Mikäs sen biisin nimi olikaan? – biisi hukassa -ketju

  • 1 375 643
  • 7 308

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuunteleeko kukaan Love Radiota juuri nyt? Mitä on tämä Pekka Strengin kuuloinen hippimusiikki (ei ole Strengiä kuitenkaan), jossa äsken laulettiin suorasukaisesti seksistä Lauran kanssa ja sitä edellisen biisin kertosäe alkoi "isä tuo laaksosta kaikki kaiut ja leikkaa suurella puukollaan"?
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Trenchtown kirjoitti:
Eikös Maijasen Pavella ole juurikin sen niminen biisi kuin "ai ai ai"?

Khyl. tattis
 
Suosikkijoukkue
Real Madrid
Viima kirjoitti:
Kertosäe menee tyyliin : "Poika pohjoiseen, Ouluun uudelleen" tms.

Kenen biisi ja biisin nimi?
Ja tämähän on Sentencedin Routasydän.

Ja itse ettisin sitä biisiä, mikä soi THE Siideri mainoksissa. : )
 
Viimeksi muokattu:

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
13. Hyökkääjä kirjoitti:
Ja itse ettisin sitä biisiä, mikä soi THE Siideri mainoksissa. : )
Vastaan ensin ja kysyn sitten.

Eli siiderimainoksen biisiä ei ole kokonaisuudessaan olemassa. Alku nn kuulemma sävelletty kyseistä mainosta varten ja loppu puuttuu. Kokonainen biisi saattaa tulla joskus, tai sitten ei. Kyseessä oli joku aussibändi...

EDIT: Löytyyhän se vastaus täältäkin

Sitten oma kysymys: missä biisissä on sanat: "pyyhin vielä tuon pöydän"..."hankaan pois sut mun elämästä pois sut mun mielestäni". Bändi saattaa olla Mieskone, mutta koska Google ei tähän tarjonnut vastausta, niin sekin on hieman auki...
 

raisu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicäns
Huerzo kirjoitti:
Sitten oma kysymys: missä biisissä on sanat: "pyyhin vielä tuon pöydän"..."hankaan pois sut mun elämästä pois sut mun mielestäni". Bändi saattaa olla Mieskone, mutta koska Google ei tähän tarjonnut vastausta, niin sekin on hieman auki...
Ufo Mustonen - Siivoon pois.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
13. Hyökkääjä kirjoitti:
Kyllä se alkuperäinen on Marion Rungin, vaikka joku siitä uuden version väsäisikin.

Smart alec, huh?

Tarkoitin tietenkin, että etsitty gibale saattaa olla joko alkuperäinen Rungin laulama tai sitten joku uudempi versio, jonka olemassaolosta minulla ei ole tietoa.
 

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
Joskus pikkupoikana tuli kuunneltua Zero Nine-nimistä bändiä... voisko joku heittäää joitain "hittibiisejä" heiltä, jos vaikka jonkun biisinkin muistaisin :)
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
rosswell kirjoitti:
Joskus pikkupoikana tuli kuunneltua Zero Nine-nimistä bändiä... voisko joku heittäää joitain "hittibiisejä" heiltä, jos vaikka jonkun biisinkin muistaisin :)

Banging On Drums, Intrigue, Angel, Never Stop Running, Angel Of The Mercy..
 

Stigu

Jäsen
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Mikä oli se Anoukin biisi, joka soi ahkerasti 90- luvun jälkimmäisellä puoliskolla radioissa. Itselle ei tule mieleen millään.
Luultavasti Nobody's wife. Kuuntelussa meikäläisellä juuri nyt.Siis Anouk.
 

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Zero Nine

Kuusamon miesten eka hitti oli 'Down The Line', joka voitti telkkarin levyraadin ylivoimaisesti.
Tekivät hyviä levyjäkin. Itseltäni löytyy 'Visions, Scenes And Dreams' ja 'White Lines'.
'Blanck Verse'-levystä pysytelkää kaukana, vaikka onkin Ian Gillanin tuottama.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Olikohan Anoukilla vielä joku muukin radioissa paljon soitettu biisi, kun tuo Nobody's wife ei kuulostanut samalta?


A) mene googleen ja siella "Anouk music" ja siella sinne tulokseen joka on www.mp3.com ja sielta kuuntelet sen vuonna 1997 ilmestyneen levyn raidat.

tahi

B) suoraan Uusavuton-ketjuun kulkematta Lahto-ruudun kautta.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
1Timer kirjoitti:
A) mene googleen ja siella "Anouk music" ja siella sinne tulokseen joka on www.mp3.com ja sielta kuuntelet sen vuonna 1997 ilmestyneen levyn raidat.

tahi

B) suoraan Uusavuton-ketjuun kulkematta Lahto-ruudun kautta.

Vastaan A, sillä vaihtoehto B on jo kokeiltu seurauksella että minut luokiteltiin uusavuttomaksi.

Yritin noista download-musiikkipätkistä kuunnella, mutta en joko tunnistanut tai löytänyt etsimääni kappaletta, hahmo kiittää ja painelee käyttämään internettiä johonkin muualle.
 

Stigu

Jäsen
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Yritin noista download-musiikkipätkistä kuunnella, mutta en joko tunnistanut tai löytänyt etsimääni kappaletta, hahmo kiittää ja painelee käyttämään internettiä johonkin muualle.

Mene tonne:http://www.anouk.nl/

valitse ylävalikosta "clips", tsekkaa ekana toi Nobody's wife, olen melko varma, että kyseessä on juuri tuo biisi. Samalla saat audiovisuaalisen nautinnon.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Anoukin biisi R U kiddin'me taitaa olla se oikea biisi, kiitoksia kaikille arvontaan osallistuneille. Tarvinnee ruveta naisen tuotantoon tutustumaan nyt tarkemmin, kun monta hyvänkuulosta clippiä tuli eteen.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Sukuvian mainokseen en ole valitettavasti kiinnittänyt huomiota, mutta näin ihan hajahuomiona: Subin ohjelmien mainoksissa on se mukava juttu että mainoksen alussa ruudun ylänurkassa vilahtaa musiikin esittäjän nimi. Moni etsinnässä oleva biisi löytyy kun on tarkkana, vaikka biisin nimeä ei mainitakaan. Auttaapahan ainakin vähän.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
rosswell kirjoitti:
Joskus pikkupoikana tuli kuunneltua Zero Nine-nimistä bändiä... voisko joku heittäää joitain "hittibiisejä" heiltä, jos vaikka jonkun biisinkin muistaisin :)
Tekivät myös yhden upean coverin - 'Shadow on the Wall'.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
tant gredulin kirjoitti:
Tekivät myös yhden upean coverin - 'Shadow on the Wall'.

Lisätään nyt vielä onnistuneet Zero Nine coverit Na Na Naa, My World Shakin' ja River Deep Mountain High. My World Shakin' kipaleen on myös Hector suomentanut ja taitaa olla Koko Hela Maailma?
 

Tenho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
vision kirjoitti:
Sukuvian mainos. Mikäköhän kappale siinä mahtaa soida?
Ainakin joissain Subin mainoksissa soi Placebon Song to say goodbye.
Myös ainakin tamperelaisen I walk the linen musiikkia tuntuu olevan tällä hetkellä käytössä.
 
Suosikkijoukkue
Real Madrid
Bast kirjoitti:
Smart alec, huh?

Tarkoitin tietenkin, että etsitty gibale saattaa olla joko alkuperäinen Rungin laulama tai sitten joku uudempi versio, jonka olemassaolosta minulla ei ole tietoa.

Joo, tottakai tajusin. Mutta lause kuulosti alkuun hauskalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös