Mille naurat juuri nyt?

  • 13 202 432
  • 50 364
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jäsenen @Kai Nu Laine saama kakku. 1kk kermakinuskia järsittäväksi.

Muistan kyllä kuinka otteluseurannassa hieman ärsytti tuon "vihollisseuran" kannattajan möläytykset, mutta aika raju ottelurangaistus kerrasta. Käsittääkseni ei oo samaan rikkeeseen ennemmin syyllistynyt?

Onhan nuo tuollaset hymiöihin ja "asiallisuuteen" verhotut toistuvat provoilut pahempia kuin pari spontaania haistavittu- huudahdusta. Ihan hyvä modeilta et lopettavan moisen kieroilun samantien. Kaitsu on ihan söötti nuorukainen, mutta kyllä ignoret rapsahti täälläkin päälle viime pelissä. Ko eivaan jaxa.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Päätti vielä kuitenkin yllättäen jatkaa showtaan viime pelissäkin. Liekö se sitten tuonut lisäkakkua.
Nooh, eiköhän poika jossainvaiheessa opi mitä tarkoitetaan vastustajan kunniottamisella..
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Jäsenen @Kai Nu Laine saama kakku. 1kk kermakinuskia järsittäväksi.

Muistan kyllä kuinka otteluseurannassa hieman ärsytti tuon "vihollisseuran" kannattajan möläytykset, mutta aika raju ottelurangaistus kerrasta. Käsittääkseni ei oo samaan rikkeeseen ennemmin syyllistynyt?

Pleijareissa kaukalon puolella tuomarilinja aina hieman löystyy mutta täällä näköjään tiukkenee. Tuo flametuspykälä on muutenkin hyvin tulkinnanvarainen ja tuon piiriin voidaan lukea lähes mitä tahansa. Omasta mielestäni kakku tuli todella löyhin perustein sillä otteluseurantaketjussa on lauottu paljon pahempaankin ilman rangaistusta. Mutta kuten on jo todettu, toiset ovat täälläkin tasa-arvoisempia kuin toiset. Ei tämä silti naurata, moderaattoreiden herkkänahkaisuus sensijaan kyllä.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Omasta mielestäni kakku tuli todella löyhin perustein sillä otteluseurantaketjussa on lauottu paljon pahempaankin ilman rangaistusta. Mutta kuten on jo todettu, toiset ovat täälläkin tasa-arvoisempia kuin toiset. Ei tämä silti naurata, moderaattoreiden herkkänahkaisuus sensijaan kyllä.
Olisi saattanutkin päästä kuin koira veräjästä, jos olisi jäänyt siihen yhteen kertaan. Mutta ensimmäisen viestin pienoisen paskamyrskyn jälkeen, seuraavassa pelissä heitetty vastaava kommentti nyt on ihan puhdasta trollausta (tai flametusta, ihan miten vaan).
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olisi saattanutkin päästä kuin koira veräjästä, jos olisi jäänyt siihen yhteen kertaan.

Noinhan se taitaa olla. Kyllähän @Kai Nu Laine varmasti ymmärsi leikkivänsä tulella, kun ns. uusi kommenttinsa. Nooh, oppirahoja jne. Ja luulisi hänen lusimistaan hiukan helpottavan sen, että sai vastustajallekin hommattua minuutteja, vaikka itse ainoana ison rangaistuksen ottikin.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Jumalaketjussa esiintyville todistuksille jumalan olevaisuudesta tai olemattomuudesta. Jos mun jääkaapissa ei ole maitotölkkiä, niin ei kai mitään maitotölkkiä olekaan. Ei saatana. Tuli mieleen vanha ongelma: Jos mies puhuu yksin metsässä eikä yksikään nainen ole häntä kuulemassa, niin onko hän silti väärässä.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
...Jos mun jääkaapissa ei ole maitotölkkiä, niin ei kai mitään maitotölkkiä olekaan. Ei saatana.

Lähes aukottoman "Maitopurkkiteoreeman" soveltamista:
Jos olen kännissä hönöillyt ja selitellyt typeryyksiä, enkä muista sitä seuraavana päivänä, niin asiaa ei ole edes tapahtunut, eihän?
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Lähes aukottoman "Maitopurkkiteoreeman" soveltamista:
Jos olen kännissä hönöillyt ja selitellyt typeryyksiä, enkä muista sitä seuraavana päivänä, niin asiaa ei ole edes tapahtunut, eihän?
Ei tietenkään. Tälle teoreemallehan löytyy loputtomasti sovelluksia. Nyt on löydetty todellinen filosofian kulmakivi.
 

Jeffrey

Jäsen
Naurattaa oma elämäntilanteeni eli mulla ei ole mitään hajua mistä tässä Kai Nu Laine-portissa on kyse!

Kai Nu Laine kommentoi otteluseurantaketjussa Vahalahden loukkaantumista melkolailla harmittomasti (okei, myös harkitsemattomasti) tyyliin "Jes! Vahalahti ulkona pelistä". Tästä sitten puoli jatkoaikaa kimpaantui mielestäni varsin kohtuuttomasti.

Okei, vastustajan kunnioittaminen... Mutta hei aikuiset miehet!

Edit: Ilmeisesti pysynyt linjassaan myös seuraavassa ottelussa, tästä minulla ei tietoa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Edit: Ilmeisesti pysynyt linjassaan myös seuraavassa ottelussa, tästä minulla ei tietoa.
Laittoi seuraavan matsin otteluseurantaan jotakuinkin samat sanat Teemu Nurmesta. Kovin oli mukahauska heitto, mutta selkeä provotarkoitus. Se ekahan oli vain tyylittömyyttä ja huonoa asennetta. Veikkaan että pelikielto tuli nimenomaan tuosta toisesta heitosta.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Edit: Ilmeisesti pysynyt linjassaan myös seuraavassa ottelussa, tästä minulla ei tietoa.
Khyl. Vähän kyllä vaikutti siltä että tämän sitten kirjoitti tahallaan, jerrykanisteri kainalossaan.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Selailin tuossa Blues-JYP - pelin kuvakoostetta ja lievän naurunremakan aiheutti jonkun Jyväskyläläiskannattajan/kannattajaporukan pahvinen Kari Tyni katsomoreksiviittana:

Kuva pahvi-Tyntsästä
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nauran KHL:n tuomarityöskentelylle. Katselen parhaillaan pudotuspeliottelua TsSKA Moskova - SKA Pietari. Tilanne oli 1-1, kunnes vierasjoukkue SKA meni päivänselvällä potkumaalilla johtoon, kun SKA-pelaaja potkaisi maalille heitetyn kiekon ilmasta komealla volleylla verkon perukoille. Tuon selvempää potkuliikettä ja sen myötä potkumaalia en muista ihan hetkeen nähneeni, mutta eihän mun mielipiteellä näistä ole mitään merkitystä. Viisi-kuusi minuuttia tuota videolta tarkasteltiin ja tämän jälkeen päätuomari näytti keskelle.

Jos joku tätä peliä katselee ja on sitä mieltä, että tuon hyväksyminen maalina oli oikea tuomio, niin mielellään kuulisin perusteluja sille. Olen valmis muuttamaan mielipidettäni, jos se vääräksi osoitetaan. Siihen saakka olen sitä mieltä, että KHL on ainoa liiga maailmassa jossa tuollaisella potkulla voidaan tehdä maali.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Selailin tuossa Blues-JYP - pelin kuvakoostetta ja lievän naurunremakan aiheutti jonkun Jyväskyläläiskannattajan/kannattajaporukan pahvinen Kari Tyni katsomoreksiviittana

Ihan kuin olisi saanut vähän osumaa. Tuskin kuitenkaan on törmännyt Hippoksen käytävillä tähän yhteen palstan ex-sankariin, sillä hänen angstinsa määrällä olisi varmaan pahvi-Kari pelkkää silppua.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ihan kuin olisi saanut vähän osumaa. Tuskin kuitenkaan on törmännyt Hippoksen käytävillä tähän yhteen palstan ex-sankariin, sillä hänen angstinsa määrällä olisi varmaan pahvi-Kari pelkkää silppua.
Älä unohda sitä että näitä "Ultras Tynejä" oli kaksi.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oliko hyvät naurut?

Kiitos kysymästä, oikein makoisat. Kuten aiemmassa viestissäni lukeekin, niin olen valmis muuttamaan mielipidettäni jos se vääräksi osoitetaan ja näinhän siinä kävikin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös