Mikäs sen biisin nimi olikaan? – biisi hukassa -ketju

  • 1 374 620
  • 7 308

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Frederik - Volga

Viestin lähetti B1
Niin...Frederik ei ole tuota kappaletta levyttänyt.
Ehkä on voinut laulaa keikalla, mene ja tiedä.
Kappaleen on alkuperäisesti laulanut bändi nimeltä Tschingis Khan ja kappaleen alkuperäinen nimi on Moskau.
Juha-Matti on sitten ensimmäinen suomalainen laulaja ko. kappaleelle.

Näyttäisi aika monikin suomalainen levyttäneen ko. tsipaleen. Tarkemmat tiedot täältä: http://www.yle.fi/aanilevysto/firs2/kappale.php?Id=Volga
 

RaLu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Re: Re: Frederik - Volga

Viestin lähetti B1
Niin...Frederik ei ole tuota kappaletta levyttänyt.
Ehkä on voinut laulaa keikalla, mene ja tiedä.
Kappaleen on alkuperäisesti laulanut bändi nimeltä Tschingis Khan ja kappaleen alkuperäinen nimi on Moskau.
Juha-Matti on sitten ensimmäinen suomalainen laulaja ko. kappaleelle.

Kyllä reetukin on kappaleen levyttänyt. Löytyy uusimmalta? levyltä pelimies.
 

Hank

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk,Pikku-Jallu,Caps
Mikähän mahtoi olla Pikku-Leijonien maalibiisi?
Meni jotenkin " Yeah,You put me in the thras" Kuullosti Hanoi Rockcs:ilta?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Re: Re: Re: Frederik - Volga

Viestin lähetti Snakster
Näyttäisi aika monikin suomalainen levyttäneen ko. tsipaleen. Tarkemmat tiedot täältä: http://www.yle.fi/aanilevysto/firs2/kappale.php?Id=Volga
Niin, enhän väittänyt että Juha-Matti on se ainoa :)
Sanoin vain että hän on se ensimmäinen. Ja samalla ehkä kuuluisin suomalaisista esittäjistä.

RaLu: Hmm...en noin uusia tiedäkään. Pitänee varmaan sitten hankkia.
 

RaLu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Re: Re: Re: Re: Frederik - Volga

Viestin lähetti B1
Niin, enhän väittänyt että Juha-Matti on se ainoa :)
Sanoin vain että hän on se ensimmäinen. Ja samalla ehkä kuuluisin suomalaisista esittäjistä.

RaLu: Hmm...en noin uusia tiedäkään. Pitänee varmaan sitten hankkia.

Reetu on ollut hiukan myöhässä coverinsa kanssa.
 

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
Jälleen yksi kappale tarttui mieleen, muttei esittäjästä tietoa.

Elikkäs selkeimmät merkit mistä tunnistaa on seuraavat, poika laskee saksaksi kymmeneen ja siis kyseessä on saksankielistä musiikkia. Rammstein ei tietääkseni ole kyseessä...
 

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Sellainen iskevä torvibiisi, kun soi Raksilassa? Tahti on loistavaa. Sanoja en oikein muista..
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Kotimainen rockpop-kappale, hiukan Zen Cafea muistuttava. Laulun sanat menevät jotenkin näin: "Olisi kiva matkustaa jos olisi rahaa..."
 

Tuamas

Jäsen
Viestin lähetti Tommy
Kotimainen rockpop-kappale, hiukan Zen Cafea muistuttava. Laulun sanat menevät jotenkin näin: "Olisi kiva matkustaa jos olisi rahaa..."

- Ettei vaan olisi kyse jostakin näistä uusista rock-ihmeistä, kuten 51koodia, viikate tms. Kappaleen nimi taitaa olla "Silloin kun olin köyhä" tms. Siinä kyllä lauletaan hiukan eri sanoin, mutta tämä nyt menee lähimmäs.

Edit:
Itseänikin alkoi kiinnostamaan ja Googletuksen avulla löysin bändin nimeksi "Pavians" ja tuo kappale on siis: "Kun olin köyhä".
 
Viimeksi muokattu:

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Viestin lähetti dee_snyder
Jälleen yksi kappale tarttui mieleen, muttei esittäjästä tietoa.

Elikkäs selkeimmät merkit mistä tunnistaa on seuraavat, poika laskee saksaksi kymmeneen ja siis kyseessä on saksankielistä musiikkia. Rammstein ei tietääkseni ole kyseessä...

Kyseinen biisi on nimeltään Augen Auf!, bändi on saksalainen Oomph! (ja kyllä, se huutomerkki kuuluu siihen nimeen) ja kappale on tänä vuonna ilmestyneen Wahrheit Oder Pflicht-levyn avausraita ja ensimmäinen singlelohkaisu.
 

Haba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa, HIFK
Tänään soi aiemmin päivällä radiosta biisi jonka kertosäe tarttui jotenkin päähän kesken pääsiäisliikenteen, se kuului tyyliin "mä en tarvi ketään kertomaan mulle kaipuusta..."

Tulisiko kenellekään äkkisältään mieleen mikä biisi on kyseessä ja kuka sen laulaa?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Haba
"mä en tarvi ketään kertomaan mulle kaipuusta..."

Mahtaako olla sama, jossa veisataan myös "Mä en tarvi Jeesusta, kertomaan mulle taivaasta"? Tuollaisen biisin alkuperää piti nimittäin minunkin kyselemän.
 

Haba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa, HIFK
Viestin lähetti Everton
Mahtaako olla sama, jossa veisataan myös "Mä en tarvi Jeesusta, kertomaan mulle taivaasta"? Tuollaisen biisin alkuperää piti nimittäin minunkin kyselemän.

Joo, taidetaan samaa biisiä metsästää molemmat
 

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eipäs tule mieleen noilla tuntomerkeillä mitään.Itsellä olisi hakusassa kappale, joka soi kärppien kotiottelussa eilen (2. erässä) ja soi hurjapäät elokuvan lopussa. En oikein osaa kuvailla miten se menee,muuta kuin että mieslaulaja.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Itsellä olisi hakusassa kappale, joka soi kärppien kotiottelussa eilen (2. erässä) ja soi hurjapäät elokuvan lopussa. En oikein osaa kuvailla miten se menee,muuta kuin että mieslaulaja

Ei mitään hajua mitä haet, mutta tuosta osoitteesta löytyy The Fast And The Furiousin (Hurjapäät) soundtrackin tiedot.

http://www.imdb.com/title/tt0232500/soundtrack

Ehkäpä tämä auttoi metsästyksessä...
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti Tuamas
- Ettei vaan olisi kyse jostakin näistä uusista rock-ihmeistä, kuten 51koodia, viikate tms. Kappaleen nimi taitaa olla "Silloin kun olin köyhä" tms. Siinä kyllä lauletaan hiukan eri sanoin, mutta tämä nyt menee lähimmäs.

Edit:
Itseänikin alkoi kiinnostamaan ja Googletuksen avulla löysin bändin nimeksi "Pavians" ja tuo kappale on siis: "Kun olin köyhä".

Tuosta biisistä pitikin kysyä. Kiitos!
 

PV

Jäsen
Suosikkijoukkue
Titaanit
Nyt tulee paha:

Etsimäni biisin kertosäkeessä lauletaan kimeällä naisäänellä bring on the night tai bring on your love tai jotain vastaavaa.

Musiikkityyli on rock.

Hyvä biisi.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Viime kevään MM-kisoissa Hartwall Areenalla soitettiin pelikatkojen aikana semmoista kappaletta, jonka kertosäe meni jotakuinkin seuraavasti: "Kiipesin pankoa pitkin ylös".

Ajattelin, että kyseessä saattaisi olla joku Hectorin biisi, mutta en ole vielä vuosi kisojen jälkeenkään saanut selville onko todella näin. Osaisiko joku auttaa? Kaikkihan te kiekkoihmisinä olette sen kuulleet...
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Viestin lähetti Derby Country
Mikä biisi soi siinä gunnareiden kokoelmalevyn mainoksen viimeisenä, soi ehkä 2 sekuntia?
En nyt ole huomannut, et onko kukaan muu vastannut tähän. Tiedät jo varmaan vastauksen, mutta laitan sen nyt silti:

Eli kyseessä on Live and let die. Coveri Paul McCartneyn alkuperäisestä sävelmästä.
 

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Viestin lähetti Korhonen
Viime kevään MM-kisoissa Hartwall Areenalla soitettiin pelikatkojen aikana semmoista kappaletta, jonka kertosäe meni jotakuinkin seuraavasti: "Kiipesin pankoa pitkin ylös".

Pave Maijanen - Nellyn palmikko
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Hitto kun ei tule tämän biisin nimi mieleen...?

Taa-ta-daa-daa-taat-ta-daa.
Ta-taat-ta-daa-daa-taat-ta-daa.
Taat-ta-daa-daa-daa-taat-ta-daa.
Taat-ta-daa-daa-daa-taat-ta-daa.
Taa-ta-daa-daa-taat-ta-daa.
Ta-taat-ta-daa-daa-taat-ta-daa.
Taat-ta-daa-daa-daa-taat-ta-daa.
Taat-taat-ta-taat-ta-daa-daa.

Tää oli tota niinku kertsi...
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Mikäs kipale...

Viestin lähetti The Rock
soi Mestarien Liiga pelien -mainoksissa tuossa männä viikolla. Chelsea-Arsenal -peliä ainakin mainostettiin Nelosella tämän biisin tahtiin. Nyt pitäisi saada tietoon mikä raina oli kyseessä. Kiitos jo etukäteen.

Et kai tarkoita sitä "Jungle boogie"-biisiä? Se taitaa olla Pulp Fictionista tuttu biisi. Tämä on soinut Mestareiden Liigan mainoksissa viimeisen kuukauden ajan.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Outkast - I like the way you move.

On ainakin soinut viime aikoina Champions Leaguen mainoksissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös