olen samanlainen, en mä sitä kiellä. Paljon tykkään puhua, mutta yleensä lätisen vain paskaa. Siksi juuri se jaksaa naurattaa, kun tunnistaa samankaltaisen henkilön.

Jos olisin stadissa, niin pyytäisin kaljalle, ihan pelkästään tän Cicciolina-fanituksen vuoksi. Nyt nuoleskellaan huolella. Mutta saatana kun en ole, niin en pyydä. Täytynee joulun jälkeen kävästä siskolla. Tuun väittelemään joskus sitten.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mä olen samanlainen, en mä sitä kiellä. Paljon tykkään puhua, mutta yleensä lätisen vain paskaa. Siksi juuri se jaksaa naurattaa, kun tunnistaa samankaltaisen henkilön.

Jos olisin stadissa, niin pyytäisin kaljalle, ihan pelkästään tän Cicciolina-fanituksen vuoksi. Nyt nuoleskellaan huolella. Mutta saatana kun en ole, niin en pyydä. Täytynee joulun jälkeen kävästä siskolla. Tuun väittelemään joskus sitten.

Onko tuo loukkaus? Pitäisi olla itse saatana voidakseen pyytää kalkkifrediä kaljalle?

No heh.
 

Nick Neim

Jäsen
Onko tuo loukkaus? Pitäisi olla itse saatana voidakseen pyytää kalkkifrediä kaljalle?
Ei moni muu varmaan fredin* kanssa pärjäisi. Ainakin selvää hyötyä siitä olisi.

*Uskallan käyttää jo lempinimeä, kun ollaan kumpikin ka alkuisia. Ja todennäköisesti pienessä maistissa. Nyt odotellaan yhtä sankaria saarnaamaan siitä, kuinka känniääliöt eivät enää pysy edes KKK-ketjussa. Hyi vittu!
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Mä olen samanlainen, en mä sitä kiellä. Paljon tykkään puhua, mutta yleensä lätisen vain paskaa. Siksi juuri se jaksaa naurattaa, kun tunnistaa samankaltaisen henkilön.

Jos olisin stadissa, niin pyytäisin kaljalle, ihan pelkästään tän Cicciolina-fanituksen vuoksi. Nyt nuoleskellaan huolella. Mutta saatana kun en ole, niin en pyydä. Täytynee joulun jälkeen kävästä siskolla. Tuun väittelemään joskus sitten.

*Austinissa.

Mutta anyway, joskus vielä varmaan ollaan nordiksella samaan aikaan ja lupaan tarjota ylihintaisen bissen.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kuten @TosiFani jo vastasi, tuohon tilanteeseen ei joudu, jollei ole päihdeongelmaa. Muuten tuo ei ole mahdollista, sillä kyllä asumis- ja työttömyys- tai toimeentulotuki riittävät vallan mainiosti toimeentuloon.

Kodittomat Suomessa ovat kodittomia omaa tyhmyyttään/alkoholisoitumistaan. Jos he OIKEASTI haluaisivat lämpimät oltavat, he jättäisivät oluen katkon jälkeen vähemmälle.

Tuo on yhtä typerä ja oikovastaus kuin jonkun surkean kioskikirjan romaanin ratkaisu. Asiat eivät ole noin mustavalkeita. Laitoit kaksi vaihtoehtoa: ihminen on juonut katon päältään TAI ihminen on OMAA TYHMYYTTÄÄN koditon. Etenkin jälkimmäisestä kiinnostaisi lisäselvitys. Kerros enemmän, kiitos.
 

Baldrick

Jäsen
Etenkin jälkimmäisestä kiinnostaisi lisäselvitys. Kerros enemmän, kiitos.

Tyhmyydellä tarkoitan kyvyttömyyttä priorisoida rahankäyttöä kattamaan ensiksi perustarpeet eli asuminen ja ruoka. Valtiolta jokainen Suomen kansalainen saa kyllä rahaa kattamaan elämisen. Toki osa kodittomista saattaa olla mm. mielenterveysongelmaisia, jolloin tyhmyyden piikkiin itsestä huolehtimista ei voi laittaa.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Okei, nyt ymmärrän viestiäsi paremmin. Mun mielestä ihmistä pitää auttaa, jos on vajavainen kyvyiltään, eikä heittää taivasalle. Suomi on YHÄ hyvinvointivaltion nimellä kulkeva maa ja sellaisen tuntee siitä, miten se kohtelee heikoimpiaan.
 

Baldrick

Jäsen
Okei, nyt ymmärrän viestiäsi paremmin. Mun mielestä ihmistä pitää auttaa, jos on vajavainen kyvyiltään, eikä heittää taivasalle. Suomi on YHÄ hyvinvointivaltion nimellä kulkeva maa ja sellaisen tuntee siitä, miten se kohtelee heikoimpiaan.

Tästä olen samaa mieltä, että kaikkia pitää auttaa, mutta rajansa kai kuitenkin kaikella. Ja Suomessa on kyllä kaikki mahdollisuudet olla jotain muuta kuin koditon. Joskus ihmiset eivät ymmärrä omaa parastaan ja lähtevät pois auttamisen piiristä, mille nyt ei periaatteessa mitään mahda, kun ei ketään voi pakottaa.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Okei, nyt ymmärrän viestiäsi paremmin. Mun mielestä ihmistä pitää auttaa, jos on vajavainen kyvyiltään, eikä heittää taivasalle. Suomi on YHÄ hyvinvointivaltion nimellä kulkeva maa ja sellaisen tuntee siitä, miten se kohtelee heikoimpiaan.
Kyllähän noita autetaan, mutta ei ketään aikuista voi loputtomiin hyysätä. Ei ole yhteiskunnan vika, jos ihmisellä ei ole lainkaan elämänhallintaa ja menettää kämppänsä aina kun sellaisen saa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kaveripariskunta oli ollut eilen lestadiolaisten häissä. Molemmille tuo ns. "elämän eliksiiri" maistuu ihan kohtalaisen hyvin, niin sanoivat että oli kohtalaisen kuiva meno kun alkoholia ei nautittu. Tämän pariskunnan mies vielä totesi, että oli varmastikin ekat häät josta poistuu itse omalla autolla. Tokihan nyt sinänsä hankala mennä uskonnon perusteella ketään arvostelemaan (ei sillä että näiden lahkojen juttuja millään muotoa hyväksyisin tai allekirjoittaisin), mutta onhan tuo nyt tietynlainen kulttuurishokki kun käytännössä täysin toisesta ääripäästä tullaan juhlimaan.

Häätilaisuus oli ollut kuulemma kohtalaisen jäykkä muutenkin. Siinä missä esiim. luterilaisten häissä ne jeesus-jutut jätetään kirkkoon, niin näissä kekkereissä Jessen ja Jumalan läsnäolo jatkui siellä itse juhlallisuuksissa myös. Kyllä niistä juhlista kuulemma osa porukasta lähti johonkin jatkamaan, kuulemma miesporukan jäsenet olivat keskustelleet että "Noh missäs on jatkot, lähdetään saunomaan".

Mitä tapahtuu lestojen häiden jatkoilla? Ylistetään herran sanaa ja juodaan vissyä?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Mitä tapahtuu lestojen häiden jatkoilla? Ylistetään herran sanaa ja juodaan vissyä?
Varmaan käydään läpi koko jälkikasvu, jota on se parikymmentä kappaletta.

Toisaalta, mä tiedän erään perheen jolla jälkikasvua on melkeinpä parikymmenen ihmisen edestä. Eikä mitään uskontokuntaa edusta. Se vaan huvittaa että vanhimmalla ja nuorimmalla kersalla on jotain 20v ikäeroa. Sängyssä tosiaankin touhuttu muutakin kuin nukuttu.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kamalaa jos ei saa viinaa. Saatanan hihhulit! En hyväksy!
Pitää kyllä myöntää että laitoin alkuperäisen viestini ehkä väärään topiciin, mutta toisaalta siinä mielessä vähän nauratti kun muistelin eilistä keskusteluamme tuon kaverini kanssa. Mutjoo, kieltämättä uskonto on vähän sellainen asia että ei siitä nyt ihan täysin voi alkaa toisia syyttämään, koska ne on kuitenkin niin henkilökohtaisia asioita joillekin.

Ja kyllä, häissä pitää olla viinaa ja mielellään yksi tappelukin. Onko ne muuten suomalaiset häät, häh?
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Mitä tapahtuu lestojen häiden jatkoilla? Ylistetään herran sanaa ja juodaan vissyä?

Tilaisuuksiensa ulkopuolella lestadiolaiset puhuvat yllättävän harvoin uskonnosta. Sellaista porukasta riippuen ehkä hivenen varautunutta, mutta aika leppoisahenkistä yhdessäoloa nuo lestadiolaistenkin "jatkot" ovat.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"Nainen synnytti taksissa – nimeää lapsensa Uberiksi”
Ohessa lähde: http://www.iltasanomat.fi/perhe/art-1449978674538.html
Jos lapsi olisi syntynyt hississä, niin hänen etunimensä oli Otis Kone? Jälleen pääsee kysymykseen kuinkahan typerän autoihin liittyvän nimen jälkeisilleen voi antaa:
Jarmo Cadillac Mähönen
Ferdinand Porsche
Sisu Valmet Vanaja
Stina Kia Siiderikoski
Gerald Rudolph Ford

Onhan Väestörekisterin mukaan Suomessa hieman yli 40 Lada nimistä naista, mutta kertooko se syntymä- vai alullepanopaikan? Minun vanhin tytär voisi olla alkuperäisen tarkoituksen ja paikan peusteella Mustikka-Herkkutatti Saab von Neanderthal.
On tuolla huonompiakin nimiä, vai onko?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös