Mikko Lehtonen palaa Kärppiin

  • 51 392
  • 95

WigWam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Warkis, KalPa.
Eilen YLE puheella Mikko totesi ettei ole pelikunnossa. Tiedä sitten tämä pudotuspelien aikainen tiedotus kun on mitä on.
 
Marjan pakko ottaa nyt riskilläkin Lehtonen kokoonpanoon, jos vaan Lehtonen pystyy loukkaantumiseltaan laukomaan viivalta kunnolla. Pakko alkaa saamaan laadukkaita laukauksia viivasta ja siitä viimeistään riparit on lapioitava maaliin.
Lelu aina vaihdosta kentälle Emingerin tilalle kun paine vastustajan päässä.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Onko Lehtosen pelit Kärpissä pelattu?
 

jussimy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joukkuekuvassa oli ainakin Marjamäen kanssa vierekkäin, joten ei varmaan kovin tulehtuneet välit ole. Tosin enpä minä asiasta saatikka tulehtuneista väleistä mitään tiedä, joten aika näyttää ja eteenpäin.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & NHL
Joukkuekuvassa oli ainakin Marjamäen kanssa vierekkäin, joten ei varmaan kovin tulehtuneet välit ole. Tosin enpä minä asiasta saatikka tulehtuneista väleistä mitään tiedä, joten aika näyttää ja eteenpäin.

Sehän voi olla, että kun Late sano, että kaikki on pelikunnossa, niin se vaan unohti Lelun, kun sehän on aina telakalla, niin sehän on ns. normitilanne sekin. Nyt sitten mentiin oikein kuvassa tarkotuksella vierekkäin, niin kaikki näkee, että kaikki on ok.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sport, Saksa
Eiköhän lelun ja pikun pelit Marjamäen Kärpissä ole pelattu, harmi kyllä.. Toisaalta olen kyllä iloinen paluusta huipulle ja mestaruudesta, mutta em ikonien viltittäminen masuhrien ja kähkösten tilalta kyllä pistää hiukka vituttamaan.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tämän aamun Kalevassa Mikko Lehtonen sanoo:" Jos urani jatkuu, se jatkuu Kärpissä." Toimittaja Teemu Wilenius kirjoiitti, ettei Lehtonen pelannut pudotuspeleissä yhtään ottelua, koska ei ollut pelikuntoinen.

Ei muuta kuin nivusta kuntoon, kovaa kesätreeniä ja ura jatkukoon Oulun Kärpissä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tämän aamun Kalevassa Mikko Lehtonen sanoo:" Jos urani jatkuu, se jatkuu Kärpissä." Toimittaja Teemu Wilenius kirjoiitti, ettei Lehtonen pelannut pudotuspeleissä yhtään ottelua, koska ei ollut pelikuntoinen.

Ei muuta kuin nivusta kuntoon, kovaa kesätreeniä ja ura jatkukoon Oulun Kärpissä.
Kuuntelin tuon haastattelun Pedon Raapaisun nettisivuilta ja suoraan sanoen ei kyllä ihan vakuuttanut minua vaikka Lelu sanoikin noin.

Tarkkaan ottaen Lelu sanoi haastattelussa että "Jos ura jatkuu, niin toivotaan että se jatkuu Kärpissä sitten". Eli Wilenius referoi aika olennaisen osan pois haastattelusta. Muutenkin Lelun kommenteista kuulsi läpi vähän sellainen ettei ihan viitsinyt sanoa sitä mitä oikeasti ajatteli.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Muutenkin Lelun kommenteista kuulsi läpi vähän sellainen ettei ihan viitsinyt sanoa sitä mitä oikeasti ajatteli.

Valmentajallakin jää joskus sanomatta, mitä ko pelimiehestä ajattelee? Erinoamainen puolustaja sille päälle sattuessaan, mutta entä se asennepuoli ja mentaalitekijät, kun sieltä maailmaltakin tultiin maitojunalla takas? No vittuako näitä tässä juhlahumussa...
 

Weber80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kuuntelin tuon haastattelun Pedon Raapaisun nettisivuilta ja suoraan sanoen ei kyllä ihan vakuuttanut minua vaikka Lelu sanoikin noin.

Tarkkaan ottaen Lelu sanoi haastattelussa että "Jos ura jatkuu, niin toivotaan että se jatkuu Kärpissä sitten". Eli Wilenius referoi aika olennaisen osan pois haastattelusta. Muutenkin Lelun kommenteista kuulsi läpi vähän sellainen ettei ihan viitsinyt sanoa sitä mitä oikeasti ajatteli.

Lienee sama haastattelu, joka tehtiin pelin jälkeen Radio Cityn toimesta. Siinä myös sanoi, että koko kausi on mieleenpainuva, kun on Laten ja Lassen kanssa saanut tehdä duunia. Ja mieleenpainuva siis positiivisesti.
 

PES

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO, Kärpät, ManC, R.Nadal, Ronnie O'Sullivan
Eipä tämä jatkoajan haastattelu nyt ainakaan vähennä spekulointia siitä miksi Lehtonen oli pois loppukauden. Kyllähän tuosta paljon toki voi lukea, mutta jätetäänpäs tämä väliin, että herkkähipiäiset eivät vedä hernettä nenään.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & NHL
Tajusko joku tuosta haastattelusta jotain? Mulle ei auennut? Ja niin intoa täynnä kun tuon uutisen tosta klikkasinkin. Tai siis väärä sanavalinta, eihän tuo otsikko kovin positiivisia assosiaatioita herätä. Luulin vaan että sais selvyyden tähän keissiin vihdoin.
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eipä tämä jatkoajan haastattelu nyt ainakaan vähennä spekulointia siitä miksi Lehtonen oli pois loppukauden. Kyllähän tuosta paljon toki voi lukea, mutta jätetäänpäs tämä väliin, että herkkähipiäiset eivät vedä hernettä nenään.

En tiedä, mutta jos Lelu itse, sekä koko Kärppä-organisaatio, eivät halua asiasta kertoa julkisuuteen niin ehkä asiat ovat sellaisia joista ei kannata sitten enempiä jauhaa. Tottakai tällainen lisää kaikenlaista spekulaatiota, mutta minä ainakin kunnioitan Lelun vaitioloa.

Kiitos Lelu kaikesta, mitä olet antanut meille faneille ja Kärpille mikäli et uraasi pysty jatkamaan!
 

Overdoze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse luulen tajuavani. Late on painottanut jatkuvasti sitä päivittäisen tekemisen laatua ja korkeaa tasoa. Sitä kaukalon ulkopuolella tapahtuvaa panostusta ja nälkää. Esimerkiksi Kvetonilla ei niitä työhanskoja kädessä ollut.

Tuossa periaatteessa on toki se toinenkin puoli. Eli taitavimmat eivät välttämättä pelaa vaan ne jotka tekevät eniten duunia.
 

Hockey#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En tiedä mikä on ongelmana ollut, mutta tämä Lehtosen tilanne kertoo siitä kun seuran johdossa ja valmennuksessa tehdään asiat oikein. Ei ainuttakaan negatiivista sanaa ole tullut kolmikolta Viuhkola, Lehtonen ja Rynnäs.

Joskus aikaisemmin olisi kitisty milloin mistäkin. Tällä kaudella ei mistään. Jotenkin sitä vaan toivoo Lehtosen jatkoa. Jos kerta vielä Lelu!
 

JPL

Jäsen
Itse luulen tajuavani. Late on painottanut jatkuvasti sitä päivittäisen tekemisen laatua ja korkeaa tasoa. Sitä kaukalon ulkopuolella tapahtuvaa panostusta ja nälkää. Esimerkiksi Kvetonilla ei niitä työhanskoja kädessä ollut.

Tuossa periaatteessa on toki se toinenkin puoli. Eli taitavimmat eivät välttämättä pelaa vaan ne jotka tekevät eniten duunia.

Toivottavasti et viittaa siihen, että Lelu ei olisi halukas tekemään duunia?
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Eipä tämä jatkoajan haastattelu nyt ainakaan vähennä spekulointia siitä miksi Lehtonen oli pois loppukauden. Kyllähän tuosta paljon toki voi lukea, mutta jätetäänpäs tämä väliin, että herkkähipiäiset eivät vedä hernettä nenään.

Kyllähän tosta melkein lukee rivien välistä että on ollut vähän kupoli tukossa. En kyllä usko mihinkään kurittomuuteen ym...
 

elmorautio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Montreal vs Toronto, KHL-Jokerit
Jatkoajan juttu ei ainakaan selventänyt mitään ja samaan aikaan vaimo kirjoittelee netissä miten vaikeaa on ollut ja elämä ottanut lujille ym. Haiskahtaa muulta kuin fyysiseltä vaivalta, jos nyt arvailla tahtoo.

Kaikenlaista voi elämässä sattua, mutta minulle riittää, että onni on tällä hetkellä aitoa. Jos tämä oli Lelun viimeinen kausi Kärpissä, ei sitä olisi voinut paremmin päättää. Sama Viuhkolan kohdalla. Ikonit siirretään sivuun ja tehdään tilaa uusille legendoille.
 

Konowalchuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Hokki, NHL, KHL
Lelulla oli burn out Ruotsin kausien aikana, joten tällaista historiaa on takana ja on mahdotonta sanoa, mikä tällä kaudella vaivasi, jos tätä ei haluta suoraan sanoa. Turhaahan se on, kun ilmeisesti ollaan taas pelikuntoisia tai lähellä sitä.

Joka tapauksessa henkisiin sairauksiin liittyy vieläkin ihan turhia stigmoja ja arvottamista. Jos on pelikyvytön niin on pelikyvytön ja sitä täytyy kunnioittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös