Mikäs sen biisin nimi olikaan? – biisi hukassa -ketju

  • 1 375 573
  • 7 308

baddinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
iiefkoo
Missä Topi Sorsakosken ja Agentsin biisissä lauletaan "sä olet mun unien nainen" Muuta pätkää en ole biisistä kuullut eikä googlekaan ollut avuksi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Missä Topi Sorsakosken ja Agentsin biisissä lauletaan "sä olet mun unien nainen" Muuta pätkää en ole biisistä kuullut eikä googlekaan ollut avuksi.

Topi Sorsakoski & Agents - Satujen nainen
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
EDIT:Ilmeisesti kuitenkin tarkoitit jotakin kolmannen Die Hardin pätkää, ja siihen vastaus kai tulikin jo..

Sarjassamme "hanki elämä" meikää häiritsi juurikin tuo kolmannen osan musiikkivalinta koska se ei mielestäni todellakaan kuulu samaan joukkoon Ludwigin ja Sibben kanssa.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Osaako joku sanoa, että onko Hermes House Bandin - I Will Surviven (Hakan maalibiisi) melodia tätä biisiä varta vasten tehty vai onko se jostain toisesta biisistä otettu? Vaivaa, kun tuntuu siltä että oon ton karnevaalirallatuksen kuullut jonkun toisenkin biisin yhteydessä.
 
Viimeksi muokattu:

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Osaako joku sanoa, että onko Hermes House Bandin - I Will Surviven (Hakan maalibiisi) melodia tätä biisiä varta vasten tehty vai onko se jostain toisesta biisistä otettu? Vaivaa, kun tuntuu siltä että oon ton karnevaalirallatuksen kuullut jonkun toisenkin biisin yhteydessä.
En tiedä, mitä tarkoitat, mutta kappalehan on alun perin Gloria Gaynorin esittämä hitti vuodelta 1978.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Siinä alkuperäisessähän ei tota melodiaa ollut, mikä HHB:n versiossa on.. Jotenkin vaan sellanen kutina että jossain futiskisoissa toi biisi on soinut eri esittäjän tahdittamana. Saatan tosin olla väärässäkin.. Supreme ei myöskään täsmää :p
 

Kyynhakkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Seinäjokelaaset "palloolu" joukkueet ;o)
Kertokaapa mulle kuka versioi Beatlesin, All the lonely peoplen ns. Rankemalla kädellä??? Joku uusi tulokas?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker

Kyynhakkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Seinäjokelaaset "palloolu" joukkueet ;o)
Taidat tarkoittaa tuota joka soi liki non-stoppina Radio Rockilla (joka on muuttunut kohtuu pahaksi soittolistakanavaksi), eli:
Godsplague: Eleanor Rigby

Juu, tnx, sehän se..... ja näytti Pain:kin versioineen saman kipaleen....
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Nyt olisi taas muutama biisi hukassa.

1. Mikä on sellanen rouhea rock, missä lauletaan "this is a motherfucking imhotation" tjsp.?
2. Mikä Barbara Streisandin piisi on se mistä tehtiin pilaa myös South Parkissa. "Tyt tyt tydyy, AAAAAAAAAAAA!" Tuo AAAA menee siis pirun korkealta.
3. Nyt kaikki Aikahyppyihmiset tarkkana. Eräässä jaksossa tässä 1-2 viikkoa sitten Sam oli "naisena" jossain talentkilpailussa ja jorailia Alin kanssa jotain "megusta megusta" -renkutusta. Joku espanjalaistyyppinen lätkytys se oli. Samassa jaksossa Sam muuten soitti Great balls of firen pianolla. Tai siis tämä "nainen" soitti.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
3. Nyt kaikki Aikahyppyihmiset tarkkana. Eräässä jaksossa tässä 1-2 viikkoa sitten Sam oli "naisena" jossain talentkilpailussa ja jorailia Alin kanssa jotain "megusta megusta" -renkutusta. Joku espanjalaistyyppinen lätkytys se oli. Samassa jaksossa Sam muuten soitti Great balls of firen pianolla. Tai siis tämä "nainen" soitti.

En ole aikahyppyä katsonut mutta veikkaisin että tämä saattaisi olla Manu Chao - Me Gustas Tu.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Nyt olisi taas muutama biisi hukassa.

1. Mikä on sellanen rouhea rock, missä lauletaan "this is a motherfucking imhotation" tjsp.?

Väittäisin tämän olevan Slayerin houstaaman "Unholy Alliance II-kiertueen"mukana Hellsingissä ja Tampereellakin piipahtaneen Lamb Of Godin "Redneck". Aivan huikae bändi ja varsinkin biisi.

Ja tuo biisihän tuolta hakemaltasi kohdalta menee:
"This is a motherfucking invitation
The only one you could ever need.
This is a motherfucking invitation.
You try me."

Löytyypi bändin "Sacrament" nimiseltä lätyltä.
 
Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Aika huonosti veikattu, sillä mainitsemasi kappale on 2000-luvun tuotoksia, kun taas Aikahyppy-sarja on 80-90 -lukujen taitteesta.

Cuanto Le Gusta

No, kuten sanoin niin en ole koskaan Aikahyppyä katsonut. Tuntomerkit vaan täsmäsivät niin hyvin...
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
No, kuten sanoin niin en ole koskaan Aikahyppyä katsonut. Tuntomerkit vaan täsmäsivät niin hyvin...
Juu ei ollut Manua. No, ei se niin justiinsa ole.

Neelylle kiitosta tarkasta selonteosta! Hyvä on kyllä biisi!
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Oon joskus kysyny tätä ennenki, mutta uudestaan:

Eli legendaarinen jazz-kappale haussa, jossa piano rullaa koko ajan samaa kuviota. Ja saksofonilla sitten tehdään se itse melodia. Välillä tulee joku rummut ja piano-kohta mutta saksofoni palaa taas kappaleen loppupuolella vetämään hypnoottista melodiaan. Tätä piisiä ainakin Turun torin laidalla oleva saksofonisti on soitellut, sekä rampe ja naukkis jossain pulttiboisin sketsissä. Niin ja kappalehan on instrumentaali.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Itse en ole kuunnellut koskaan oikeastaan mitään jazzia mitä ei ole Dizzy Gillespie soittanut, osaatko suositella jotain muuta tuon suuntaista?
No tere! Kyllähän aina joitakin voin suositella. Esimerkiksi Duke Ellington, Glenn Miller (ei tosin orkkisveto, mutta hyvän kuuloinen veto tuokin), sekä tietenki Louis Käsivahva. Tutkailepa noita legendoja, kokoelmillahan pääset hyvin alkuun.

Mutta aiheeseen, tuota mystista instrumentaljazzkappaletta en vain löydä vaikka kuinka etsin. Ei mitään hajua siitäkään miltä vuosikymmeneltä kappale on. 80-lukua/vanhempaa eniveis.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oon joskus kysyny tätä ennenki, mutta uudestaan:

Eli legendaarinen jazz-kappale haussa, jossa piano rullaa koko ajan samaa kuviota. Ja saksofonilla sitten tehdään se itse melodia. Välillä tulee joku rummut ja piano-kohta mutta saksofoni palaa taas kappaleen loppupuolella vetämään hypnoottista melodiaan. Tätä piisiä ainakin Turun torin laidalla oleva saksofonisti on soitellut, sekä rampe ja naukkis jossain pulttiboisin sketsissä. Niin ja kappalehan on instrumentaali.

Ihan hakuammuntaa mutta arvataan vaikka että Dave Brubeck Quartet - Take five.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken

tsups

Jäsen
Jossain numeropalvelu-jutun tv-mainoksessa soi biisi, jonka lyriikat menevät yhdessä kohtaa tyyliin "and I´m down on my knees..".

Ja mainoshan oli se, missä muija tapaa kaverin jossain etelänlomalla. Jälkeenpäin yrittää soittaa tälle kaverille, mutta paskiainen ei vastaa. :( Naisääni kertoo meille, että vieras numero voi olla elämämme tärkein.

Eli mikä biisi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös