Mikäs sen biisin nimi olikaan? – biisi hukassa -ketju

  • 1 377 961
  • 7 308

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Facebookissa pikkusiskoni pähkäilee tämmöstä?


Kuka esitti biisin joka menee suunnilleen näin: Kun koivunrunkoon piirsin mä nimesi sun Ai Marleena. Niin kiivaasti hakkasi sydämeni mun Ai Marleena. Mä luulin että unelmista viimein totta teen ja mielessäni haudoin monenlaista. Vaan haaveet kauniit jouduinkin hautaamaan ei loista kuu ei aurinko paista. Se naapurin julmettu Pentti vei tyttöni mukanaan niin tuli musta melkein impotentti kun Marleenaa jäin kaipaamaan?

Mahtaako täällä kukaan moista tietää. Joku hemmetin vanha biisi tuo on. Jostain 70- tai 80-luvulta varmaan. Voi olla vanhempiki. Mistä noista tietää.
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Facebookissa pikkusiskoni pähkäilee tämmöstä?


Kuka esitti biisin joka menee suunnilleen näin: Kun koivunrunkoon piirsin mä nimesi sun Ai Marleena. Niin kiivaasti hakkasi sydämeni mun Ai Marleena. Mä luulin että unelmista viimein totta teen ja mielessäni haudoin monenlaista. Vaan haaveet kauniit jouduinkin hautaamaan ei loista kuu ei aurinko paista. Se naapurin julmettu Pentti vei tyttöni mukanaan niin tuli musta melkein impotentti kun Marleenaa jäin kaipaamaan?

Mahtaako täällä kukaan moista tietää. Joku hemmetin vanha biisi tuo on. Jostain 70- tai 80-luvulta varmaan. Voi olla vanhempiki. Mistä noista tietää.

Oot(te)ko semmosesta kuulu ku google. "ai marleena" hakuriks ni tämmöstä anto.

linkissä biisin sanat, Finlanders esittäjänä, liekö ollu voimissaan jo 70-80- luvuilla..?!?
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Facebookissa pikkusiskoni pähkäilee tämmöstä?


Kuka esitti biisin joka menee suunnilleen näin: Kun koivunrunkoon piirsin mä nimesi sun Ai Marleena. Niin kiivaasti hakkasi sydämeni mun Ai Marleena. Mä luulin että unelmista viimein totta teen ja mielessäni haudoin monenlaista. Vaan haaveet kauniit jouduinkin hautaamaan ei loista kuu ei aurinko paista. Se naapurin julmettu Pentti vei tyttöni mukanaan niin tuli musta melkein impotentti kun Marleenaa jäin kaipaamaan?

Mahtaako täällä kukaan moista tietää. Joku hemmetin vanha biisi tuo on. Jostain 70- tai 80-luvulta varmaan. Voi olla vanhempiki. Mistä noista tietää.

Oisko kyseessä legendaarinen laulu- ja soitinyhtye kappaleellaan Marleena, joka löytyy levyltä Tanssittaa?
 

axe

Jäsen
Mää menin vielä syvemmälle Googlen mystiseen maailmaan ja selvitin, että juuri tämän Marleena-nimisen kappaleen originaali on Jukka Koiviston kynäilemä ja esittämä vuonna 1984. Löytyy albumilta Jättipotti.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Oot(te)ko semmosesta kuulu ku google. "ai marleena" hakuriks ni tämmöstä anto.

linkissä biisin sanat, Finlanders esittäjänä, liekö ollu voimissaan jo 70-80- luvuilla..?!?

Kyllä tuo Finlanders oli jo tiedossa mutta kun piti saada tuo alkuperäisversio tietoon.


Mää menin vielä syvemmälle Googlen mystiseen maailmaan ja selvitin, että juuri tämän Marleena-nimisen kappaleen originaali on Jukka Koiviston kynäilemä ja esittämä vuonna 1984. Löytyy albumilta Jättipotti.

Kiitos tästä vaivasta. Sinä olet pikkusiskoni sankari(tar)
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä tuo Finlanders oli jo tiedossa mutta kun piti saada tuo alkuperäisversio tietoon.

Ok, Koivisto oli muuten mukana sellaisessa huumoripumpussa, kuin Hariolax, eli saattaapa alkuperäinen esittäjä olla kyseinen orkesteri. Ainakin Jättipotti on yksi kolmesta Hariolaxin julkaisemasta albumista.
 

stiffler

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Aika mahdoton kysymys, mutta ei se ota jos ei annakaan. Niin mikä bändi/biisi on tullut uutuutena tälle kaudelle KalPan kotipeleihin. Bändiä/lajia sen tarkemmin mahdotonta lähteä arvuuttelemaan. n. 5 sekunnin otannalla. Haetaan ehkä jotain Three Days Grace/30 Seconds to Mars/Bullet For My Valentine -tyylistä. Viimeisimmässä KalPa-Pelicans pelissä tämä kantauti korviini aivan ensimmäisen erän alkupuolella. Todella tarttuvaa, rokahtavaa se viisi sekuntia oli. :P Siinäpä sherlockeille purtavaa...
 

Schadowan

Jäsen
Nyt tulee paha...

Eli joku suomalainen bändi malliin Bleak+Deep Insight, jolla oli pari biisiä radiosoitossa/pari videota pyörimässä joku 5 (?) vuotta sitten. Toisessa videossa oli jotain vinttikoirajuoksun tapaista ja toisessa jäi mieleen kitaristin räikeä Angus Young-imitaatio jalkapotkuineen kaikkineen. Laulaja oli ihan sellanen perusjannun näköinen lyhyillä hiuksillaan. Mitään muuta muistikuvaa ei kyseisestä bändistä ole. Biisit olivat muistini mukaan erittäin hyviä ja bändikin erittäin lupaava, mutta jonnekkin he jäivät.
 

J.Petke

Jäsen
Radio Novalla on soinut joku miehen laulama rauhallinen biisi. Hieman muistuttaa jotain espanjalaista vaikkakin sanoitus on muistaakseni englanniksi.

Novalla ei niin monia biisejä soi etteikö tämä olisi mahdoton tietää.
 

Ralph

Jäsen
Tapparan kotipeleissä soi muutamaankin otteseen ottelun aikana joku rallatus kappale jossa hoetaan, ainakin siinä kohdassa mitä soitetaan, "C'mon, C'mon, C'mon". Onko kellään mitään hajua mikä tämä kappale on?
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Tapparan kotipeleissä soi muutamaankin otteseen ottelun aikana joku rallatus kappale jossa hoetaan, ainakin siinä kohdassa mitä soitetaan, "C'mon, C'mon, C'mon". Onko kellään mitään hajua mikä tämä kappale on?

Mainittu noin 10 viestiä aikasemmin :)

Eli kyseessä lienee Gary Glitter - I'm the Leader of the Gang (I Am)
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Kysymyshän on tyhmä, mutta vaikea? 1999 musiikki video, nainen poliisiuniformussa laulaa jotain-dance music- tummat hiukset?

Ei tuu kännissä mieleen nyt, eikä oo tullut aikaisemminkaan....
 

stiffler

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

Wolves

Jäsen
Viimeksi muokattu:

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Kiitos molemmille Abba-tietäjille.

Ihme tosiaan, että heillä oli aikoinaan varaa jättää noinkin vetävä ralli levyttämättä.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös