Mikäs sen biisin nimi olikaan? – biisi hukassa -ketju

  • 1 378 991
  • 7 308

InTheYear2000

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
R&B / Hip Hop biisiä etsitään. Biisi kuullostaa The Rootsin tapaiselta, kertasäe menee jotenkin " Ive cheated myself". Trumpetteja myöskin kuuluu, nainen laulaa. Tätä olen kuullut ainakin Groove FM:llä ja NRJllä.

Amy Winehouse - You Know I'm No Good
 

raindex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mikä mahtaa olla orkesteri ja kappale nimeltään...
Kyseisessä renkutuksessa hoilotetaan kertosäkeessä monta kertaa putkeen "animal, animal. animal, animal..."
Biisi sai jonkun verran radiosoittoa muutama kuukausi sitten ja on todennäköisesti joku britti- tai wannabebrittibändi.
------------

Ei brittiläinen vaan turkulainen Sweatmaster ja heidän kappaleensa Animal.
Joutuu varmaan ostoksille...
 
Viimeksi muokattu:

Jack Ace

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Leevin biisi

Mikäs se Leevi and the Leavingsin biisi on nimeltään, jossa lauletaan ei-niin-sanatarkasti näin: "sinä näykit minua niinkuin koukkua, ja onkeni vapisi."

Se soi mun päässä, mutta ärsyttävää, kun en muista ees sanoja oikein...
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Mikäs se Leevi and the Leavingsin biisi on nimeltään, jossa lauletaan ei-niin-sanatarkasti näin: "sinä näykit minua niinkuin koukkua, ja onkeni vapisi."

Se soi mun päässä, mutta ärsyttävää, kun en muista ees sanoja oikein...

Et sit viittiny multa kysyä. Mä sen sulle olen päähän istuttanutkin. Nih.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Tällä kertaa olisi biisin esittäjä hukassa. Eli kuka oli äsken Radio Helsingillä tulleen David Bowien Star man-coverin esittäjä?

EDIT: Kiitos, SR.
 
Viimeksi muokattu:

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Mikä on piirrossarja Olipa kerran ihminen tunnarin nimi? Tai oikeastaan myös säveltäjä olisi tarvis tietää.
 

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mikä on piirrossarja Olipa kerran ihminen tunnarin nimi? Tai oikeastaan myös säveltäjä olisi tarvis tietää.
Vastaan nyt puolestani sinulle.

"Hymne à la vie", säveltäjä Michel Legrand, sanoitus Albert Barillé. Ja esittäjä oli Sandra Kim.
 

hilson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Haussa biisi, jonka kertosäkeessä taitaa kuulua sanat:

"...seventyfour...seventyfive..."

Mieslaulaja, siinä ovatkin sitten kaikki vinkit ja avut.
 

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Haussa biisi, jonka kertosäkeessä taitaa kuulua sanat:

"...seventyfour...seventyfive..."

Mieslaulaja, siinä ovatkin sitten kaikki vinkit ja avut.
Yllättävääkin yllättävämmin 74 75. Kaiketi.

Itse taas kyselisin sitä disco-biisiä, joka on ollut oliko se nyt Liberon vaippa -mainoksessa, jossa skidit menee cat walkilla vaipat kainaloissa. Mikä biisi on kyseessä?

e:yllättäen myöhässä
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Itse taas kyselisin sitä disco-biisiä, joka on ollut oliko se nyt Liberon vaippa -mainoksessa, jossa skidit menee cat walkilla vaipat kainaloissa. Mikä biisi on kyseessä?
Oliskos Mtume - Juicy Fruit? Tuota ainakin sämplätty Notorious BIG:n loistavassa Juicy-kappaleessa. Mielestäni oli juurikin sama kipale.
 

Favor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Edmonton Oilers.
Mitäköhän Hanoi Rocksin biisiä radio rock on viime päivinä soittanut tiheään tahtiin? Kuulosti jotenkin niin kesäiseltä kyseinen kibale. Laulusta tunnistin heti, että kyseessä on Hanoi Rocks mutta touhun keskellä ei oikein lyriikoihin voinut keskittyä eivätkä juontajatkaan vaivautuneet kappaleen nimeä paljastamaan. Mahtoikohan olla jotain suhteellisen uutta tuotantoa?
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitäköhän Hanoi Rocksin biisiä radio rock on viime päivinä soittanut tiheään tahtiin? Kuulosti jotenkin niin kesäiseltä kyseinen kibale. Laulusta tunnistin heti, että kyseessä on Hanoi Rocks mutta touhun keskellä ei oikein lyriikoihin voinut keskittyä eivätkä juontajatkaan vaivautuneet kappaleen nimeä paljastamaan. Mahtoikohan olla jotain suhteellisen uutta tuotantoa?

Oiskos Fashion-niminen kappale?
 

Piippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lakers, ManU
Serranon Perhe

Eli tämän TV1 aamuisin 9.15 & 12.55 tulevan sarjan tunnusmusiikin nimeä kyselisin. Tulee aina siis joka jakson alussa, ja välillä sitä renkutetaan myös itse ohjelmassakin.
 

Arttu#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Radio Rockissa pyörivä "new metal" biisiä etsitään, vähän Slipknot/Soulfly tyyppistä biisiä jossa hoetaan säessä "How long will I be waiting"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös