Mille naurat juuri nyt?

  • 13 215 287
  • 50 368

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En tiedä. Ehkä heitä kiinnostaa se jääkiekko. Ja jos kerta naurat muille ihmisille sen takia koska heitä kiinnostaa Liigan finaalit, niin ehkä se kertoo enemmän vain sinusta kuin muista.

No siis kysehän on siis siitä, että jos on oikeasti jonkun joukkueen fani, niin miksi yhdenkään muun joukkueen menestys kiinnostaa tippaakaan? Tätä tarkoitin, kun sanoin että kun SaiPa on tippunut, niin ihan sama kuka voittaa.

Toisekseen naureskelin sille, mitä tuolla studiossa analysoidaan, että kuinka tämä on kova paikka, kuinka tämä on nyt talvisotaa, kuinka tämä on nyt elämää kovempi paikka. Mitä vittua, se on jääkiekkoa, ei yhtään mitään muuta.

Kerro nyt mitä tämä kertoo minusta? Kun sille linjalle lähdit.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sama se kumpi voittaa

No siis kysehän on siis siitä, että jos on oikeasti jonkun joukkueen fani, niin miksi yhdenkään muun joukkueen menestys kiinnostaa tippaakaan? Tätä tarkoitin, kun sanoin että kun SaiPa on tippunut, niin ihan sama kuka voittaa.

Toisekseen naureskelin sille, mitä tuolla studiossa analysoidaan, että kuinka tämä on kova paikka, kuinka tämä on nyt talvisotaa, kuinka tämä on nyt elämää kovempi paikka. Mitä vittua, se on jääkiekkoa, ei yhtään mitään muuta.

Kerro nyt mitä tämä kertoo minusta? Kun sille linjalle lähdit.

No olihan tämän iltainen mitä mainiointa viihdettä, hyvä peli. Nytkin tuuletin Kärppien kolmatta maalia, kunnes muistin ainiin. Se oli Kärpät.

Silloin kun aikoinaan sai YLEltä katsella MM- kisat, kyllä mä katsoin vaikka Kanada- Ruotsi matsin. Tai Venäjä- USA. Miksen katsois. Eikä se menestys niinkään vaan menestymättömyys? Toivon aina et Ruotsi tai Ässät häviää :)

Ja nyt kun kysyit, niin ooks vähän tosikko?
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
No siis kysehän on siis siitä, että jos on oikeasti jonkun joukkueen fani, niin miksi yhdenkään muun joukkueen menestys kiinnostaa tippaakaan? Tätä tarkoitin, kun sanoin että kun SaiPa on tippunut, niin ihan sama kuka voittaa.

Eli oikea fani ei voi katsoa jääkiekkoa ellei "oma" joukkue pelaa?

Kyllä minua ainakin kiinnostaa katsoa SC-finaalit tai MM-kisojen finaali ilman, että se oma joukkue siellä pelaa. Minua kiinnostaa katsoa jääkiekkoa enkä sinällään edes fanita mitään joukkuetta, vaan ennemminkin katson lätkää koska se on äärimmäisen mielenkiintoinen peli.

Toisekseen naureskelin sille, mitä tuolla studiossa analysoidaan, että kuinka tämä on kova paikka, kuinka tämä on nyt talvisotaa, kuinka tämä on nyt elämää kovempi paikka. Mitä vittua, se on jääkiekkoa, ei yhtään mitään muuta.

Kirjoitit näin:

Nauran kaikille niille, joiden mielestä jääkiekon sm-liigan finaalit (siis jos oma joukkue ei pelaa siellä) on jotain elämää suurempaa.

Tuossa ei ainakaan mainita studiota kertaakaan, ei edes sanallakaan.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ja nyt kun kysyit, niin ooks vähän tosikko?

Ymmärrän pointtisi. Mutta mua kiinnostaa vain SaiPan ja sitten Suomen maajoukkueen pelit. Jos kumpikaan ei pelaa, mua ei kiinnosta ne matsit ollenkaan. Ihan sama, onko kyseessä marraskuinen sarjapeli tai sm-liigafinaalit Tapparan ja Kärppien välillä tai MM-kisojen alkumatsi Italian ja Slovenian välillä. Tai onko kyse MM-kisojen tai olympialaisten finaalista Tshekki vs. USA.

Toisekseen mua siis huvittaa se analysoinnin määrä, että kuinka paljon tähän peliin vaikuttaa se, että Lasse Kukkosella on ollut kaksi päivää armoton ummetus tai että Ville Nieminen ei ole tehnyt pistettäkään kahteen peliin. Tai että mitä tarkoittaa tämä tai mitä tarkoittaa se ja miten pelaajat valmistuvat tällaiseen elämää suurempaan peliin. Vittu se on jääkiekkoa, pelaa siellä sitten Tappara tai SaiPa ja parempi voittaa aina, ilman mitään etukäteen mietittyjä tekosyitä. Se on vain ja ainoastaan jääkiekkoa, ei mitään muuta.

Ehkä mä sitten olen tosikko.
 

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Minä nauran nimimerkille, joka ei tunnu ymmärtävän sitä, että kenties jääkiekko-ottelun studioennakossa onkin ihan tarkoitus käydä läpi pelin pieniä nyansseja, vaikka lappenrantalaislähtöisen bussikuskin silmissä tuo onkin turhanpäiväistä tamperelaisen ja oululaisen kiekkojoukkueen kohdatessa.

Sinällään tämä ei ole ainoa asia, mikä kyseisen nimimerkin edesottamuksissa naurattaa. Jo ihan allekirjoituksensa on melkoista huumorikamaa, etenkin taustat tuntien.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sinällään tämä ei ole ainoa asia, mikä kyseisen nimimerkin edesottamuksissa naurattaa. Jo ihan allekirjoituksensa on melkoista huumorikamaa, etenkin taustat tuntien.

Hyvä että sinuakin joku asia naurattaa, vaikka itse olet palstan suurin vitsi.

Oletko muuten jomman kumman mainitsemasi kolmosnick? Sun kakkosnikin kun satun monestakin syystä tietämään, kuten varmasti moni muukin.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Tulin aika uutena, mutta aktiivisena jatkoaikalaisena katsomaan, että mille täällä nauretaan. Ajattelin, että täällä on hauskoja juttuja, mutta enemmänkin tuntuu olevan ilotonta vittuilua.

No. Aihepiiriin liittyen ajattelin kirjoittaa jutun, jonka yksi kaupparatsukaverini tässä kertoi, mikä minua nauratti.

Herra Virtanen oli kuolinvuoteellaan ja sanoi vaimolleen. Odotan yhteistä elämäämme taivaassa ja toivon, että et kuolemani jälkeen ole kenenkään miehen kanssa. Jos kuitenkin olet niin aina silloin käännyn haudassani.

Herra Virtanen kuoli. Rouva Virtanen eli vielä muutaman vuoden, mutta sen jälkeen hänenkin elinpäivänsä päättyivät. Rouva Virtanen tuli taivaan portille ja kysyi Pyhältä Pietarilta, että missähän täällä mahtaa olla herra Virtanen. Pyhä Pietari sanoi, että meillä on täällä monta Virtasta. Voisitteko kuvailla miestänne tarkemmin. Vaimo kertoi miehestään ja mainitsi myös miehen lupauksesta kääntyä haudassaan, jos hän olisi toisen miehen kanssa. Silloin pyhä Pietäri sanoi. Nyt minä tiedän. Tarkoitatte hyrrä Virtasta.
 

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Oletko muuten jomman kumman mainitsemasi kolmosnick? Sun kakkosnikin kun satun monestakin syystä tietämään, kuten varmasti moni muukin.

En ole kummankaan kolmosnick. Jälkimmäinen virke onkin sitten suht hämmentävä. Mikä se kakkosnickini oikein on? Kirjoita nyt esiin, kun tuollaiset vihjailut aloititkin.
 

dorka

Jäsen
Oletko muuten jomman kumman mainitsemasi kolmosnick? Sun kakkosnikin kun satun monestakin syystä tietämään, kuten varmasti moni muukin.

En ole kummankaan kolmosnick. Jälkimmäinen virke onkin sitten suht hämmentävä. Mikä se kakkosnickini oikein on? Kirjoita nyt esiin, kun tuollaiset vihjailut aloititkin.

Oho, täällä päästään jo jännän äärelle! Jatkoajan omat salaliittoateoriat! Tälle tarvii kyllä jo hieman hymyillä.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vastaisin heti, jos moderaattorit sanoisivat onko se ok. Olen sitä kysynyt jo aiemmin heidän omassa ketjussaan saamatta vastausta, enkä todellakaan viitsi yhden erkun takia ehdoin tahdoin ottaa bannia, joten olemme jännän äärellä jos modet ei lupaa että saan sen paljastaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Vastaisin heti, jos moderaattorit sanoisivat onko se ok. Olen sitä kysynyt jo aiemmin heidän omassa ketjussaan saamatta vastausta, enkä todellakaan viitsi yhden erkun takia ehdoin tahdoin ottaa bannia, joten olemme jännän äärellä jos modet ei lupaa että saan sen paljastaa.

Mitä sä tollasia modeilta kyselet. Paljasta tietosi moderaattoreille, niin sillähän päästään muutamasta nimimerkistä. Edellyttäen tietysti, että olet oikeassa.
Ihme touhua.
 

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Vastaisin heti, jos moderaattorit sanoisivat onko se ok. Olen sitä kysynyt jo aiemmin heidän omassa ketjussaan saamatta vastausta, enkä todellakaan viitsi yhden erkun takia ehdoin tahdoin ottaa bannia, joten olemme jännän äärellä jos modet ei lupaa että saan sen paljastaa.

Ihan minun luvalla saat paljastaa epäilysi. Nimimerkki P.Sihvonen arvuutteli nimimerkkiäni toisessa ketjussa, se ei ollut minulle ongelma ja hän näyttää selvinneen siitä ilman bänniä, onneksi. Toivon, että sinäkään et saa bänniä tästä, vaikka epäilysi jotain palstan sääntöä rikkoisikin.

Nyt ollaan niin jännän äärellä, että anna palaa!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vastaisin heti, jos moderaattorit sanoisivat onko se ok. Olen sitä kysynyt jo aiemmin heidän omassa ketjussaan saamatta vastausta, enkä todellakaan viitsi yhden erkun takia ehdoin tahdoin ottaa bannia, joten olemme jännän äärellä jos modet ei lupaa että saan sen paljastaa.

"Kyllähän mä laukoisin tällaisesta paikasta, jos olisin varma, että se menee sisään, mutta jos se veskari vaikka torjuukin, niin vähänkö joudun noloon asemaan. Siispä en lauo."

Kyllähän te molemmat painitte samassa sarjassa, ei siin mitn. Jatkakaa ihmessä.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
"Kyllähän mä laukoisin tällaisesta paikasta, jos olisin varma, että se menee sisään, mutta jos se veskari vaikka torjuukin, niin vähänkö joudun noloon asemaan. Siispä en lauo."

Niin kun en viitsi ottaa jonkun erkun takia ehdoin tahdoin bannia, niin en ota. Ihan sama kuinka paljon se sua ahdistaa. Ilmeisesti aika paljon, mutta se taas ei ole mun ongelma.
 

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kisapuisto - munaton nimimerkki!

Minä nauran Kisapuistolle, joka esittää kovia syytöksiä minua kohtaan palstan sääntöjen räikeästä rikkomisesta, mutta ei sitten esitä mitään kättä pidempää syytöstensä tueksi, mukamas omien bänniensä pelossa. Kerrassaan munaton nimimerkki.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
TosiFani kirjoittelikin hamekankaasta ja kiemurtelusta jo toisessa ketjussa, mutta kyllähän se sopisi tähänkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös