Mikko Juutilainen

  • 2 585
  • 5

Kasipekka

Jäsen
Jatkoajan toimitukselle;
Uutinen: K-Vantaan uudet pelaajat

13 pv voi sattua kaikenlaista. Oletteko nyt sotkeneet 2 Mikko Juutilaista? Vantaalla oli try-outilla Jokereiden A:n vanha kapteeni Mikko J., joka on -81 ja kotoisin K-Uudeltamaalta, ei Lahdesta. Pystyy pelaamaan kaikkia paikkoja. Vai sattuiko minulle 13 pv:n moka?
 

Harakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk, Keijot(Kjt)
Kyllä kyseessä on sama mikko juutilainen joka pelasi jokereiden a:ssa kapteenina ja on syntynyt vuonna 1981.
 

Toimitus

Jäsen
Moka sattui minulle. Onneksi lukijoista löytyy tarkkaavaista sakkia, syvimmät pahoittelut kuitenkin virheen johdosta.

Yritän jatkossa olla huomattavasti tarkkaavaisempi. Tämän virheen laitan viallisen päättelyketjun sekä niukkasanaisen tiedotteen piikkiin.

Uutisen kirjoittaja,

Miikka Mikkola
Jatkoaika
 

Kasipekka

Jäsen
Toimitukselle (korjattuun juttuunne):

Anteeksi saivarteluni, mutta jos Lahden Mikko Juutilainen(-79) pelasi kaudella 2002-2003 17 ottelua Hokissa, niin oletteko aivan varmoja K-Vantaan uuden Mikko Juutilaisen (-81) pelanneen saman 17 ottelua Hokissa samalla kaudella ???
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Nusnus, pilkunnussintaa mutta kyllä kuitenkin Juutilaisen kiekko-opit on lähtöisin Shakersista, eikä Jokereista. Näin siis tosin vain minun silmissäni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös