Mikko Lehtonen Nashvilleen

  • 4 957
  • 8

Syötä!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool ja England
Joo, sanotaan Lelullekin onnea matkaan.

Lelun saldo Kärpissä: liiganousu, 2 kultaa, hopea ja pronssi. Ja lukuisia plekseihin vedettyjä kuteja. ;)
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Voi vittu.

En muuta sano. Kaverista kehkeytyi varsin selkeästi joukkueen kulmakiviä, vaikkei tämä kausi mennytkään liigassa (runkosarja) ihan nappiin. Nyt sitten katselemaan änärin tuulia? Noh, kyllä rahkeet riittää, eri asia viitsiikö.

Onnea reissulle!

Junno, nyt viimeistään pitäisi joosehville olla läjä euroja valmiina.
 

IFK_Helsinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, SaPKo ja Raine Hartus
Onnea vaan Mikolle rapakon taakse!

Lehtonen on kyllä Kärpille todella paha menetys. Pelasi loistavat MM-kisat ja loistava tulevaisuus edessä, jos vaan jaksaa uskoa itseensä, rahkeet riittää kyllä.

Itse nostan Mikon menettämisen jopa pahemmaksi kun Niken.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
IFK_Helsinki kirjoitti:
Onnea vaan Mikolle rapakon taakse!

Lehtonen on kyllä Kärpille todella paha menetys. Pelasi loistavat MM-kisat ja loistava tulevaisuus edessä, jos vaan jaksaa uskoa itseensä, rahkeet riittää kyllä.

Itse nostan Mikon menettämisen jopa pahemmaksi kun Niken.

Tuota viimeistä lausettasi en ainakaan minä allekirjoita. Lehtoselle kun on jo hankittu stuntti, Laamanen nimittäin. Tosin on puolustuspäässä aika onnetonta kamaa mutta yv:llä Laama on varsin käyttökelpoinen Lehtosen korvaaja. Lehtonen pelasi kyllä hienot MM-kisat, luultavasti se juuri sai Nashvillen pomojen silmät aukeamaan. No jos hyvää puolta etsitään niin ainakin Sm-liiga tasoittuu :)
 

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
voi vittu, voi ***** ***** . Laamanen, Mikkola, Vallin,Lapanen heh... sallikaa mun nauraa. Kärppien maalilla on ensi kaudella väkeä. Jalonne itkee lehdissä kuinka nikkeä telotaan. Heh, hyvällä mallilla.

Ei muuta kuin onnea Nashvillen valloitukseen Lehtoselle, raivaa tiesi vakikokoonpanooon!

EDIT: heh, ei tiedä pitäisikö itkeä vaiko nauraa, nikkekin tosiaan änäriin, voi härrekuud, pajatso tyhjenee....

onneksi sentään annettiin haataja ja saarenheimo muualle.
 
Tämäkin on hieno uutinen!

Toivotaan, että Lelulla natsaa, sillä sehän tarkoittaisi sitä, että kehitystä tulee. Siinä olisi oiva pakki suomen maajoukkueelle jokuseksi vuodeksi. Hienoja kuteja Lelu useammin vuoden väläytteli ja osoittautui omassa päässä hauskuuttajaksi välillä karvaajia kikkaillessa. Tavalliseen runkkusarjapeliin toi tällä tavoin paljon lystiä. Kuitenkin.. ymmärtääkseni nashvillessä pakkeja riittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös