Mikäs sen biisin nimi olikaan? – biisi hukassa -ketju

  • 1 377 396
  • 7 308
Suosikkijoukkue
KK
Eipä ole Adventtikaan, vaikka hyvä veisu onkin. Häiritsee todella paljon. Tiedättehän, soi päässä ilman sanoja. Täytyy varmaan pistää Rockille utelua kappaleesta.
Siellätähän se biisi varmaan löytyy Musiikki osiosta. Monesti sieltä olen biisin löytänyt. Siellä on ihan kellon ajan kanssa mikä biisi milloinkin soi. Tosin en tiedä kuinka pitkään ne on siellä.

Edit: Apua sulle Radio Rockin soittohistoria

Edit 2: Joku Vuoden synkin juhla albumilta?
 

JofaPlayer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
95% varmuudella tässä mystisessä biisissä on laulajana Ville Valo eli HIM todennäköisesti yhtye. Kappale on soinut parina viime kautena aina väillä Jokereilla areenalla erätauoilla tai alkulämmöissä. Ei kovin nopeatempoinen. Eilen taisi soida 2.erätauolla vähän ennen kuin pelaajat tulivat kentälle. Sanoja yritin kyllä kovasti kuunnella ja ehkä jotain tämäntyylistä ainakin kertosäkeessä/juuri sitä ennen kuulin: " I dremed i was jotain, loved the shawods blablabla..... I would kill for shame jne" Kellään yhtään mitään hajua?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Olikos kyseessä joku The Soundsin biisi joka soi eilen Urhon jossain koosteessa taustamusana? Kuulosti ihan mutta en pikaisella Spotify-tutkimuksella löytänyt...
Oli ja on: The Best of Me. Jälleen yksi hieno biisi Majalta ja kumppaneilta.
 
Suosikkijoukkue
KK
95% varmuudella tässä mystisessä biisissä on laulajana Ville Valo eli HIM todennäköisesti yhtye. Kappale on soinut parina viime kautena aina väillä Jokereilla areenalla erätauoilla tai alkulämmöissä. Ei kovin nopeatempoinen. Eilen taisi soida 2.erätauolla vähän ennen kuin pelaajat tulivat kentälle. Sanoja yritin kyllä kovasti kuunnella ja ehkä jotain tämäntyylistä ainakin kertosäkeessä/juuri sitä ennen kuulin: " I dremed i was jotain, loved the shawods blablabla..... I would kill for shame jne" Kellään yhtään mitään hajua?
Ei mitää hajua, en ollut pelissä, mutta noin hienolla tulkinnalla yritän veikata ja voisi kuvitella biisin olevan HIMiltä In joy and sorrow. En saa linkkii youtubeen työkoneelta.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vähän sekavahkoa... Ei ehkä varsinainen biisi tämä. Haussa lätkämatsien pelikatkoilla soiva melodinen kipale. Sama soi myös kansainvälisissä peleissä. Yleensä vielä ratkaisuhetkillä ja tiivistää tunnelmaa ja fiilistä entisestään. Mikä musiikki tuo on ? en tässä hyräilemään ala, eli jos näillä tuntomerkeillä selviäisi :)
e: siis ainakin Tapparan peleissä tämä
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Juurikin tuota kipaletta tarkoitin. Kiitokset kovasti J. Hotti. Jos jostain haluaa vastauksen nopeasti, niin jatkoajasta sen saa, näin se on :)
Sopii kyllä jotenkin helkkarin hyvin pelikatkomusiikiksi omasta mielestä, siinä vaan on sitä jotain. Jouluja !
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Erittäin toimiva tuo "kertosäe" MM-kisoissa.

Änärissähän tuota alettiin ensimmäisten joukossa soittamaan aikoinaan ja joissakin halleissa kun 18000 ihmistä hoilaa musan tahtiin, on kuulemma aika huikea fiilis paikan päällä. Aikoinaan kun tuon biisin ensimmäisen kerran Vivalta bongasin joskus kymmenen vuotta sitten, tuli kyseiseltä kanavalta noin 50 kertaa vuorokaudessa, niin eipä olisi silloin uskonut, että sitä vielä vuonna 2012 soitetaan ympäri maailman lähes kaikilla urheilu-areenoilla.

2000-luvun Rock'n Roll Part 2.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Änärissähän tuota alettiin ensimmäisten joukossa soittamaan aikoinaan ja joissakin halleissa kun 18000 ihmistä hoilaa musan tahtiin, on kuulemma aika huikea fiilis paikan päällä.

Olin muutama vuosi sitten paikalla kun Saksan Jääkiekon MM-kisojen avausottelussa 77 000 ihmistä hoilasi tuota. Aika epätodellinen fiilis oli, vaikka itse olinkin aitiossa enkä katsomossa. Otin jotain videotakin tuolta, en tosin kyseisen biisin aikana, pitääpä kaivella.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Olin muutama vuosi sitten paikalla kun Saksan Jääkiekon MM-kisojen avausottelussa 77 000 ihmistä hoilasi tuota.

Pistää ihan uuteen perspektiiviin ja vieläpä Kernkraftin kotimaassa : )

Itselle jäi tuosta avausottelusta, musiikeista ja katsojista tv:n välityksellä mieleen parhaiten The White Stripesin 'Seven Nation Army'...
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olin muutama vuosi sitten paikalla kun Saksan Jääkiekon MM-kisojen avausottelussa 77 000 ihmistä hoilasi tuota. Aika epätodellinen fiilis oli, vaikka itse olinkin aitiossa enkä katsomossa. Otin jotain videotakin tuolta, en tosin kyseisen biisin aikana, pitääpä kaivella.

Miten ne hoilaa tuota kappaletta. Onko se semmoista epämääräistä mörinää:) ? Voi kyllä kuvitella fiiliksen. Tuo vaikuttaa vaan jotenkin niin täydellisestä noihin tilainteisiin. Varsinkin kun on jännittävä tilanne, niin se tunne vaan kihelmöityy siitä
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona

Wolves

Jäsen
1:15 eteenpäin, mä en osaa tehdä linkkiä suoraan oikeaan kohtaan...

Autetaan. Pysäytät siihen kohtaan josta haluat videon alkavan, painat oikeaa hiiren nappulaa pallukan kohdalla ja valitset "kopioi videon URL-osoite nykyisestä kohdasta"
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Autetaan. Pysäytät siihen kohtaan josta haluat videon alkavan, painat oikeaa hiiren nappulaa pallukan kohdalla ja valitset "kopioi videon URL-osoite nykyisestä kohdasta"

Kiitos ja kumarrus : )
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Niin tosiaan, Viikate ja Aattoiltana oli kappale. Hieno veisu näin joululle.
"Kurkkuun jäänyt mantelikin viimein irtoaa, vaik' parempi kun pysytellyt ois vaan paikoillaan...".
On tosiaan loistavan albumin ehkä hienoin kappale. Tätä on itse tullut luukutettua jo 12 joulua putkeen eikä loppua näy!
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Instrumentaalikappale, tyyli jotain disco/tekno/trance -osastoa. Olisko korkeintaan viisi vuotta sitten ilmestynyt biisi ja soi taajaan esim VH1-kanavalla. Saksofoni kuuluu etualalla hyvin ja taisi musiikkivideolla joku musta mies dj:nä pyörittää levyä strobovalojen välkkeessä.

Auttakaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös