Mikäs sen biisin nimi olikaan? – biisi hukassa -ketju

  • 1 375 664
  • 7 308

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät

Jonbax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tunnistaako kukaan biisiä Viasat Hockey Finlandilla pyörivässä mainospätkässä, jossa näkyy suomalaisia pelaajia ja Antti Mäkinen sanoo lopuksi jotain "maailman parasta lätkää yms" ?
Sanat biisissä menee jotenki "come on, it's getting started" tai jotain sinne päin.
Enkä tarkoita sitä Freaky P -paskaa...
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
No nytte. Hakusessa suomalainen laulelma/laulettu runo/sonetti tms., jonka "kertsissä" lauletaan jotenkin tähän malliin: "Armaani, suloinen oma rakas (/pieni) ihanin...blaablaa....rakkauteni (se) kestää"

Armaan ylistyslaulusta siis eittämättä kyse ja mieleen tulee just joku Chydenius/Edelmann -tuotanto, mutta ei ole "Armaan läheisyys".

Guru on hän, joka tämän tietää. Google ei tiennyt!
 

Järvenpää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Wild, Suomalaiset NHL:ssä
Tunnistaako kukaan biisiä Viasat Hockey Finlandilla pyörivässä mainospätkässä, jossa näkyy suomalaisia pelaajia ja Antti Mäkinen sanoo lopuksi jotain "maailman parasta lätkää yms" ?
Sanat biisissä menee jotenki "come on, it's getting started" tai jotain sinne päin.
Enkä tarkoita sitä Freaky P -paskaa...

Sehän on se Nick Nolan - Get started

Nick Nolan Get Started - YouTube

Oli tuossa pari sivuakin sitten jo kyselty.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
No nytte. Hakusessa suomalainen laulelma/laulettu runo/sonetti tms., jonka "kertsissä" lauletaan jotenkin tähän malliin: "Armaani, suloinen oma rakas (/pieni) ihanin...blaablaa....rakkauteni (se) kestää"

Mulla tulee mieleen pelkkä Romanssi mutta ei liene tämä noilla lyriikoilla...?
 

Anzi23

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Oulun Kärpät
Mikähän lie Kärppien kotimatseissa usein soiva kasarirokki-/montaasityylinen biisi? Tarkempaa kuvausta tahi sanoja en tähän hätään valitettavasti muista.
 
Suosikkijoukkue
KK
Helppo biisi, en muista nimee enkä esittäjää. Torvet soi, poppi/disko, hieman latinovaikutteinen?, nainen laulaa, video todella sekava ennen kaikkea sen naisen takia. Kuulu äskön uuden britti-like-a-criss-angell-ohjelman lopussa nelosella, ohjelman nimi on tricked.

Edit: biisi löytyikin jo omin avuin. Arvata toki saa. Biisi olikin hullumpi kuin muistin. Ohjelmassa soi vain torvi osuus...
 
Viimeksi muokattu:

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Mennään johonkin aikaan 1995-2000. Biisi soi Mafialla jonkin verran. Miksi mieleeni on jäänyt sanapari 'kivenä kengässä', kertosäkeessä mainitaan 'kymppi', ehkä, ja 'laa-la-laa-la-laa' seikkailtiinkohan biisissä Helsingissä, en ole ihan varma. Heleää suomalaista kitararokkia.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mennään johonkin aikaan 1995-2000. Biisi soi Mafialla jonkin verran. Miksi mieleeni on jäänyt sanapari 'kivenä kengässä', kertosäkeessä mainitaan 'kymppi', ehkä, ja 'laa-la-laa-la-laa' seikkailtiinkohan biisissä Helsingissä, en ole ihan varma. Heleää suomalaista kitararokkia.

Lienee liian ilmeinen vastaus ollakseen oikein:

Eppu Normaali - Kivenä kengässä
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mulla on ollut nyt pari viikkoa visainen pähkinä. Vaihdoin autossa kanavaa suomipopille ja sieltä tuli jonkun biisin viimeiset sekunnit ja en enää edes muista mitä lauloi, muutakuin et yhtä ja samaa laaalllaaa llaallaaa laaaa tai heiheiiheiiheiihei. Voi ei :D Tiedän et on ihan tuttu, vanha? ja hyvä biisi, mut MIKÄ SE OLI.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mulla on ollut nyt pari viikkoa visainen pähkinä. Vaihdoin autossa kanavaa suomipopille ja sieltä tuli jonkun biisin viimeiset sekunnit ja en enää edes muista mitä lauloi, muutakuin et yhtä ja samaa laaalllaaa llaallaaa laaaa tai heiheiiheiiheiihei. Voi ei :D Tiedän et on ihan tuttu, vanha? ja hyvä biisi, mut MIKÄ SE OLI.

Mulla tuli heti mieleen Taiskan Haltin Häät.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Mulla on ollut nyt pari viikkoa visainen pähkinä. Vaihdoin autossa kanavaa suomipopille ja sieltä tuli jonkun biisin viimeiset sekunnit ja en enää edes muista mitä lauloi, muutakuin et yhtä ja samaa laaalllaaa llaallaaa laaaa tai heiheiiheiiheiihei. Voi ei :D Tiedän et on ihan tuttu, vanha? ja hyvä biisi, mut MIKÄ SE OLI.

Sillä lailla loppuu myös Okolona River Bottom Band Kirkan tulkitsemana.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nää oli molemmat tosi hyviä. En oo kuullut tätä Taiskan biisiä ennen! :) Mut ei ihan. Se oli enemmän Hanhiniemen, Agentsin tai Miljoonasateen tyylinen loppulallatus. Mä oon nuuskinut suomipopin soittolistoja, mut ei tuu mieleen.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Kotimainen kitararock, mieslaulaja, 2000-luvun vaihteen tietämillä. Soi ainakin Mafialla. "Olen elossa!" saattoi olla osa kertsin toistoa. Meinas tulla jostain sointukuluista mieleen Faith No More - Ashes to Ashes, hieman vauhdikkaampi oli tämä kotimainen.

Ja ei siis ole Happoradio.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
- suomalainen mieslaulaja
- matalahko ääni, tyyliin K.Viikate tai Herra Ylppö
- tyylilaji rock
- "puolivauhdikas" kappale
- on soinut Radio Rockilla parin viikon sisään
- kertosäkeessä toistettiin samaa muutaman sanan lausetta monta kertaa, oon melko varma että se lause oli "Enkelten mukaan", mutta ei varmaan ollutkaan ku ei Google löydä.
- saattoi siinä kertsissä joku akkakin kompata, mutta ei välttämättä
 
Suosikkijoukkue
KK
- suomalainen mieslaulaja
- matalahko ääni, tyyliin K.Viikate tai Herra Ylppö
- tyylilaji rock
- "puolivauhdikas" kappale
- on soinut Radio Rockilla parin viikon sisään
- kertosäkeessä toistettiin samaa muutaman sanan lausetta monta kertaa, oon melko varma että se lause oli "Enkelten mukaan", mutta ei varmaan ollutkaan ku ei Google löydä.
- saattoi siinä kertsissä joku akkakin kompata, mutta ei välttämättä

Olisko tätä Viikatetta
 

tolppa83

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
- suomalainen mieslaulaja
- matalahko ääni, tyyliin K.Viikate tai Herra Ylppö
- tyylilaji rock
- "puolivauhdikas" kappale
- on soinut Radio Rockilla parin viikon sisään
- kertosäkeessä toistettiin samaa muutaman sanan lausetta monta kertaa, oon melko varma että se lause oli "Enkelten mukaan", mutta ei varmaan ollutkaan ku ei Google löydä.
- saattoi siinä kertsissä joku akkakin kompata, mutta ei välttämättä

Herra Ylppö & Ihmiset:

Tulipäähippiäinen

Raivostuttava biisi.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kaksi biisiä hukassa. Ne jotka löytää näitten vihjeiden perusteella oikeat biisit niin on kyllä melko musikaalisia.

1. biisi on jonkun naispopparin kappale. Kuulostaa aika paljon samalta kuin Lana Del Reyn "Summertime sadness". Taisi taustalla olla joku hidastempoinen rumpukomppikin. Soinut ainakin YleXin soittolistalla joskus 2012/2013.

2. biisi on vielä vaikeampi. Naislaulaja, meininki "aivan sekopäinen". Ei mitään muistikuvia lyriikoista. Saattoi biisissä olla mainintaa jostain voodoostakin. Biisi laulettu englanniksi.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös