Mikäs sen biisin nimi olikaan? – biisi hukassa -ketju

  • 1 377 990
  • 7 308

Chip Whitley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks & B.C. | Langly & Posehn
Näin tuossa joku päivä telewuukkelissa mainoksen, tai pätkän mainoksesta, missä mainostettiin uutta levyä. Vaikutti hieman kasarilta, sain myös sellaisen kuvan että kyseessä olisi suomalainen yhtye(?). Missasin vain sen lopun (ja alun), voisiko siis joku auttaa tämän bändin etsimisessä?

Valitettavasti ei ole enempää vinkkejä. Vaikutti siis hieman kasarilta (vähän Skid Row'ta), uutta levyä mainostettiin ja saattoi olla suomalaista. Nämä siis ovat muutaman sekunnin perusteella tehdyt huomiot, saattaa olla etteivät pidä paikkaansa. Toivon vain että joku olisi nähnyt saman mainoksen.
 

puuppa28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Chip Whitley kirjoitti:
Näin tuossa joku päivä telewuukkelissa mainoksen, tai pätkän mainoksesta, missä mainostettiin uutta levyä. Vaikutti hieman kasarilta, sain myös sellaisen kuvan että kyseessä olisi suomalainen yhtye(?). Missasin vain sen lopun (ja alun), voisiko siis joku auttaa tämän bändin etsimisessä?

Valitettavasti ei ole enempää vinkkejä. Vaikutti siis hieman kasarilta (vähän Skid Row'ta), uutta levyä mainostettiin ja saattoi olla suomalaista. Nämä siis ovat muutaman sekunnin perusteella tehdyt huomiot, saattaa olla etteivät pidä paikkaansa. Toivon vain että joku olisi nähnyt saman mainoksen.

Brother Firetriben mainos on ainakin pyörinyt telkkarissa ja osuu kasarikategoriaan.

http://www.brotherfiretribe.com/
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En piisiä etsi vaan sanaa piisissä. Parempaa paikkaa en keksinyt tiedustella kuin tämä niin kertokaahan minulle millä järvellä Römppäsen Veikko uistelee Pamela- piisissä?
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
KingNothing kirjoitti:
En piisiä etsi vaan sanaa piisissä. Parempaa paikkaa en keksinyt tiedustella kuin tämä niin kertokaahan minulle millä järvellä Römppäsen Veikko uistelee Pamela- piisissä?

Nopeasti kuunneltuna Törsäjärvellä. (ja enhän mä oikeasti tälläistä kuuntele...)

- tinke.80
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Eilen 6.9. C.S.I. sarjan alussa ja lopussa soi joku hempeä kappale, en tarkoita The Whon tunnaria. Mikä kumma oli kappale, esittäjä ja nimi? Olen sen joskus kuullut, mutta en osa yhdistää mihinkään.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
"Oi niitä aikoja"

Se ulkomaalainen versio ( Leningrad Cowboyssin jos oikein muistan ), niin minkä niminen mahtaa olla? En lyödä mistään :(
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tinke-80 kirjoitti:
Nopeasti kuunneltuna Törsäjärvellä. (ja enhän mä oikeasti tälläistä kuuntele...) - tinke.80
Jaakko Teppo lauloi aikoinaan ainakin Pörsänmäestä, olisiko järvi sitten Pörsänjärvi? En ole näitä kahteenkymmeneen vuoteen kuullut että sillä varauksella...
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Koirapoika kirjoitti:
Eilen 6.9. C.S.I. sarjan alussa ja lopussa soi joku hempeä kappale, en tarkoita The Whon tunnaria. Mikä kumma oli kappale, esittäjä ja nimi? Olen sen joskus kuullut, mutta en osa yhdistää mihinkään.
Gary Jules - Mad World. Löytyy mm. Donnie Darko soundtrackiltä.
 

Cessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM-liigan Siniviivat
Hukassa oleva biisi jurppii mua kummasti...Eli tän viikon tiistain "Todistettavasti syyllinen" (Cold case) ohjelman lopuksi soinut biisi "Hallelujah" (?). Kukahan sen mahtoi esittää, joku nainen...Kiitos suuresti jo valmiiksi!!!
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Cessi kirjoitti:
Hukassa oleva biisi jurppii mua kummasti...Eli tän viikon tiistain "Todistettavasti syyllinen" (Cold case) ohjelman lopuksi soinut biisi "Hallelujah" (?). Kukahan sen mahtoi esittää, joku nainen...Kiitos suuresti jo valmiiksi!!!
Avril Lavigne?
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Cessi kirjoitti:
Hukassa oleva biisi jurppii mua kummasti...Eli tän viikon tiistain "Todistettavasti syyllinen" (Cold case) ohjelman lopuksi soinut biisi "Hallelujah" (?). Kukahan sen mahtoi esittää, joku nainen...Kiitos suuresti jo valmiiksi!!!

Biisin nimi on todellakin Hallelujah, esittäjä on John Cale. Sama biisi kuullaan myös Shrek I :ssä
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jakke Huuliparta kirjoitti:
Biisin nimi on todellakin Hallelujah, esittäjä on John Cale. Sama biisi kuullaan myös Shrek I :ssä

Alunperin kappale on Leonard Cohenin käsialaa. Myös edesmennyt Jeff Buckley on tehnyt siitä version, joka on hyvin käytetty tv:ssäkin.
 

will

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Ilves
Jakke Huuliparta kirjoitti:
Biisin nimi on todellakin Hallelujah, esittäjä on John Cale. Sama biisi kuullaan myös Shrek I :ssä
Shrekissä kuultu versio on Rufus Wainwrightin tekemä. Cold Casessa ollut on tosiaan John Calen. Ehdottomasti paras versio on Jeff Buckleyn.
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Dimmu Borgirin biisi hukassa.. Muutaman kerran olen biisin videon nähnyt MTV:n headbangerball:ssa ja biisi oli loistava. Videolla on joissain kohdissa Dimmulla sellanen valkoinen "ihokerros" naamalla ja se irtoaa paloittain sekä lopussa saa Hammondin näköinen syntikka kipakan potkun sitä soittaneelta.

Siis biisin nimi ja levy jolta löytyy, kitoos.

Empä ole ennen kuunnellut Dimmua, mutta nyt pitää ostaa levy.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
will kirjoitti:
Shrekissä kuultu versio on Rufus Wainwrightin tekemä. Cold Casessa ollut on tosiaan John Calen. Ehdottomasti paras versio on Jeff Buckleyn.

No nih, Rufus Wainwright oli se nimi jota alunperin hain. Luulin muuten pitkän aikaa että Shrekissä biisin esitti Mike Myers...
 

Nickerson#50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hmm... Kuulostaa vähän System Of A Downilta ja kertsi menee jotenkin tähän tyyliin: "Silent night the best (?) of my life! Silent night the end of your lies!" Mikä on tän biisin nimi?
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mikäs biisi mahtaa olla kyseessä. Soi usein sarjassa Headhunters ja sanat menee jotenkin näin: "love me, love me, someday somehow". Tollanen tyypillinen trancejumputus.
 

ShitBreak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, NHL
tombraider kirjoitti:
Dimmu Borgirin biisi hukassa.. Muutaman kerran olen biisin videon nähnyt MTV:n headbangerball:ssa ja biisi oli loistava. Videolla on joissain kohdissa Dimmulla sellanen valkoinen "ihokerros" naamalla ja se irtoaa paloittain sekä lopussa saa Hammondin näköinen syntikka kipakan potkun sitä soittaneelta.

Siis biisin nimi ja levy jolta löytyy, kitoos.

Empä ole ennen kuunnellut Dimmua, mutta nyt pitää ostaa levy.
Videota en sinällään muista mitä siinä tapahtuu, mutta ainakin "Sorgens Kammer -del II" -biisi sielä on jonkin verran soinut. Tämä kappalehan löytyy Stormblåst-levyltä.
 
Tämmöinen latinorytmin omaava biisi, mikä soi vitun usein esim Onnelassa.

Biitti menee jotenkin näin; ti - tidi di - tidi ditti ditti- ti - tidi di- tidi tiddi tiddi. jne.

Jos joku ymmärtää niin olen kaljan velkaa.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Lostin 2. kauden ekassa ja tokassa jaksossa soi aika mukavan kuuloinen biisi. Biisi soi mm. siinä kohtaa, kun Jack meni luukun alle ja kun arvatenkin Desmond räppäs valot päälle, niin tämä biisi alkoi soimaan. 1. jaksoi alkoi myös tällä biisillä kun luukun asukki heräsi. Arvatenkin jonkin naisbändin poppis?
 

Willimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
HIFK kirjoitti:
Lostin 2. kauden ekassa ja tokassa jaksossa soi aika mukavan kuuloinen biisi. Biisi soi mm. siinä kohtaa, kun Jack meni luukun alle ja kun arvatenkin Desmond räppäs valot päälle, niin tämä biisi alkoi soimaan. 1. jaksoi alkoi myös tällä biisillä kun luukun asukki heräsi. Arvatenkin jonkin naisbändin poppis?
Make Your Own Kind Of Music - Mama Cass
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös