Mille naurat juuri nyt?

  • 13 200 592
  • 50 363

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tällä kertaa on sammutuskalusto omasta takaa mukana.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Tällä kertaa on sammutuskalusto omasta takaa mukana.

Toivottavasti tulitikut jäävät Saksaan. Lappalaiset osaavat käsittääkseni yhä tulenteon jalon taidon. Taidon, jonka saksalaiset niin perinpohjaisesti opettivat Lapin asukkaille joskus armon vuosina 1944/1945.
 

juurihoito

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO
Naureskelen suljetulle liigalle, TPS ja Kalpan yleisömäärille. Nauran sille kuinka suljettu sarja tulee kusemaan omille nilkoille ja kovaa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Mäkihypyssä suomalaisväriä toi ainakin grafiikoiden mukaan Jarkko Maeaettae. Mäestä tuli alas myös Eetu Vaehaesoeyrinki.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mäkihypyssä suomalaisväriä toi ainakin grafiikoiden mukaan Jarkko Maeaettae. Mäestä tuli alas myös Eetu Vaehaesoeyrinki.
Muuan Julma-Juha Vaeaetaeinenhaen edusti Suomea jo kultaisella 1970-luvulla - joskaan ei talvikisoissa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jo kultaisella kasarilla hiihtomainettamme edustivat superkaunottaret Pirkko Maeaettae sekä tietenkin Marja-Liisa Haemaelainen.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Vähän naurattaa tämä kaveri, joka jakelee "vähän rankempaa huumoria" joka ketjuun. Eikä millään pahalla ketään kohtaan, piristi päivää. Ei aina tarvi ottaa niin vakavasti.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Vähän naurattaa tämä kaveri, joka jakelee "vähän rankempaa huumoria" joka ketjuun. Eikä millään pahalla ketään kohtaan, piristi päivää. Ei aina tarvi ottaa niin vakavasti.

Jaa IpaTeme? Itseä nauratti hieman aamulla kun kaverin nimimerkki oli ilmestynyt pelikieltolistalle ei-niin-kovin yllättäen.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Iltasanomien kommenttiosiolle. Aiheena Parisprintin kulta. Kyllä ottaa Suomalaisille koville kun menestystä joskus tulee.

Lueskelin juuri niitä kommentteja uutisesta, jossa Saksan hiihtäjä oli itkeskellyt kohtaloaan. Eipä tuossa tosin mitään uutta ole, IS ja sen uutisten kommentoijat ovat toisensa ansainneet. Joskus on noihin provopaskaviesteihin tullut suutuspäissään vastattuakin, seurauksena olen ilmeisesti päässyt IS:n mustallelistalle.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Nauran trollinimimerkki secondaryscoringin katkeruudelle. Mies haukkui Suomen otteluketjussa Mikael Granlundia tapansa mukaisesti eli pakkomielteisesti vielä siinäkin vaiheessa kun Granlund antoi Selänteelle mahtisyötön. Sitten kun Granlund teki itse maalin, niin tämä kaveri häipyi koko maajoukkueosiosta ja otteluseurannasta kirjoittamatta enää viestin viestiä.

Tämän jälkeen NHL-osioon ilmestyi seuraava viesti:
Onkohan kukaan NHL-pelaajista koskaan puhunut kuinka sujuu pelityylin vaihto euroleikistä NHL-peliin kun kotiudutaan Olympialaisista? Väsymystähän voi jonkin verran olla mutta onhan tuo tyyliltään eri peliä.

Kyllä tuo on kauheata katsottavaa tuo isossa kaukalossa pyöriminen, kulmasta maalille on aivan liian pitkä matka ja huono kulma laukausua varten laidan läheisyydessä. Hyvää joukkuepuolustusta vastaan ei tule maalipaikkoja oikeen millään, yksilötaitokaan ei auta koska kun harhauttaa yhden miehen kerkeää seuraava puolustava pelaaja tulla hätiin.

Onneksi ensi viikolla käynnistyy tosi pelit.

On se ison kaukalon euroleikki vain kauheaa katsottavaa, kun Suomi voittaa, Granlund rankaisee jääkiekon suurmaan Venäjän parhaita pelaajia tehoin 1+1 ja Kanadakin tahmaa Latvian kanssa 2-1.

Mutta onneksi ensi viikolla käynnistyvät taas ne tosi pelit. Tosin pelaa se Granlund sielläkin, varmasti kauhea ajatus. No, onpahan jotain haukuttavaa heti jos Granlund ei tee joka ottelussa pistettä tai paria. Tai varmaan sittenkin.

Se tässä naurattaa erityisesti, että secondaryscoring kuvaili itseään "palstan objektiivisimmaksi kirjoittajaksi" kun hänen Granlund-vihansa tuli jälleen kerran puheeksi.

Nauran muutenkin makeasti kaikille niille, jotka vaativat paniikissa Raskin tilalle Lehtosta, jotka ovat jaksaneet selittää viestistä toiseen, kuinka Kontiola ja Aaltonen sulavat niissä tosipeleissä isoja maita vastaan, kuinka Selänne on ikäloppu eläkeläinen joka ei enää osaa maaleja tehdä ja kuinka Suomen KHL/EHT-jämäjoukkue on vain niin huono, koska vain NHL-pelaajista on mihinkään ja kuinka pakistoon olisi pitänyt hakea jotain AHL-pelaajia. Tylysti vain Komarov, Väänänen ja Kukkonenkin tänään nöyryyttivät Venäjän superstaroja.

Nauran myös itselleni Juhamatti Aaltosen tapauksessa, sillä en ollut vakuuttunut Aaltosen valinnasta kisoihin enkä hänen pelihuumoristaan nähtyäni Aaltosen TPS-Kärpät -ottelussa ennen olympialaisia. Mutta niin se Juhis vain saatana pisti kiekon pömpeliin kuolemanpelissä eikä suinkaan mennyt maalin taakse! Siitäs sait, Musta Nuoli, kun epäilit muiden mukana, ettei JMA välttämättä olympiatasolla pärjäisi.

Siis: Ah ma nauran, kun kuvani peilissä nään!
 
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Dale Tallon
Nauran trollinimimerkki secondaryscoringin katkeruudelle. Mies haukkui Suomen otteluketjussa Mikael Granlundia tapansa mukaisesti eli pakkomielteisesti vielä siinäkin vaiheessa kun Granlund antoi Selänteelle mahtisyötön. Sitten kun Granlund teki itse maalin, niin tämä kaveri häipyi koko maajoukkueosiosta ja otteluseurannasta kirjoittamatta enää viestin viestiä.

Mutta onneksi ensi viikolla käynnistyvät taas ne tosi pelit. Tosin pelaa se Granlund sielläkin, varmasti kauhea ajatus. No, onpahan jotain haukuttavaa heti jos Granlund ei tee joka ottelussa pistettä tai paria. Tai varmaan sittenkin.

Itse arvostan jokaisen perusteltua mielipidettä joten en ymmärrä miksi sinua naurattaa ja kenties ärsyttääkin minun mielipiteeni jääkiekosta? En ainakaan tarkoituksellisesti ole yrittänyt myydä ajatuksiani sinulle/muille? Olen vain jakanut oman mielipiteeni joka käsittääkseni on keskustelupalstoilla tapana, tosin eihän siitä voi olla varma kun olen sen verran nuori kirjoittaja.

Nauran siis sille että minun mielipiteeni herättää selvästikin voimakkaita tunteita kun siihen otetaan kantaa useammassakin ketjussa epäasialliseen sävyyn.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Nauran muutenkin makeasti kaikille niille, jotka vaativat paniikissa Raskin tilalle Lehtosta, jotka ovat jaksaneet selittää viestistä toiseen, kuinka Kontiola ja Aaltonen sulavat niissä tosipeleissä isoja maita vastaan, kuinka Selänne on ikäloppu eläkeläinen joka ei enää osaa maaleja tehdä ja kuinka Suomen KHL/EHT-jämäjoukkue on vain niin huono, koska vain NHL-pelaajista on mihinkään ja kuinka pakistoon olisi pitänyt hakea jotain AHL-pelaajia. Tylysti vain Komarov, Väänänen ja Kukkonenkin tänään nöyryyttivät Venäjän superstaroja.
Jep. Kyllä tänään kelpasi katsoa Leijonien menoa. Jokainen pelaaja onnistui loistavasti. Aaltosta olen minäkin mielessäni parjannut tehottomasta tuhertamisesta, mutta tänään kulki Juhiksellakin. Granlund oli varjojen mailla Kanadaa vastaan, mutta tänään... Huhhuh. Selännehän on ollut Suomen parhaimmistoa joka matsissa.

Mutta kyllä kaikkein eniten mieltä lämmittää se, että Kukkonen, Väänänen, Lepistö ja Hietanen ovat näyttäneet hauista kaikille epäilijöille. Samoin Lehterä. Eikä Pillunkaan tarvitse yhtään hävetä esityksiään.

Joukkue. Aivan vitun isolla J:llä.

Nyt naurattaa, toivottavasti vielä perjantain pelin jälkeenkin.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Itse arvostan jokaisen perusteltua mielipidettä joten en ymmärrä miksi sinua naurattaa ja kenties ärsyttääkin minun mielipiteeni jääkiekosta?

Jos kulkee ympäri foorumia etsimässä jotain inhokkipelaajastaan ja sitten liudalla "nokkelia" haukkumanimiä tölvii tätä tämän tästä, ei voi olla odottamatta vastareaktiota. Varsinkin kun on hankala edes kuvitella, mistä toimintasi motiivit kumpuavat. Mikke on ollut liian paljon esillä mediassa, alkanut ärsyttää? Paskanheittokampanjaan kun lisää petterisihvosmaiset tittelit (JA:n objektiivisin!) omalle persoonalleen ja muiden palstatoverien kollektiiviset haukut puusilmäisyydestä, niin kyllähän sillä foorumimainetta tienaa.

(Ja eivät ne perustelutkaan nyt niin kovin hyviä ole olleet...)

Toki nuoruus selittää mustavalkoisesta maailmankuvasta ison osan. Koita ottaa opiksesi tai jatka valitsemallasi tiellä, ihan kuinka vain.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Naurattaa vieläkin ku ajattelee Antti Törmäsen repeilyä venäjän paskan pelaamisen seurauksena :D

Huikea kommentaattori. Sopivasti huumoria kaiken sen asiallisuuden lisäksi...
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Naurattaa vieläkin ku ajattelee Antti Törmäsen repeilyä venäjän paskan pelaamisen seurauksena :D
...

Joo Stögöllä alkoi kyllä selkeästi tunnelma nousta matsin loppuvaiheilla. Venäläiset heittää pitkää kun pitäis olla tekemässä kavennusmaalia ottelun loppuvaiheilla ja kaverilta kontrolloimaton naurunpurskahdus. Selityskin ihan passeli
Kyllähän pitkillekin paikkansa on, esimerkiksi ottelun jälkeen yökerhossa...
 
Suosikkijoukkue
Kalpa
Naurattaa nimimerkki suippotokkon viesti olympialaisten otteluseurantaketjusta sen jälkeen kun Suomen voitto Venäjästä oli varmistunut. Muiden viesteissä juhlittiin kuin viimeistä päivää, mutta suippotokko oli liikkeellä pelkistetyllä ja lakonisella one-linerilla.

MITALIPELIT KUTSUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Silmät kostu!!!!

Uskomaton ottelu. Upea joukkue!

UPEA JOUKKUE!!!

Jihuuuuu
3-1 Mitalipeleissä ollaan...

Hurrit sitte seuraavaksi !

VENÄJÄ ON LYÖTY!!!!!!!!!!!!!

AIIIIIIIIIIII!!!!! NAANNNNAAAAAA!!!!!!!!!

Mäntylän kisat ohi.
 
Suosikkijoukkue
Jarskan Jokerit
Naurattaa vieläkin ku ajattelee Antti Törmäsen repeilyä venäjän paskan pelaamisen seurauksena :D

Mua taas ei yhtään naurattanut Törmäsen vastustajalle naureskelu, olen pitänyt Anttia rehtinä ammattimiehenä, mutta tämän myötä arvostus laski.
Hieman kusipäisiä piirteitä työntyi kaverista esiin.

Olisi kehunut mieluummin Suomen hyvää karvauspelaamista, kuin pilkannut vastustajaa. Muuten toki asiallinen kommentaattori.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mua taas ei yhtään naurattanut Törmäsen vastustajalle naureskelu, olen pitänyt Anttia rehtinä ammattimiehenä, mutta tämän myötä arvostus laski.
Hieman kusipäisiä piirteitä työntyi kaverista esiin.

Olisi kehunut mieluummin Suomen hyvää karvauspelaamista, kuin pilkannut vastustajaa. Muuten toki asiallinen kommentaattori.

Minä en ole pitänyt Törmästä oikein minään, mutta näiden kisojen aikana on todistanut olevansa fiksusti pelistä ajatteleva ja hyvän ulosannin omaava jamppa. Suunnaton plussa otsaan vielä tosta rybyille naureskelusta, helpottaa katsojankin pulssia kun siellä ei oo Mertsi kiekumassa kuset paidalla kun ryssien miljardistarbat hakee kavennusta, vaan sen sijaan Antti nauraa paskasesti ku Kovalchukilta karkaa kiekko pitkäksi. En tiedä onko Törmäsellä jostain syystä jotain antipatioita just ryssiä vastaan, sehän hörähteli niille Slovakia-Venäjä pelissäkin.

Juttujen perusteella voisi povata Törmäselle hyvää ja menestyksekästä valmennusuraa, vähän samaan tyyliin niinku sille jollekin Lauri-nimiselle kommentaattorijampallekin silloin muutamat kisat sitten povattiin, mikäs vittu sen sukunimi nyt oli.. Joku Vihanneskukkula tai vastaava. Sillähän menny ihan OK valmennuksen kanssa tässä viime aikoina. Kärpät marssimassa mestaruuteen ja siellä se perkele tais Erkan ja Hantta Virran kanssa eilen vetää fistbumppia Suomenkin aitiossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös