Millainen naisen pitää/pitäsi/olisi kiva olla?

  • 1 448
  • 4

No Hänen kuuluisi olla tietysti mielestäni tälläinen eli...

  • A)..tummat hiukset, ruskeat silmät

    Ääniä: 11 25,6%
  • B)..tummat hiukset, vihreät silmät

    Ääniä: 5 11,6%
  • C)..tummat hiukset, siniset silmät

    Ääniä: 1 2,3%
  • D)..vaaleat hiukset, siniset silmät

    Ääniä: 4 9,3%
  • E)..vaaleat hiukset, vihreät silmät

    Ääniä: 3 7,0%
  • F)..vaaleat hiukset, ruskeat silmät

    Ääniä: 3 7,0%
  • G)..joku muu väri, mutta mikä?

    Ääniä: 0 0,0%
  • H) Mitäs v***n väliä sillä on???

    Ääniä: 16 37,2%

  • Äänestäjiä
    43
Tila
Viestiketju on suljettu.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jatketaan keskustelua näistä ihanaisista naisista. Aiemmin oli jo samantyylinen galluppi, mutta kysytäänpä asia hieman eri tavalla. Antakaapa äänenne kuulua. Itse annan ääneni vaihtoehdoille A-C, mutta kyllä toi A on ihan ykkönen :p.



EDIT: otsikossa siis kuuluisi olla <i>pitäisi</i>, ei pitäsi.
 
Viimeksi muokattu:

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
A-C
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Nämä on taas niitä makuasioita ja minkäpä sitä kukaan varsinkaan silmilleen voi. Itse valitsin vaaleat hiukset ja siniset silmät oman typyni mukaan, paitsi että kultani hiukset ovat kyllä vaaleiden ja ruskeiden väliltä, enemmän kuitenkin vaaleat.

Hiukset ja silmät ovat todella tärkeitä naisessa, mutta minuun teki suuren vaikutuksen mussukkani oikeanlainen rentous (ei jätkämäisyys), luonnollisuus, sporttisuus ja reippaus (itse kun menen aivan jäähän vieraammassa seurassa)sekä tyylikkyys.
Yhteiset harrastukset ja mielipiteetkin pääpiirteittäin löytyy, mutta sopivat ristiriidat ovat suhteen SUOLA :) Kuka jaksaisi jatkuvaa 'kyllä rakkaani' -linjaa?

Kyll naiset osaa ol mahtaviaki, täytty sano, mut kyl niitte kans saa vääntäki...

Hupsista, lirahtipa alkuun hellittely sanoja...
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Tummat silmät, ruskea tukka on oma suosikkini... Näinhän se laulussakin sanottiin aikoinaan.

Edelleen ihmettelen miksi kaikki äänestykset eivät ole Kierrätyskeskuksessa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös