Millä vuosipalkalla lähtisit tekemään omaa työtäsi vastaavaa työtä Saudi-Arabiaan?

  • 2 023
  • 36

Millä vuosipalkalla lähtisit tekemään omaa työtäsi vastaavaa työtä Saudi-Arabiaan?

  • 50 000 - 100 000 euroa

  • 100 000 - 200 000 euroa

  • 200 000 - Miljoona euroa

  • Miljoona - 10 miljoonaa euroa

  • reilusti yli 10 miljoonaa euroa

  • En mistään hinnasta


Tulokset ovat nähtävissä vain äänestämisen jälkeen.
Ihan mielenkiinnosta kyselen, kun tuntuu, että vähän kaikissa urheilulajeissa urheilijat urheilee milloin missäkin diktatuureissa ja muissa ihmisoikeuksia sortavissa valtioissa.
Äänestyksen tapauksessa työskentelisit siis Saudi Arabian hallinnon alaisessa yhtiössä tekemässä mitä ikinä nyt teetkään.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Voisin olla eläkkeellä Saudi-Arabiassakin kohtuu edullisesti: miltsi vuodessa ja saisivat minut loisimaan sinne osan vuodesta - matkustelu toki kuuluisi harrastuksiini...
 

Ralph

Jäsen
Kyllä minä voisin kymmenen miljoonan vuosipalkalla lähteä yhdeksi talveksi sinne. Käteen jäisi siis muutama miljoona ja sitten takaisin Suomeen.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Tonni enemmän kuussa niin lähtisin. Kaupanpäälle hyvät aurinkoiset kelit, joten eipä tässä muuta kuin voittaisi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: KiVi

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Koska olen tällä hetkellä työtön enkä oikein osaa sanoa, mikä on omaa työtäni, niin valitsin ensimmäisen vaihtoehdon, koska en halua olla ahne. Olkoon sitten kyseessä kaupallinen ala tai kuljetusalan duuni, niin tuo liksa on ihan kelvollinen minulle.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Vastasin 100-200ke. Mikä jotten lähtisi tuonne kokkaamaan tuolla palkalla. En usko, että oma työni vaikuttaisi maailman poliittiseen tilanteeseen pätkän vertaa.
 

Glove

Jäsen
Jos siellä vaan vuosi pitäisi olla niin jokunen miljoona riittäisi. Sillä saisin velat maksettua, muuttaisin lämpimään ja jäisi sitten loppuelämäksi joku 5000+ €/kk käyttörahaa. En tosin tiedä, onko tuolla tuommoista työtä edes olemassa mitä nyt teen.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kumman paljon täällä porukkaa lähtisi rahan perään. Mutta auta armias, jos suomalainen lätkäpelaaja tekee saman ratkaisun.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Kumman paljon täällä porukkaa lähtisi rahan perään. Mutta auta armias, jos suomalainen lätkäpelaaja tekee saman ratkaisun.
Ei ole kyllä yhtään lätkäpelaajaa lähtenyt Saudi-Arabiaan. Itse jättäisin yli 10 miljoonasta vaimon ja kodin ja mukavat naapurit ja lähtisin Saudi-Arabiaan.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pakko myöntää, että Saudien status uusina "maailman omistajina" ottaa päähän. Maan politiikan ja ihmisoikeustilanteen epäkohdista voisi kirjoittaa vaikka kirjasarjan, mutta niin vain he pistelevät menemään, Euroopan jäädessä pahasti jalkoihin. Mitä UAE, Qatar ja Bahrain edellä, sitä Saudi-Arabia nyt vähän perässä, sillä erolla että muskelia ja populaa heillä on huomattavasti enemmän.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Lähtien 200 000 € käteen per vuosi lähtisin jopa erittäin mielelläni muutamaksi vuodeksi.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä sitä jollain tohon kahdensadantonnin ja miljoonan väliseen haarukkaan osuvalla summalla voisi mennä, yhdeksi vuodeksi tai vaikka lyhyemmäksikin ajaksi. Ja monihan sinne kyllä meneekin töihin, en tiiä meniskö joidenkin tuonne matkaavien insinöörien vuosipalkka edes ton 200 000€ yli. Riippuu toki hommista.

Mielenkiintoisempaa olisi minusta miettiä, millä summalla olisi valmis menemään Venäjälle töihin. Sinne en kyllä lähtisi vaikka luvattaisiin mitä pmiljoonia, koska ensinnäkään en luottaisi että saisin niitä rahoja, toisekseen jos saisinkin niin joku voisi ne tulla minulta pois hakemaan koska tahansa ilman että voisin tehdä asialle mitään, ja kolmanneksi se olisi eettisesti ja moraalisesti hyvinkin vittupäistä, ellei sitten menisi tarkoituksella asioita sabotoimaan. Mutta en mä semmoseen kyllä uskaltaisi ryhtyä. En menis.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Uskollisuus, voima, kunnia on aina ollu mun motto. Tässä olis helppo rueta jeesustelemaan periaatteista, ihmisoikeuksista ja miehen kunniasta. Totuus on silti se että kaikille löytyy se summa millä periaatteet myydään. Mitähän se itselle olis? Varmaan joku 5 miljoonaa. Vuosi duunia ja loppuelämän sais ottaa lepiä ja vihata itseään.
 
Uskollisuus, voima, kunnia on aina ollu mun motto. Tässä olis helppo rueta jeesustelemaan periaatteista, ihmisoikeuksista ja miehen kunniasta. Totuus on silti se että kaikille löytyy se summa millä periaatteet myydään. Mitähän se itselle olis? Varmaan joku 5 miljoonaa. Vuosi duunia ja loppuelämän sais ottaa lepiä ja vihata itseään.
Mutta kuten @FASlapsi tuossa yllä sanoi.. Venäjässä taitaa mennä se raja, että ei löydy sellaista rahaa, jolla ainakaan itse sinne lähtisin. Tuntuisi, että vaari ja muut olisi sotineet turhaan, jos vihollisen leivissä tekisin jotain heitä hyödyttävää.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Mutta kuten @FASlapsi tuossa yllä sanoi.. Venäjässä taitaa mennä se raja, että ei löydy sellaista rahaa, jolla ainakaan itse sinne lähtisin. Tuntuisi, että vaari ja muut olisi sotineet turhaan, jos vihollisen leivissä tekisin jotain heitä hyödyttävää.

Se on totta, en ite edes nähnyt tuota viestiä. Sen verran kauan meni näpytellä toi oma.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Raksahommiin lähtisin 300k vuosihinnasta.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tähän tietenkin vastaan että en mistään hinnasta, mutta jos tarpeeksi tulisi rahaa, niin että voisi jäädä vaikka vuoden kuluttua rikkaana eläkkeelle niin olisin jo varaamassa lentoa Riadiin.
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Kyselyssä oli ”omaa työtä vastaavaa työtä” ja ketjun avauksen tarkenteessa ”Saudi-Arabian hallinnon alaisessa yhtiössä”.

Ensin mainitussa oikein hyvin nykyisin ehdoin, jälkimmäiseen en lähtisi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jatkokysymys: mistä rahasta rautakangen voisi työntää perseeseenne? Oikeasti tahtoisin kuulla.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Saudi-Arabiaan en lähtisi kovin helpolla, jonnekin muuhun "ei-niin-mukavaan-maahan" varmasti lähtisinkin. Saudit on niin persereikäpaikka joka suhteessa, että hajoaisi pää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös